Κοίταξα έξω από το παράθυρο...... Οι μέρες περνούσαν κι εγώ ήμουν σε αρκετά καλό δρόμο με το βιβλίο μου..... Όλα όσα ήθελα να πω μου έβγαιναν στο χαρτί σαν μηχανικά...... Θα το αφιέρωνα σε κείνον το πρώτο και τελευταίο μου βιβλίο..... Σε κείνον που δεν γνώρισα ποτέ..... Που κάποιοι μου στέρησαν την παρουσία του γιατί πολύ απλά είχαν κάποια κόμπλεξ....... Στον Nτρέικ Μπελ.... Στον άνθρωπο που ευθύνεται για την ύπαρξή μου εδώ και 22 χρόνια... Στον πατέρα μου.......
Τις επόμενες μέρες εγώ και η Ολίβια κάναμε έρευνα μέσω διαδικτύου και μέσω των αρχείων της αστυνομίας για να δούμε ποιοι στο καλό ήταν ο Χάρρυ Πίτερσον και ο Ζέυν Έντουαρντς....
Αλλά τζίφος.. Στην αρχή τουλάχιστον...... Λίγες μέρες μετά η Ολίβια βρήκε κάτι...... Ήταν φυλακισμένοι κάπου στο Λ.Α.. Κάτι χιλιόμετρα μακριά από το Σαν Ντιέγκο όπου μέναμε....... Είχαν φυλακιστεί πριν Κανά δυο χρόνια για απατεωνιές..... Πως όμως θα μπορούσαν δύο μικροαπατεώνες να έχουν σχέση με την δολοφονία του πατέρα μου?
Η Ολίβια μου υποσχέθηκε πως θα πήγαινε η ίδια για να συναντήσει αυτοπροσώπως τους δύο εγκληματίες και να τσέκαρε την όποια σχέση είχαν με τη δολοφονία..... Βέβαια έκοβε και το κεφάλι της ότι ο Έλιοτ είχε άμεση σχέση με αυτό.... Κατά βάθος βέβαια κι εγώ το πίστευα.....
Το άφησα για λίγο πάνω της και ασχολήθηκα λίγο με την σχολή μου που όλο αυτό τον καιρό την είχα παρατήσει.......... Την ερχόμενη εβδομάδα είχαμε παράσταση και εγώ δεν είχα καν τραγούδι να παρουσιάσω..... έπρεπε να το ψάξω και να διαλέξω κάτι πραγματικά καλό...... Και το βρήκα.....
Μίλησα και στους γονείς μου για την έρευνα και με επαίνεσαν αρκετά... Έβρισκαν την προσπάθειά μου πολύ θαρραλέα και παράτολμη ταυτόχρονα αλλά δεν μπορούσαν να με σταματήσουν.... Έπρεπε να μάθω.... Και εκείνοι το ίδιο......
Έδειξα στον καθηγητή μου το τραγούδι που ήθελα να ερμηνεύσω και εκείνος εξεπλάγην.....
«Nτρέικ... Είσαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις με αυτό το τραγούδι? Είναι αρκετά δύσκολο...»
«Μην ανησυχείτε κύριε Σμιντ.... Θα τα δώσω όλα.... Το χρωστάω κάπου»
Και ναι.... Θα τα έδινα όλα για όλα..... Μια εβδομάδα το δούλευα ασταμάτητα.... Ήθελα να εντυπωσιάσω..... Η μεγάλη παράσταση είχε φτάσει..... Ήταν η σειρά μου...... Βγήκα και ξεκίνησα να παίζω......
ESTÁS LEYENDO
Family Secrets
Misterio / SuspensoΈνα μυστικό..... που έλυνε το πάζλ του γιατί ήμουν διαφορετικός από τους άλλους...... Χάρη σε εκείνη είχε έρθει η ώρα να μάθω..... 22 χρόνια μετά μου έλεγαν ότι δεν μπορούσα να μάθω απαντήσεις γιατί όλα θα είχαν παραγραφεί.... Όμως δεν το έβαλα κάτ...