Το αεροπλάνο απογειώθηκε...... Πετούσα προς την Ν. Υόρκη.......
Έκανα το σημαντικότερο ταξίδι που είχα κάνει ποτέ στην ζωή μου.... Το ταξίδι προς την αλήθεια.....
Αλλά σε όλη τη διαδρομή και γενικά εδώ και μερικές μέρες είχα την αίσθηση ότι κάποιος με παρακολουθεί...... Μπορεί να ήταν και ιδέα μου.... Δεν ξέρω πάλι.....
Έφτασα..... πήγα στην διεύθυνση που μου έδωσε η Ολίβια.......
Χτύπησα....... Μου άνοιξε.... Με αναγνώρισε......
«Τι κάνεις εδώ Nτρέικ? Σου έλειψα και ήρθες να με δεις?»
«Κόψε την ειρωνεία Έλιοτ.... Δεν σου πάει»
«Μπα.... Το παππούς που πήγε?»«Πέθανε..... όπως εσύ πέθανες τον πατέρα μου»
«Παιδί μου πας καλά? Έπαθε τίποτα ο Νάιαλ?»«Για τον Nτρέικ Μπελ λέω»
Πάγωσε...... μαρμάρωσε.........
«Ξε... Ξέρεις?» μουρμούρισε.....«Ναι.... Τα ξέρω... όλα.... Και για την δολοφονία και για τον Έντουαρντς με τον Πίτερσον»
Φυσικά και δεν ήξερα..... Απλά ήθελα να τον παγιδέψω... να δω αν θα ομολογήσει......Κατέβασε το κεφάλι....... «Συγνώμη..... Απλά ήθελα το καλύτερο για το παιδί μου.... Δεν θα άφηνα τη κόρη μου στο πρώτο τυχόντα.... Ναι... τον σκότωσα.... Και δεν μετανιώνω......»
Δεν πίστευα στα αυτιά μου...... πέτυχε.... Ομολογούσε την δολοφονία.... Κι εγώ την μαγνητοφωνούσα........
Θόλωσα...... Πότε του την έπεσα και αρχίσαμε να δερνόμαστε ούτε που το κατάλαβα.....
Έπεσε πολύ ξύλο..........
«Αυτό ήθελα να μάθω.... Αντίο... παππού......»
Του πέταξα και έφυγα πάλι πίσω για το Σαν Ντιέγκο..... Αυτή την φορά με μια κασέτα και μια ομολογία που έκαιγε......
Από την άλλη ένας άγνωστος άντρας μπήκε στο ίδιο διαμέρισμα από το οποίο είχε φύγει ο Nτρέικ.......
«Εσύ?? Μα... πως?»
«Συνήλθα........ την πάτησες άσχημα και το ξέρεις.... Ο μικρός σε έκανε άνω κάτω»
«Είχε να μοιάσει βλέπεις»
Ο άγνωστος γέλασε και έφυγε...... Συνέχισε να παρακολουθεί τον Nτρέικ μέχρι και το Σαν Ντιέγκο.......
Αuthor's Note: Αν σας άρεσε περιμένω τις ψήφους και τα σχόλιά σας για να ξέρω άν θα το συνεχίσω.......
ESTÁS LEYENDO
Family Secrets
Misterio / SuspensoΈνα μυστικό..... που έλυνε το πάζλ του γιατί ήμουν διαφορετικός από τους άλλους...... Χάρη σε εκείνη είχε έρθει η ώρα να μάθω..... 22 χρόνια μετά μου έλεγαν ότι δεν μπορούσα να μάθω απαντήσεις γιατί όλα θα είχαν παραγραφεί.... Όμως δεν το έβαλα κάτ...