Chapter 5

70 6 2
                                    

Το τετράδιο που γράφω έχει πάρει φωτιά εδώ και μέρες..... κι όμως.... Θέλω να τα εκδώσω όλα αυτά.... Θέλω να βγάλω στη φόρα τα πραγματικά γεγονότα.... Όπως τα έζησα και όπως δεν θα ήθελα να τα ζήσει κανείς άλλος......



Όπως έλεγα πέρασα αρκετή ώρα ψάχνοντας σε εκείνο το υπόγειο ως που έπιασα κάτι σα λαβράκι........ Έμεινα κι εγώ ο ίδιος από αυτά που είχα ανακαλύψει........


Ήταν κάτι παλιές φωτογραφίες του άντρα της Ολίβια, κοινώς του παππού μου. Απορώ γιατί τις είχε κρατήσει..... είχαν χωρίσει αρκετά χρόνια πιο πριν... Εγώ να φανταστείτε ήμουν πολύ μικρός...... Πίσω είχε σημειώσεις και ώρες..... Προφανώς κρατούσε κάποιο πρόγραμμα ωρολόγιο......


Επίσης αναγράφονταν και δύο ονόματα.... Χάρρυ Πίτερσον και Ζέυν Έντουαρντς....... Ποιοι στο καλό ήταν αυτοί......... Δεν ξέρω αλλά μέσα μου κάτι μου έλεγε πως είχαν κάποια σχέση με την δολοφονία........


Βρήκα και φωτογραφίες του μπαμπά μου εκεί μέσα....... Βλέπετε εδώ έμεναν πριν γεννηθώ.... Λογικό....... Σε πολλές φωτογραφίες απεικονιζόταν εκείνος με κάποιον άλλο νεαρό...... Το όνομά του όπως έγραφε πίσω ήταν Τζος Πεκ...


Πήρα ότι χρειαζόμουν στο σακίδιο και πήγα σπίτι..... Το βράδυ έκανα μια έρευνα στο ίντερνετ για εκείνον τον Τζος Πεκ..... Παίζανε μαζί παλιά και ήταν και πολύ καλοί φίλοι από ότι έγραφαν οι ιστοσελίδες..... Έπρεπε να τον βρω.... Ίσως και να ήξερε κάτι παραπάνω που θα μπορούσε να βοηθήσει......... Για καλή μου τύχη έμενε κι εκείνος στην πόλη...........


Είδα και κάτι βίντεό τους από παλιά..... Πρώτη φορά τον έβλεπα να κινείται και να μιλά........ ήμουν εγώ σε μια παλιότερη έκδοση..... μέχρι και οι φωνές μας ήταν ίδιες.... Για τέτοια ομοιότητα μιλάμε....... Εντάξει και ο αδερφός μου μοιάζει στον Νάιαλλ αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό...... Πιο πολύ μου θυμίζει την μαμά....... Έβαλα σε κάποια φάση τα κλάματα και το έκλεισα......


Την επόμενη μέρα πήγα και βρήκα εκείνον τον τύπο..... Μου άνοιξε η γυναίκα του..... Με κοίταξε καλά σαν να έβλεπε φάντασμα......


«Μην φοβάστε κυρία μου..... Δεν είναι αυτός που νομίζετε... Μια μικρότερη έκδοση είμαι μόνο»


Την είχα δει και αυτή την κυρία στο βίντεο...... Δεν χωνεύονταν υποτίθεται.......


Με αγκάλιασε σφιχτά....... «Μεγάλωσες» μου είπε «Εκείνη και εκείνος σε μεγάλωσαν σωστά.... Χαίρομαι που δεν δόθηκες για υιοθεσία......... Μεγάλωσες όπως θα ήθελε ο Nτρέικ να μεγαλώσεις»........


Χαμογέλασα..... Και ο άντρας της με αγκάλιασε.... Μου εξήγησαν ότι γνώριζαν πολύ καλά και τη μητέρα μου και πως χάρηκαν που με κράτησε μετά από αυτό που συνέβη.....


Εξήγησα το λόγο της επίσκεψης και ο Τζος με διαφώτισε αρκετά θα έλεγα........ Ο μπαμπάς δεν είχε εχθρούς..... Μόνο κάτι φαν ενός τραγουδιστή της εποχής τον έβριζαν επειδή δεν τον συμπαθούσε....... Βλακώδης λόγος για δολοφονία κατ' εμέ... Επίσης μου είπε ότι δεν τα πήγαινε καθόλου καλά με τον παππού..... όλο του έλεγε να αφήσει την μικρή του κόρη ήσυχη, ότι θα τον σκότωνε και τέτοια.... Είχαν πιαστεί και στα χέρια μάλιστα.......... Ευχαρίστησα το ζευγάρι και έφυγα......


Αυτά όλα εγώ τα σύνδεσα και με τα στοιχεία που είχα βρει την προηγούμενη μέρα........


Κάτι μου βρώμαγε και δεν ήταν οι κάλτσες μου..... το κεφάλαιο Έλιοτ Στέιμπλερ εγώ θα το έψαχνα καλά........

Family SecretsWhere stories live. Discover now