Chapter 9

73 7 3
                                    

Αφού πέρασε όμως καιρός και δεν είχε βρεθεί τίποτα αποφάσισα να στραφώ στον νούμερο 1 ύποπτο, κατά την γνώμη μου, μέχρι τώρα......


Στον περίφημο Έλιοτ Στέιμπλερ......


Ο Έλιοτ Στέιμπλερ ήταν ο πατέρας της μητέρας μου.... Ο παππούς μου με λίγα λόγια...... Δεν τον έβλεπα συχνά......


Πρώτον γιατί ζούσε στη Νέα Υόρκη και δεύτερον γιατί κανείς από την οικογένειά μας δεν τα πήγαινε καλά μαζί του......


Με την Ολίβια είχαν χωρίσει αρκετά χρόνια πιο πριν... Ήμουν πολύ μωρό όπως είχα προαναφέρει......


Τώρα το γιατί χώρισαν μόνο οι ίδιοι το ξέρουν... Η Ολίβια λέει τον χώρισε γιατί δεν άντεχε τη μάνα του και γιατί εκείνος δεν τα πήγαινε καθόλου καλά με τις κόρες του, τον Nτρέικ ή πιο μετά τον Νάιαλλ....


Με τον θείο Τζέιμς όμως τα πήγαινε περίφημα από ότι θυμάμαι αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας τώρα.....


Εγώ στάθηκα στο ότι δεν πήγαινε τον Nτρέικ..... τον είχα ικανό για όλα... Με τόσα που είχα ακούσει κι εγώ......


Πίστευα ότι η Ολίβια τον υποπτευόταν πολλά χρόνια τώρα αλλά δεν είχε αποδείξεις.....


Ίσως να είχε έρθει η ώρα να τις βρω εγώ..... Ίσως έπρεπε να κάνω ένα ταξίδι μέχρι την Νέα Υόρκη για να τον βρω.... Να μάθω.... Άντε... γιατί είχε παρατραβήξει αρκετά αυτή η ιστορία.....


Δεν τους άρεσε αρκετά αυτή η ιδέα αλλά δεν μπορούσαν να με εμποδίσουν.....


Ήμουν αρκετά μεγάλος και ενήλικας πλέον........ Κανένας δεν θα μου έβαζε φρένο.......


Το αεροπλάνο απογειώθηκε..... Το ταξίδι στην αλήθεια είχε ξεκινήσει......

Family SecretsWhere stories live. Discover now