Pov Ala
Wstałam o godzinie bodajże 12. Jak na mnie i na to o której się położyłam spać to dobry wynik. Ale wstałam z okropnym bólem głowy. Zapomniałam jakie to jest okropne uczucie mieć takiego potężnego kaca. Postanowiłam sobie, żeby przez jakiś czas nie pić ponieważ Mia dobrze mówiła, że źle postępuje bo już nie było mnie w szkole dwa dni i mam dwie jedynki na nieobecność na lekcji. Ciekawe co będzie jak wrócę. Ale najważniejsze jest to bym powróciła do starych czasów gdzie byłam dość dobrą uczennicą.
Po jakimś czasie przypomniało mi się że Michał napisał do mnie wiadomość wtedy kiedy kładłam się spać więc postanowiłam odpowiedzieć bo nie wypada tak nie odpisywać po tak wspaniałym wieczoru z jego kolegami.Jeszcze zostało mi się pogodzić z Mią ale coś sądzę, że to będzie nie możliwe. Nawet nie wiem o co się z nią pokłóciłam i jak. Pamiętam tylko z wczoraj, że Michał mnie odprowadził i mi się później film urwał. Lecz prawie wszystko pamiętam. Coś czuję już na starcie, że trochę mi będzie brakować tego picia i wogóle. Ale no nie mogę zawalić tego roku bo to zawsze jeden rok do tyłu.
Pov Michał
Nie wiem co się ze mną dzieje lecz cały czas myślę o Ali. Poznałem ją 3 dni temu i darze ją chyba jakimś uczuciem. Lecz nie mogę tego nazwać miłością może prędzej zauroczeniem. Lecz nie chce jej wystraszyć mówiąc jej o tym. Bo zależy mi na niej. Od dawna tak nie miałem kiedy zerwała ze mną Ola. Ponieważ wtedy byłem głupi dałem się zakochać w niej, dać jej szansę. Lecz to był błąd. Leciała na moje pieniądze, na fame i moich znajomych raperów. Myślę, że Ala taka nie jest. Ale to tylko myśli. Nie wiem jak z nią będzie i jaka ona jest. Fakt znamy się krótko ale jak ona to powiedziała ,,znamy się krótko, ale czuję się jakbym znała cię dłużej". I ja mam właśnie tak samo. Znam ją krótko a czuje się jakbym już z nią kiedyś się zadawał. Myślę, że może kiedyś będziemy razem. Ale to tylko myśli może się przez ten czas wszystko się wydarzyć. Możemy się pokłócić lub urwać ze sobą kontakt.
Ale już nie miałem czasu by sobie pomyśleć, bo przyszedł lanek i powiedział, że mam jakąś nową nutę napisać. Więc wzięłem się do roboty.Pov Ala
Postanowiłam wziąść się w garść i się ubrać i pomalować. Jak zawsze nie muszę się wyróżniać więc dla mnie to nie problem założyć byle jakie rzeczy czy coś. Lecz chciałam dzisiaj się zrobić na bóstwo. Nie wiem czemu ale natchnęło mnie coś na to. Po zakończonej metamorfozie wyglądałam tak:
CZYTASZ
Łączy nas coś więcej niż alkohol... ||MATA
FantasyUczennica 2 roku w liceum spotyka w pubie miłego bruneta, z którym powoli zaczyna się spotykać. Po dłuższej przyjaźni z brunetem wyznają sobie miłość, ale wtedy przyjeżdża jej przyjaciółka. Przez nią jest dużo komplikacji między nią a nim. Czy uda...