▪Bölüm 15▪

100 16 24
                                    

Belki düşüncelerini şu anda yuvarlanmakta oldukları aşağı yönlü dönen kavşaktan uzak tutacak değerli bir şeyi olsaydı, zihnini ne kadar başka şeylere yönlendirmeye çalışsa belki durumuyla başa çıkmak biraz daha kolay olurdu.

Ancak çabalarının hiçbir etkisi yoktu; Düşünceleri Tony'ye, dün akşam olup bitenlere ve onun yakın geleceğini müjdeleyen her şeye geri dönüyordu. Ve buraya geldiğinden beri katlanmak zorunda kaldığı her şey; pozisyonunun aşağılanması, utanması ve rezil olması, neye indirgendiğinin bilgisi. Tony'nin kölesinin üzerine yığmaya karar verdiği her ne olursa olsun, acı çekmekten başka seçeneği olmayacaktı, küçümseme, geçmişteki suçların cezası, sürekli alçaltmaya maruz kalacaktı. Hiç şüphesiz katlanılması daha da zor olacak olan şeyler hakkında hiçbir şey söylememek - bir oyuncak olmak, Tony'nin zevki ve kişisel tatmini için bir oyuncağı olacaktı.

Sessiz ve unutulmuş bir gölge gibi, oturma odasında huzursuzca volta atıyordu - ya da daha doğrusu, Tony'nin her şeye sahip olduğu gibi bir tanesi - dolaşan zihnininkiler kadar karanlık ve kasvetli odaların birinde ileri geri dolaşıyordu. Ama en azından boş boş boş boş oturmaktan ve onu boğmaktan iyidi.

Geniş, havadar oda da o kadar mükemmel, o kadar lekesiz ve düzenliydi ki, mobilyalar o kadar titizlikle düzenlenmiş ve her şey yerli yerindeydi. Hayatının dönüştüğü korkunç, kontrol edilemez karmaşayla alay ederek, kusursuz görünümüyle onunla alay ediyor gibi görünüyor gibiydi. Hiçbir şeyin yolunda olmadığı yerde, hiçbir şey olması gerektiği gibiydi ve her şey paramparça oluyordu.

Ve bu mükemmellikte, içinde dönen güçlü duygu selini aniden tutuşturan bir şey vardı. İşleri kendisi için daha da kötüleştirmemek için şimdiye kadar üzerini örttüğü tüm kaynayan öfke, kırgınlık ve acılık, aniden kaynayan güçlü tazyikli su tarafından uçup gidiyordu. Başa çıkılması çok fazlaydı ve  kader, evren ve hatta bu oda bile onunla, düşmüş tanrıyla alay ederken, onun zavallılığına ve çaresizliğine gülüyorken artık dayanamıyordu,

Cephesini bir arada tutan son ip parçası sonunda parçalandı ve koptu.

Nereden geldiğini tam olarak bilmediği bir öfkeye kapılarak, ulaşabileceği ilk şeye tutundu. Midgard'da muhtemelen yarım servet değerinde bir tür mavi ve beyaz bir vazoydu, ama daha az umursayamazdı. Bir saniye sonra, zihni ne yaptığını kaydetmeye bile fırsat bulamadan, kırık porselen parçaları yerde paramparça oldu, bazıları hala çinin betona güçlü çarpmasıyla önündeki duvar kağıdına çivilenmişti.

Ani efordan sonra hafifçe dondu, ancak hızlanan nefesi, herhangi bir fiziksel hareketten daha çok bastırılmış öfke ve kaynayan öfkenin dürtüsel serbest bırakılmasından geliyordu.

Ama yeterli değildi, yakın bile değildi.

Bir öfke ulumasıyla eli, ulaşabileceği bir sonraki nesneye kilitlendi ve ne olduğunu bile fark etmeden toplayabildiği kadar kuvvetle fırlattı. Artık önemli değildi.

Daha sonra kitaplığa, güzelce oyulmuş mobilya parçasına, kendi hayatı kargaşa içindeyken, can sıkıcı bir şekilde mükemmel bir başka şeye doğru adım attı.Hırlayarak, tozlu ciltleri yırttı, yere fırlattı, etrafa saçılmış kitapları çiğnerken kağıtları etrafa saçtı.

Ve sanki bir canavarı serbest bırakmış gibi, yıkıma ve yok etmeye can atan bir canavar gibi duygularını serbest bıraktı. Etrafındaki her şeyi parçalara ayırdığı ve kendi varoluşu olan zavallı, kırık püskü püskü parçalara indirdiği sürece hiçbir şeyin önemi olamazdı.

Ve iyi hissettiriyordu; buraya getirildiğinden beri ilk kez, en azından en ufak bir kontrol sezinlemesinden zevk alabiliyordu. O, itilip kakılan, bir kez olsun kendisiyle oynanan bir bez bebek değildi; hayır, artık kaos ve kargaşaya dahil değildi, ona sebep olan kendiydi.

Şiirsel Adalet | ❝IronFrost❞  Where stories live. Discover now