03.02.2022 - 21:00
Keyifli Okumalar
Bölüm sonrası sohbete beklerim :)
🩸 YARA 🩸
ARZU KIVANÇ
Olimpos dağında yaşanmış bir savaş sonrası dünyayı paylaşmaları gereken 3 tanrı kardeş aralarında kura çekmiş. Çekilen kuraya göre gökyüzü Zeus'a, denizler Poseidon'a, yeraltı da Hades'e düşmüş.
Hepsinin tek bir görevi varmış, o da kendilerine verilmiş payla mutlu olup o paya ait tüm görevleri eksiksiz yerine getirmekmiş. Ama insanlar Hades'in payına düşen görevleri yerine getirmesine kızarken Zeus ve Poseidon'a adaklar adamışlar.
Yeraltının tanrısı olmayı Hades seçmemişti. Onun payına düşen buydu.
Ruhlar alemine düşmüş ruhların tanrısı olmak...
Yaşayanlara değil, ölülere hükmetmek.
Bir çeşit şeytan. Bunu o istememişti.
Satana.
Şeytan olmak isterken birilerine zarar vermek istememiştim ki. Sadece farklı olmak istemiştim. Babamın beni sıkıştırdığı bu savaşın ortasında daha da güçlü olmak istemiştim.
Yenilmez ve acı çekmez.
Yine de insanım ve elime bulaşmış kanın sebebi Arzu Kıvanç'tı.
Halit Kıvanç'ın kızı Arzu Kıvanç.
Sofya Perov.
Avuç içimdeki kolyeyi boynuma takıp görünmemesi için kıyafetimin altına sıkıştırdığımda kapı bir kez daha sarsıldı. Poyraz kıpırdamıyordu ve birazdan kapının ardındaki her kimse içeri girecekti.
Kapı tekrar sarsıldığında kilitler titreşti. Oturduğum yerden kalkıp Poyraz'ın koltukaltından geçirdiğim kolumu göğsüne sardım ve onu en azından yatağın diğer tarafında görünmeyeceği bir yere sürüklemeye çalıştım.
"Poyraz kaç kilosun?" dedim kaldırmaya çalışırken kıpırdamayan ve sanki bana karşılık verecek olan adama. Poyraz ölmezdi. Ölmeyeceğim demişti. Sözünü tutacak biriydi.
Yani umarım.
Poyraz'ı son bir güçle ağır ağır sürüklemeye çalıştım. Çok ağırdı ve başımdaki kanama git gide gücümü sömürüyordu. Derin nefes alıp yerde sürükleyerek istediğim şekilde yatağın kenarına gizlenmesini sağladığımda nefes nefese doğruldum ve omzumu tuttum. Poyraz'a yardım bulmadan önce kapıyı zorlamaya çalışan öküzü halletmem gerekiyordu. Yerde Poyraz'ı sürüklediğime dair olan kan izlerini çarşafla silip çarşafı dolaba tıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEGRETO ( +18 )
RomanceArzu Kıvanç. DÜHA denilen bir masanın etrafına doluşmuş adamlardan birinin kızı. Mafya lideri Halit Kıvanç'ın tek kızı. Masaya ihanet eden adamın... Bazı ihanetlerin bir bedeli olmalı. Bazen bir savaş, bazense bir kaybediş. Peki ihanet etmek zorund...