Viski boğazından aşağı kayarken tanıdık bir acı hissi veriyordu Tony sandalyenin arkalığına yaslanarak biraz gevşedi, bileğinin tembel dairesel hareketiyle içindekileri döndürürken bardağındaki buz küplerinin birbirine çarpmasını izledi. . Ardından bardağı masaya bırakıp yanındaki şişeyi aldı. Neredeyse boş olsa da, şişeyi ters çevirirken hüzünlü kalıntılar bardağının yalnızca ilk yarım santimini dolduruyordu. Ve bu buzla birlikte . Lanet olsun.
Aniden sinirlenerek hem şişeyi hem de bardağı itti. Bardağında çok az miktarda alkol bulunmasından daha fazla düşünmesi gereken acil meseleleri vardı.
Loki.
Bir tanrı köleye dönüştürülmüştü ve bir zamanlar köleleştirmeye çalıştığı Midgard'a gönderilmişti. Gerçekten de şiirsel adaletti. Tony, sonuçlarının kendisine ait olmamasını diledi.
Bu Loki'nin cezası olsaydı, Odin kesinlikle köleleştirilmiş tanrıyı bahşetmek için daha iyi birini seçebilirdi. Tony hiçbir zaman kendini aşırı derecede kindar bir tip olarak görmedi, tanıdığı diğerleri gibi değildi. Clint Barton gibi. O adam, Tony'nin yerinde olsaydı, Loki'nin dünyaya hükmetme arayışı yüzünden kişisel olarak acı çeken tüm masum kurbanlar hakkında hiçbir şey söylemeden ilk yumruğu nereye atacağına karar vermeye çalışırken şimdiye kadar parmaklarını çıtlatıyor olurdu.
Bir düşünün, belki de bu yüzden Tony seçildi - eğer Aesir Loki'nin işkenceden ölmesini isteseydi, bunu kendileri yapabilirlerdi. Efsanelere inanıyorsanız, nasıl yapılacağını kesinlikle biliyorlardı. Bunun için onu insanlara teslim etmeye gerek yok.
Ayrıca, tehlikeli bir savaş suçlusunu kapalı ve sürekli gözetim altında tutmaya uygun yaşam düzenlemeleri olan kaç kişi daha var? Elbette, Einherjer muhafızı ona Loki'nin güçlerinin kilitli olduğuna dair güvence verdi, ancak Tony bunun tanrıyı zararsız hale getirdiğine inanmıyor.
Bunun için çok fazla zarar verdi.
"
Jarvis," diye seslendi. "Misafirimiz ne yapıyor?" Kontrol etmekten zarar gelmezdi. Elbette Tony, Jarvis'e Loki'yi her zaman sıkı gözetim altında tutması ve tanrı olağan dışı bir şey yaparsa ona rapor vermesi konusunda net talimatlar verdi. Ama iş Loki'ye geldiğinde emin olmak asla acıtmaz.Bilgisayar sesi görev duygusuyla, "Şu anda yatağında yatıyor efendim," diye yanıtlıyor.
"HI-hı. Şimdi bana izin ver eğer... bilirsin, bir şey yaparsa ."
"Evet, bana zaten talimat verdin," diye hemen cevap geliyor. "Şimdiye kadar Bay Laufeyson olağan dışı bir şey yapmadı."
Bu, en azından şu an için Tony'nin içini rahatlatıyor. Loki'nin odasının kapısı ve penceresi elektronik olarak kilitlidir ve Loki, Jarvis'i devre dışı bırakmanın bir yolunu bulamazsa ikisini de açamaz. Tony, tanrının kendini kanıtlamış olduğu kaos miktarı göz önüne alındığında, bunun pek de ihtimal dışı olmayacağını düşünüyor.
Boş şişeyi önüne koyarak Tony ayağa kalkar ve güvenilir içki dolabının içinden rastgele bir şişe daha alır. Yakaladığı şeyi eleştirel bir gözle inceler ve ardından onaylarcasına başını sallar. Daha iyi markalardan biri. Kesinlikle hak ediyor.
Arkasına yaslanıp, bardağının dibindeki önceki içeceğin kalıntılarını umursamadan kendisine cömert bir viski koydu. Alkol, bir sevgilinin parmakları gibi yudumlarken dudaklarına ve boğazına karşı tatlıdır, bu yüzden içindekilerin çoğunu üç büyük yudumda içer.
Viski vücuduna girerken gerilimi dışarı atar ve ondan yavaşça boşalmasına izin verir. Derin bir iç çeken Tony, sadece güzel bir içeceğin getirebileceği rahatlama hissinin tadını çıkararak koltuğuna yığıldı. Sonra dudaklarından küçük, beklenmedik bir kahkaha koptu. Durumun komik olduğu için değil, kaos ve yaramazlık tanrısının kendi kişisel kahrolası kölesi olarak teslim edilmesi çok tuhaf ve çirkin olduğu içindi. Bu yüzden orada oturup ve kahkaha balonunun bir deli gibi yarı histerik bir şekilde kıkırdayana kadar genişlemesine izin verdi, bir kolu kendi vücudunu desteklemek ve vücudun bir nöbet nöbetinde yere düşmesini önlemek için masaya yaslandı.
Hayır, en ufak sekilde bile komik değildi, ama kendini tutamıyordu. Sadece başka ne yapacağını bilmiyordu. Şu anda, bu saçma durumla başa çıkmak için başka bir yolu yoktu.
Sanki duvarlar onu saptırıyor ve ona dış dünyadan bir yankı veriyormuş gibi kahkahası garip geliyordu. Kahkası öldüğünde kafasında tek bir düşünce ile masaya yaslanarak orada oturdu.
Loki.
Ve şimdi onunla ne yapması gerekiyordu?
Onu, herhangi bir hasar veremeyeceği ve ilave bir bonus olarak, Tony'nin görüş alanından uzak kalacağı bir odada kilitli tutması mı gerekiyordu?
İyi ölçmek için kaburgalarına birkaç kez tekme almasını mı? Hayır, fikrin belli bir çekiciliğe sahip olsa dabu onun tarzı değildi.
Gerçekten bir köleyle ne yaparsın ? Aynı zamanda Loki olan biriyle?
Onu Fury'ye mi teslim edecekti? Bu onun birçok sorununu çözecekti. Öte yandan, bu anlaşmanın bir parçası değildi , eğer gerçekten böyle diyebilirsiniz. Tony'nin fikri sorulmadan Loki'nin kucağına atıldığı tek taraflı anlaşmaydı. Ama Erik - ya da Einherjer liderinin adı her neyse - Loki'nin Tony'nin gözetiminde kalacağı konusunda oldukça açıktı.
O zaman onu Fury'ye teslim etmek yoktu. Fikir ne kadar cezbedici olsa da, bunun için Asgard'la diplomatik bir olaya neden olmaya değmezdi. Her şeye kadir Odin'in emrine karşı gelmenin cezası olarak kafatasını Erik'in kılıcıyla ikiye bölmekten hiçbir şey söylememek daha iyiydi.
Kölelerin faydalı olması gerekiyordu ama Tony, Loki'nin pek bir faydasını göremiyordu. Tabii mesele bu da değildi. Loki, Tony'ye rahatlığı için verilmedi, Loki'yi sayısız suçlarından dolayı amaçlı bir cezalandırmaydı
Aesir'in ondan Loki ile gerçekte ne yapmasını beklediğini merak ediyor, nasıl bir köle kullanım kılavuzu veya herhangi bir talimat gelmemişti. Kahrolası çılgın kaos tanrısı ile başa çıkmanın 101 yolu . Bu bir şey olmaz mıydı? Belki bu çileyi atlattıktan sonra bu kılavuzu kendi yazabilirdi.
Hayır, onu başka birine teslim etmemekten başka bir talimat yoktu. İnternette okuduğu bazı İskandinav mitlerini düşünür ve kendini belli belirsiz huzursuz hissediyordu. Aesir, Loki'nin yüzüne dikiş iğnesi batıracağını veya vücuduna asitli zehir dökeceğini düşünüyorsa, bu iş için yanlış adamı bulmuşlardı. Bunu yapmayacaktı.
Düşünceleri, Loki ile bir önceki karşılaşmasına, Tony'nin vücuduna ters bir miktarda volt gönderme konseptini açıklarken tanrının yüzündeki bariz korkuya geri döndü. Her nasılsa, korkak bir Loki'nin görüntüsünden çok daha fazla keyif almayı ummuştu.
Eğer o çubuğu gerçekten açsaydı, Odin bunu onaylar mıydı? Odin oldukça kinci bir adam gibi görünüyordu, bu yüzden cevap muhtemelen evet. Yine de, Aesir'in asıl amacı küçük, inatçı prenslerine işkence etmek olsaydı, bunu kendileri yapabilirlerdi. Bu kölelik olayı muhtemelen daha çok bir tür sapkın şiirsel adalet türüydü, düşmüş tanrıyı olabildiğince küçük düşürmenin bir yolu da olabilirdi.
Oh iyi. İşkence onun yeteneği olmasa da, aşağılanma ile yuvarlanabilirdi. Loki kadar kibirli, kendini beğenmiş ve koca kafalı biri için - hatta onu suçlamaya cüret eden - bunu kesinlikle yapabilirdi.
Sadece tanrının hakkına hizmet ederdi. Ve Tony buna yardım edemez, intikam kavramının ve hayattaki tüm o sevimli küçük şeylerin tamamen üstünde değildi. Asla bir melek olduğunu iddia etmedi, değil mi?
Eli yine neredeyse boş olan bardağa gidiyor ama onu ağzına götürmüyordu, bunun yerine düşünceleri kafasında dönüp dururken sıvıyı kendi sınırları içinde çalkalıyordu. Yarın katılmak üzere medyayla birkaç rutin görüşmesi vardı, ancak bu arada Loki'ye yapması gereken bir görev verebilirdi. Evet, onun bir fikri vardı. Buzun cama karşı yumuşak çınlaması artık kalmayana kadar eli dönerken sırıttı. Ardından sulandırılmış ılık içeceği masaya bırakıp ve ayağa kalktı.
Şu anda her şeyden çok biraz uykuya ihtiyacı vardı ve yarın yine Loki ile ilgilenecekti.
YOU ARE READING
Şiirsel Adalet | ❝IronFrost❞
FanfictionYenilmezler'deki olayların ardından Loki'ye ceza verme zamanı geldiğinde, Odin cezası için şiirsel adalet açısına yönelmeye karar verir. İnsanlığı köleleştirme girişimi için Loki'nin büyüsü ve güçleri bağlı ve Midgard'a geri gönderilir ve kölesi olm...