1897 Atina/Yunanistan:
"Ne yapıyorsun?"
Saten pijamasının örttüğü sırtında bile hissedebildiği Jaehyun'un çıplak göğsü nefesini tekletse de kafasını iki yana sallayıp mırıldanmıştı.
"Kahvaltı hazırlıyorum."
Siyah saçlı olan kafasını sallamış ve Johnny'nin yaptıklarını izlemeye başlamıştı.
"Bugün keman çalacak mısın?"
Siyah saçlı olanın konuştukça sırtında hissettiği dudakları ile hafifçe titrese de belli etmeden aldığı yeşillikleri doğramaya devam etmişti.
"Çalmamı ister miydin?"
"Seni dinlemek isterdim."
Sarışın olanın yüzünde belli belirsiz bir gülüş oluşmuştu.
Onun gülümsediğini gören Jaehyun da dudaklarının gerilmesine engel olamamıştı. Henüz bir gün Johnny'nin evinde kalsa da o evde olmaya alışmıştı, göğsünde Johnny'nin sıcaklığını hissetmeye alışmıştı ve istemese de dudaklarının iki öpüşten sonra bağımlısı olmuştu.
"Masaya oturalım m-"
Parmağıyla masasını işaret etmesiyle elleri nazikçe havada kavranmış ve bakışlarının Jaehyun'a dönmesine sebep olmuştu.
"Parmaklarını çok seviyorum"
Parmak uçlarına tek tek kondurulan öpücükler gözlerinin Jaehyun'a dönmesine sebep olduğunda siyah saçlı adam gülümsemişti.
"Tereddütlerini anlıyorum. Henüz sana aşık değilim çok haklısın ama seni seviyorum Johnny. Seni öptüğümde titreyen kirpiklerini seviyorum. Yanındayken gülümsemeni durduramamanı seviyorum. Uzun sarı saçlarının gözlerini gölgelemesini seviyorum. Ve en çok da hırs ve emek yüzünden parçalanmış, tutkuyla bezenmiş parmak uçlarını seviyorum. Sana dair her şeyi sevmeye başladım, ellerimi,gözlerimi ve dudaklarımı senden uzak tutamıyorum. Bana zaman tanıdığın için teşekkür ederim Johnny ama sana söz veriyorum tüm bunların sonunda geldiğim tek kişi sen olacaksın."
Sarışın olanın gözleri saf bir hayranlıkla ona kendini açıklamaya çalışan siyah saçlı adama dönmüştü. Jaehyun'un sözlerine devam edeceğini anlayınca onu da kendini de daha fazla yormamak için dudaklarını Jaehyun'un dudaklarına bastırmıştı.
İlk hamlenin Johnny'den gelmesine şaşırmış olsa da öpüşmeleri arasında gülümsemeden edemedi Jaehyun. Karşısındaki adamın ona ve çekincesine duyduğu anlayış onu her saniye Johnny'e daha da hayran olmaya itiyordu.
Geri çekildiklerinde ikisi de nefes nefese kalmıştı. Sarışın olan ellerini Jaehyun'un kızarmış yanaklarından ensesine indirmiş ve ondan bir iki santim daha kısa olan adamın omuzlarına gömmüştü kafasını.
"Yemekten sonra sana keman çalayım olur mu?"
Siyah saçlı olan gülerek kafa salladı buna,ellerini Johnny'nin beline atıp mümkünmüş gibi bedenlerini birbirine daha da yaklaştırırken.
Sarışın olan adam ona sadece sanat yapma değil,yaşama arzusu da veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Between Us/Johnjae
Fanfiction"Sanatını icra ederken o kadar güzeldin ki parmaklarım ilk defa keman dışında bir şeye özlem duydu." Written for someone who reminds me of arts in Atina.