«Λοιπόν... έχω σοβαρά νέα.....»«Έχουν σχέση με αυτούς τους μικροαπατεώνες?»
«Ναι.... Δεν φαντάζεσαι πόσο άμεση σχέση έχουν με την υπόθεσή μας»
Είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό.... Αυτά που μου είπε η Ολίβια.... Δεν θα μπορούσε να τα διανοηθεί ο ανθρώπινος νους......
Όλα ήταν τόσο κοντά.... Τόσο κοντά για να φτάσω στο τέλος..... Αργά ή γρήγορα η δικαίωση θα έφτανε... το μυριζόμουν.... Απέναντί μου είχα μια Ολίβια αποφασισμένη αλλά και σοκαρισμένη ταυτόχρονα που ήθελε να μου αναγγείλει νέα σοβαρά......
Πήγαινε πάνω κάτω όσο μου μιλούσε.... Είχε πάει στις φυλακές στο Λ.Α για να συναντήσει εκείνους τους μικροαπατεώνες......
Εκείνοι στην αρχή βέβαια δεν ήθελαν να ομολογήσουν αλλά στην πορεία το έκαναν.....
Σοκαρίστηκα......... Μια φράση της ήχησε στα αυτιά μου σαν συναγερμός.....
«Εκείνοι το έκαναν Nτρέικ.... Εκείνοι τον σκότωσαν.... Αλλά όχι επειδή το ήθελαν..... Επειδή κάποιος τους το είχε επιβάλλει...... Και αυτόν τον κάποιο πρέπει να τον βρούμε»
Ήμουν έξαλλος...... Και είχαμε ομολογία για δολοφονία αλλά και ήμασταν πάλι στο μηδέν..... Γιατί βλέπεις και εκείνοι βαλτοί ήταν από κάποιον ...... Και επίσης ήταν ήδη φυλακισμένοι.... Δεν θα τους έκαναν κάτι τα λίγα παραπάνω χρόνια στη φυλακή........
Έπρεπε να βρεθεί ο πραγματικός ένοχος.... Εκείνος που το σχεδίασε..... Εκείνος που τον ήθελε πραγματικά νεκρό.... Και όχι τα τσιράκια του.... Που στην τελική δεν μαρτυρούσαν και ποιος τους είχε βάλει να το κάνουν......
Το ίδιο βράδυ μίλησα με τους γονείς μου γι αυτά που είχε ανακαλύψει η Ολίβια......
Η μητέρα μου άρχισε να κλαίει.... Ο Νάιαλλ μου είπε ότι θα βοηθούσε και εκείνος όπως μπορούσε για να λυθεί αυτό το πάζλ γιατί δύο άτομα δεν θα τα έβγαζαν πέρα...... Το ίδιο μου είπε και η Άλεξ μαζί με τον αδερφό μου.... Και όλοι οι φίλοι μας επίσης......
Όλοι οι γνωστοί , μικροί και μεγάλοι στήριζαν τον αγώνα μου.... Το εκτιμούσα αρκετά.......
Αφού πέρασε όμως καιρός και δεν είχε βρεθεί τίποτα αποφάσισα να στραφώ στον νούμερο 1 ύποπτο, κατά την γνώμη μου, μέχρι τώρα......
Στον περίφημο Έλιοτ Στέιμπλερ......
Author's note : αν σας αρεσει καντε ενα comment η ενα favorite για να ξερω αν θα το συνεχισω
YOU ARE READING
Family Secrets
Mystery / ThrillerΈνα μυστικό..... που έλυνε το πάζλ του γιατί ήμουν διαφορετικός από τους άλλους...... Χάρη σε εκείνη είχε έρθει η ώρα να μάθω..... 22 χρόνια μετά μου έλεγαν ότι δεν μπορούσα να μάθω απαντήσεις γιατί όλα θα είχαν παραγραφεί.... Όμως δεν το έβαλα κάτ...