❆ Bölüm 18 ❆ - SEÇİM

833 50 34
                                    

 18.05.2023 - 23:20


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Satır içinde yorum yapmayı unutmayın Kızıl Şeytanlar <3


🩸 SEÇİM🩸

Tarih: 2 Aralık 1999

Raporu Hazırlayan: Barlas

Bugün garip şeyler yaşanıyor. Antony Perov benimle özel olarak görüşmek istedi. Görüşmenin ana konusu Türk ajanlardı. Gözlerindeki nefret ve öfkenin dışında bir planı olan bir adam gibi oturuyordu tam karşımda. Bir planı var. Ne olduğunu bilmiyorum. Bu yüzden gelecek her türlü belaya karşı hazırlıklı olun.

Ne olduğunu öğreneceğim sıra Natalia geldi. Natalia Perov bir şey biliyor. Hal ve hareketleri her zamanki halinden çok başka. Aklıma tek bir ihtimali getiriyor bu. Deşifre olduk. Perovların gizli silahını bulmak için bu gece devriyeye çıkacağım ve sonrasında burayı terk edeceğiz.

Sofya ve İvan'ı da yanıma alacağım. Onları bu cehennemde bırakamam. Bu konuda kararımın kesin olduğunu bilmenizde fayda var. Onlar olmadan bu ülkeden ayrılmayacağım. Benimle beraber sahadaki ajanlarda öyle... Bu gece Türkiye saatine göre 02:50'de limana geçeceğiz. Gemi, helikopter, uçak... Hangisi olduğu önemli değil. Bu cehennemden çıkmamızı sağlansın yeterli.

Not 1 : HAP bende. Bu yüzden ülkeyi terk etmemiz sandığımızdan kanlı olacak. Bunun için destek hiç fena olmazdı.

Not 2 : Mahmut ve ailesinin de bizimle beraber çıkartılması gerekmektedir.

Bu raporun kayıtlara geçirilmemesini sağla. Çünkü asıl ajan içimizden biri. Eğer deşifre olduysam bunu bizden biri yaptı. Onu bulmak size kaldı. Başkana gerekli bilgileri versen yeterli.

Ülkemizde görüşürüz.

🩸

ARZU KIVANÇ

DEPOLARIN OLDUĞU BÖLGE

GÜNÜMÜZ

"Masa haftalardır seni arıyordu. Buna bir son vermek bana düşerdi." dedi Mert. Hayır Segreto.

Tüm seçeneklerim, doğrularım, yanlışlarım... Her şey tükenmişti. Karşımdaki adama babamda hatta kendimden çok daha fazla güvenmiştim. Güvenmek istemiştim. Babama doğrultulan silahların hepsinin tek bir kişiye bağlı olduğunu biliyordum.

SEGRETO'ya.

Segreto beni kandırmıştı. Bende buna kanmıştım.

"Yolun sonu Halit Kıvanç." dedi. Gözleri ona güvendiğim adamınki gibi bakmıyordu. Birini avlayan bir katil gibiydi. Karşımdaki Segreto'ydu. Tüm bedenim ürperirken içimde hayal kırıklığı büyüdü. Dudaklarımı aralayıp konuşmak istedim ama tek kelime çıkaramadım. Beynim uyuşmuş gibiydi ve korku bedenimi sarmıştı.

SEGRETO ( +18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin