Jakmile byli Jasper a Bella uvnitř domu, vešel do obývacího pokoje a uložil Bellu na jednu z velkých plyšových pohovek. Bella se zbavila svých vrstev a udělala si pohodlí, zatímco Jasper se pohyboval po kuchyni, aby Belle obstaral nějaké jídlo. Vzhledem k tomu, že si zvykl mít Bellu kolem sebe a starat se o její lidštější potřeby, Jasper neměl žádné výčitky ohledně vaření, na rozdíl od Charlotte. Když čekal, až Bellino jídlo dojede, Jasper zahlédl kus papíru na ostrůvku v kuchyni.
Jasper ho zvedl a zasmál se, když viděl, že je to vzkaz od Petra.
Jaspere
Charlotte a já jsme jeli do Kanady lovit a dát tobě a Belle nějaký čas o samotě. Vrátíme se do konce týdne. Charlotte chce poznat Bellu, takže pokud vy dva budete pryč v době, kdy se vrátíme, můžete od nás očekávat návštěvu. Doufejme, že až vás dva znovu uvidíme, vytáhnete hlavu ze zadku a uděláte z té dívky svou. No, vždyť víš, co tím myslím.
Opatrujte se
Petr
Jasper se na konci poznámky zasmál, odložil papír a právě když se chystal vyndat Bellino jídlo z mikrovlnné trouby, uviděl ji stát ve dveřích do kuchyně.
"Co bylo tak legrační?" Zeptala se Bella, když slyšela, jak se Jasper směje z jejího místa v obývacím pokoji.
"Petr mi nechal vzkaz. Přečti si to." Jasper vysvětlil a pokýval hlavou na kus papíru, který položil na pult.
Bella přešla, zvedla vzkaz a rychle si ho přečetla, na konci se usmívala. Jasper cítil Bellino pobavení a naprosté štěstí, rychle uzavřel vzdálenost mezi nimi, postavil se za Bellu a omotal jí ruce kolem pasu.
Bella se opřela o Jaspera a naklonila krk, aby se podívala na Jaspera. "Takže, to bylo zcela jasné všem kromě nás dvou?"
"Myslím, že ano, i když jsem mluvil s Petrem a Charlottou, když jsi spala, takže věděli o mé polovině věcí a o tom, co mi Alice nakonec řekla." Jasper odpověděl, když pohyboval jednou rukou tak mírně nahoru a dolů po Bellině boku, jeho palec se nakonec skrčil pod látkou jejích kalhot.
Bella ucítila Jasperův chladný dotek a zachvěla se proti němu. Téměř okamžitě Jasper odsunul ruce od Belly. Když to udělal, byl zasažen vlnou zklamání od Belly. "Možná mi byla trochu zima, ale nestěžovala jsem si."
Jasper se Belle zasmál a znovu ji objal. Jasper sklonil hlavu a políbil Bellin spánek a pak její tvář.
"Dobře, i když bych tu rád stál a držel tě celý den, potřebuješ jíst." řekl Jasper, odstoupil od Belly a rychle se pohyboval po kuchyni, aby jí dal večeři a sklenici vody k pití. Jasper položil talíř a sklenici na stůl a vytáhl židli, aby se Bella posadila.
Jasper se posadil vedle Belly a prostě s ní seděl, stejně jako vždycky, když byli doma ve Forks. Teprve když se Bellino kousnutí zmenšovalo a bylo zřejmé, že se zasytí, Jasper něco řekl. "Takže, co chceš dělat, když už jsme tady?"
Bella odsunula talíř, položila ruce na stůl a naklonila se dopředu, blíž k Jasperovi. "No, ty jsi expert. Co budeme dělat?"
"Bohužel v zimě jsou možnosti trochu omezené. Můžu ti ukázat něco víc, můžeme zamířit do města, nebo prostě zůstat uvnitř." Jasper odpověděl, už tušil, kterou z nich si Bella vybere.
"Zůstat uvnitř zní dobře." Bella si vybrala, na což Jasper přikývl a usmál se.
"To je to, co jsem si myslel, že řekneš."
ČTEŠ
PŮLNOČNÍ SLUNCE [Twillight FF]
FanficPo tragédii u Cullenů, se Edward rozhodne Bellu opustit aby ji ochránil. To však Bellu zlomí, její stav se zhoršuje a je na pokraji zhroucení. Nalezne ji však Jasper, který byl v tu dobu na lovu a který se rozhodne Belle pomoci. To však ještě netu...