❆ Bölüm 7 ❆ - HAP

1.9K 104 126
                                    

12.04.2022 - 02:55


Selammm. Nasılsınız? Hayat nasıl gidiyor? Neler yaptınız?


Not: Hikayede geçen hiçbir kuruluş ve birim gerçek hayat ile bağlantısı bulunmamakta ve tamamen hayal ürünüdür. 

Keyifli Okumalar

🩸

"Saatine dokunursan beynini patlatırım. KONUŞ" Bağırışım rüzgarla şiddetlenirken elini maskeye uzattı ve yüzünü açtı. Silahım ağırlaşırken gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Doğrulttuğum silahı indirirken kaşlarımı çattım.

"Baba"

"Kızım" dedi gülen yüz ifadesiyle bana bakarken. Siktir. Koca bir siktir. Bana doğru adım atarken tekrar kaldırdım silahımı. Ellerini iki yana açtı tekrar ve her zamankinden sıcak bir ifadeyle baktı. 

"Bir gün bana silah doğrultacağını biliyordum da bu kadar çabuk olacağını beklemiyordum." dedi hafifçe gülerken. Kaşlarım çatılırken silahı sağ elimle tuttum, sol kulağımdaki kulaklığa bastım.

"Babamı buldum." Karşı taraftan ses gelmezken babam gözlerini devirdi. "Sinyal kesici kullandım." İyi halt ettin. Boynundaki kolyenin zincirini parmağına dolayıp çıkarttı ve ucunda yanıp sönen kırmızı yeşil ışık huzmesine baktım.

"Arzu şimdi beni iyi dinle." dedi yüz ifadesi gerilirken. Önemli bir durumda bu yüz ifadesini kullanırdı. Nefret edeceğim şeylerden bahsederken... "İndir şu silahını konuşalım." Silahı sabit tutarken kaşlarımı çattım. 

"Silahlardan hoşlandığını sanıyordum" Başıyla onayladı. "Bombalar kadar ilgi çekiciler. Ama beni vurursan her şey biter. " Kaşlarımı kaldırdım. Her şey ne? Silahımı indirmeye niyetim yoktu.

"Konuş." Babam yüzünü buruşturup küfür savurdu. Ne olursa olsun küfür söylemezdi. Kaşlarını çatarken elini indirdi. "Ben ortalardan kaybolacağım ve peşime düşmeyeceksin. Bugünkü gibi aptallık yapıp mafya liderlerine parti de yapmayacaksın. Kendini ortaya atmayacaksın. Saklanacaksın. Anlaşıldı mı?" Silahımı indirdim. Konuşmaya devam etti. 

"Detay veremem. Ama Barlas'ın Halit ile yani benimle arasının bozulduğunu sanmaları lazım. Barlas'ın ben olduğumdan şüpheleniyorlar." Kafam gittikçe karışmıştı. Derin nefes alıp birkaç adım attım. "Ne olduğunu tam anlat. Eğer Barlas'san neden-" Babam başını olumsuzca salladı. "Vakit yok. Ben ilk fırsatta her şeyi anlatmak için geri döneceğim. Kerem'den ve babasından uzak dur" Hafifçe güldüm ve kaşlarımı kaldırdım.

"2 ay sonra evlendiriyordun babacım. Fikrin mi değişti?" Birkaç saniye sessizce baktı bana. "Sana her şeyi anlatana kadar bana güvenmen lazım. O zamana kadar yalnız kalmanı istemiyorum. Mert'in şirketine yüklü meblağa verdim seni koruma-" 

"Beni korumaya çalışan sen miydin?" Şaşkınlıkla sorduğumda gözlerini kapayıp açtı ve derin nefes alıp tekrar bana baktı. Beni umursamayan babam koruması için birilerini mi tutmuştu? "Evde de korumaların vardı, neden yabancı başka birilerini tuttun ki?"

"Çünkü Fesih bile arkamdan Savaş ile anlaşırken ben para için sahibini öldüren itler ordusuna seni emanet edemezdim. Ben olmadığım için sana zarar verecekler." 

"Kim bana zarar verecek?"

"İyice araştırdım. Mert'i seçmemin belli bir sebebi var. Diğerleri gibi değil o. Onun yanından ayrılmayacaksın." dedi bana kimin zarar vereceğini söylemeyi atlayarak. Başını sağa çevirip bir yere baktı ve sıkıntılı bir nefes aldı. 

SEGRETO ( +18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin