Pov Michał
Wstałem jak zawsze rano tylko że o godzinie 9:40, lecz i tak nie wyspany ponieważ cały czas myślałem o tej sprawie z wczoraj. Dobrze jest bo ze mną dalej jest ale minus jest taki że nie mogę się z nią spotykać, fakt to tylko dwa tygodnie ale jak dla mnie będą to najdłuższe dwa tygodnie jakie mogły istnieć. Nigdy nie wstawałem tak wcześnie jak dziś, przeważnie to o 13/14 godzinie. Postanowiłem w tym wolnym czasie napisać do niej wiadomość ponieważ pozwoliła na taki warunek. Gdybym nie mógł do niej napisać niczego w tej przerwie to bym nigdy się na to nie zgodził. Chce wiedzieć co u niej oraz jak się czuje.Pov Ala
Obudziły mnie wibracje w telefonie, chyba znowu zapomniałam wyłączyć internetu na noc by sobie spokojnie spać. Zaspana wzięłam telefon i od razu na twarzy zrobił mi się uśmiech. Michał z rana wysłał do mnie wiadomość. Kochany jest, więc postanowiłam z nim trochę popisać. No jak już mnie obudził to czemu nie.Fakt, Michał był poprostu słodki ale tak będzie dla nas najlepiej. Jego poczucie humoru jest poprostu na miejscu i zawsze na temat. Już dalej nie rozmyślając nad wszystkim poszłam się ogarnąć i przyszykować by iść do studia.
Pov Marta
Dzięki Bogu nie szuka mnie policja. Jestem wolna ale dalej nie mogę pozwolić tej dziewczynie żyć. Co dobrze słyszałam to jest taka jedna dziewczyna, która tak samo jej nienawidzi co ja. Idealna przyjaciółka dla mnie oraz idealna pomocnica do zajebania tej dziwki.Pov Ala
Wyszłam z toalety przebrana i wykąpana. Poszłam do toaletki oraz zrobiłam sobie makijaż taki by się każdy na mnie patrzył. Mam prawo zrobić na wszystkich dobre wrażenie, jeszcze po tym co ostatnio się działo to mi się należy. Po wszystkich wykonanych czynnościach wyglądałam tak:Ubrałam buty oraz wzięłam torebkę z asortymentem i wyszłam z domu. Kierując się do studia zauważyłam trzy dziewczyny które złowrogo patrzyły na mnie lecz ja wolałam się w to nie mieszać. Dalej kierując się do studia nic już dziwnego się nie działo.
Pov Michał
Siedziałem sobie razem z Sebastianem w studiu aż usłyszałem na korytarzu kobiecy głos. Wiedziałem że to ona, a kto inny z dziewczyn moich kolegów chciał by przyjąć do studia. Tylko ona wie co mnie uszczęśliwia. Więc wstałem poprawiłem włosy i popatrzyłem się w szybie czy dobrze wyglądam.Sebastian: Dla kogo się tak stroisz, jeśli chcesz iść ze mną na randkę to wiedz że jestem zajęty.
-
Ja: Kretynie, moja dziewczyna zaraz może tutaj wbić.Słyszałem tylko jak coraz wyraźniej ją słyszę dlatego postanowiłem usiąść i posiedzieć na telefonie by wyglądało to zwyczajnie. Kiedy weszła to zarazem byłem zachwycony a zarazem zazdrosny. Czy ona się wystroiła tak dla fukaja?
Ala: Hejka, jak tam praca idzie u was?
Ah, brakowało mi jej...
Sebastian: Michał się opierdala.
-
Michał: Chyba ty.
-
Sebastian: To nie ja się patrzyłem przed chwilą w szybie i poprawiałem włosy.
CZYTASZ
Łączy nas coś więcej niż alkohol... ||MATA
FantasyUczennica 2 roku w liceum spotyka w pubie miłego bruneta, z którym powoli zaczyna się spotykać. Po dłuższej przyjaźni z brunetem wyznają sobie miłość, ale wtedy przyjeżdża jej przyjaciółka. Przez nią jest dużo komplikacji między nią a nim. Czy uda...