▪Bölüm 3▪

117 15 8
                                    

Kapı, Loki'nin arkasından yumuşak bir tıklamayla kapandı , Tony'nin son sözleri hâlâ kulaklarında çınlıyordu. Ben yapabileceğini söyleyene kadar bu odadan çıkmayı aklından bile geçirme.

Ayak sesleri uzaklaşıp çevresini incelerken birkaç dakika bekledi. Görünüşe göre Stark Tower'ın misafir odalarından birine kilitlenmişti. Oldukça küçük, ancak tamamen mobilyalı ve ekli bir banyo ve hatta bir penceresi vardı. Tony beklenmedik misafiri için hazırlanmış olsaydı, alacağı yaşam düzenlemelerinden şüphesiz çok daha iyiydi. Ancak kule ne kadar iyi donanımlı olursa olsun, bunun bir zindan olduğunu biliyordu.

Ayak seslerinin son yankıları nihayet dindi ve Loki köşedeki yatağa çökerek derin bir iç çekti ve yüzünü ellerinin arasına gömdü. Bir an için orada öylece oturdu, vücudundaki gerilim yavaş yavaş azaldi ve nefesi tekrar normale dönmeye başladı. Tony Stark ile ilk karşılaşmasıydı ve o hala tek parçaydı. Şimdilik. Bunun bir şey için sayılması gerektiğini düşünüyordu. Gerçeği söylemek gerekirse, çok daha kötüsünü bekliyordu.

Derin bir nefes alarak, ve hâlâ yapabildiğine sevinerek, gergin uzuvlarının gevşemesini istiyordu. O kadar yorgundu ki, yorgunluk onu kemiren küçük fareler gibi kemiklerini kemiriyor gibiydi. Asgard'ın zindanları iyi bir uyku sağlamazdı, ancak son birkaç gündür Odin'in kararı mahkemede kendisine okunduğundan beri diğer konaklama yerlerinden çok daha iyi uyuyabileceğini düşünüyordu.

Ölüm, işkence, hapis, sürgün, hatta bunların çarpık bir bileşimini bekliyordu. Ama bunu beklemiyordu... .

Tam bir aşağılamaydı. Onu sadece bir ölümlünün kölesi haline getirilmişti, güçleri ve büyüsü mühürlenmiş ve erişilemesi imkansızdı. Kafasında kan o kadar şiddetli çarpıyordu ki, kararını açıklarken Odin'in canlı, sarsılmaz sesini duymak için konsantre olması gerekiyordu. Ölüm değil, işkence değil, kölelikti . Sonunda bu, elbette diğer iki seçeneği dışlayamazdı.

Ardından, Odin'in Loki'nin ustası olacak kişiyi seçme konusundaki ayrıntılı gerekçesini takip etti, mahkumlardan daha çok duruşma için toplanan izleyicilere yönelikti ve Loki şaşkınlık içinde dinliyor olsa da, sadece küçük parçalar halinde anlayabiliyordu. Hepsi o kadar gerçek dışıydı ki, Allfather'ın ( Loki'nin babası olmasa da) sadece bir tane kalana kadar tüm Avenger isimleri listesinde ilerlediğini duymuştu. O küçük gümüş topun hangi sayıya düşeceğini bilmeden insan rulet çarklarından birinde oturmak gibiydi, ama ikisinden birinin onun sonunu getireceğini biliyordu.

Barton ve Romanoff. Sırasıyla, çok kindar ve çok acımasızdı. Görür görmez onun kafasına bir ok saplayacak ya da boğazını kesecek ve Loki'nin cezasının tüm amacını boşa çıkaracaktı. Liderleri, Direktör Fury. Loki'yi bir köle olarak görmezdi, sadece bir deney konusu olurdu. Banner. Yeşil formunda fazla kontrolsüzdü. Her zamanki güçleri olmayan bir Loki, canavarın tek bir yumruğuyla öldürülebilirdi. Loki'nin iyiliği için yaptığı bu sapkın sahte endişe karşısında küskün bir kahkaha koptu. Sanki umursuyorlarmış gibi. Rogers . Midgardlı ahlak kavramına çok sıkı bir şekilde yerleşmiş ve intikam kavramına kaşlarını çatmıştı.

Bu da sadece bir isim bıraktı.

Stark. Camdan dışarı attığı ve muhtemelen ondan nefret etmek için Barton dışında herkesten daha fazla nedeni olan adam.

Nasılda uygun biri. Bu yüzden gelecekte, Demir Adam'ın kendisi olan büyük Tony Stark tarafından dövülerek ve aşağılanarak geçirecekti. Neden onu hemen şimdi idam edip bu işi bitirmediler ki?

Sonra çevresinde ani bir sessizliğin farkına vardı ve mahkemenin önünde diz çöktüğü yerden başını kaldırdı. Sanki bir şey söylemesini bekliyormuş gibi bütün gözler onun üzerindeydi.

Şiirsel Adalet | ❝IronFrost❞  Where stories live. Discover now