Tony bir patlama yaşıyordu. Onunla röportaj yapan medya muhabirlerinden biri güzel ve şehvetli bir kızıldı, parmağında bir alyans vardı ama evlilik yeminini o kadar da ciddiye almıyor gibi görünüyordu, Tony'yle flört etme şekline bakılırsa - birkaç parmağın dinlenmesi masum ama yine de baştan çıkarıcı bir şekilde kolunda, gizlice üst dudağını yalayan bir dil ve masanın altında onunkine sürtünen ayaklara sahipti."Eh, Bay Stark, eminim tüm kadın okuyucularımız böylesine çekici bir bekarın akşamlarını nasıl geçirdiğini duymayı çok isterler," diye ona gülümsedi, çilleri, kıvrımları ve mavi gözleri vardı. "Lütfen bize söyleyin." Yüzüne bir mikrofon yerleştirildiğinde kirpikleri titredi.
Gezegeni ele geçirmeye çalışan ve uzaylı ordusunu New York'a getirmesiyle ünlü bir tanrı olan yeni kölemle oyun oynuyorum . Bu arada adı Loki, adını duymuş olabilirsiniz.
Tamam, yani biraz cezbedilmiş olsa da aslında bunu söylemedu. Bunun yerine, gerçekten hiçbir şey sunmayan, ancak kadın hayranların ilgisini çekmeye yetecek kadar beyinsiz ama beklenen yanıtlardan birini verdi.Röportaj bittiğinde, kızıl saçlı kendi numarasını isteyemeden ya da kendi numarasını cebine atmadan önce gizlice gizlice uzaklaşti - güzel yüzü ve muhteşem vücudu vardı , ama kıskanç bir koca tarafından kovalanmaya değmezdu.
Onu bütün gün böyle iyi bir ruh halinde tutan şey, esas olarak çapkın kızıl değildu. Hayır, düzenli aralıklarla telefonuna yaptığı ihtiyatlı bakışlar, ekranda elleri ve dizleri Stark Kulesi'nde diş fırçasıyla yerleri silen ıslak bir Loki'ydi.
Bundan daha tatmin edici bir görüntü var mıydı , diye merak etti. Muhtemelen hayır.
Bu parlak fikir için kendini gülünç bir şekilde memnun hissetmeden edemiyordu. Kibirli tanrı, alçakgönüllülük konusunda bazı derslere ciddi şekilde ihtiyaç duyuyordu ve Tony bunu sağlamaktan çok mutluydu.
Yarım saat sonra arabasına geri binip ve en yüksek ses seviyesinde AC/DC şarkıları eve döndu. Parmaklarını ritmik bir şekilde direksiyona vurarak, ıslık çalan müziğe eşlik ediyor, ilkel müzikal çabaları üst düzey gitarlarda, davullarda ve TNT'nin - Dynamic şarkısınin bağırışlarında boğuluyordu . Sonuç olarak, harika bir gün olmuştu. Mükemmele ulaşması için tek bir şey eksikti.
Sağa dönerek bir Çin restoranının önüne park etti. Ne de olsa büyük dahi Tony Stark'ın bile yemek yemesi gerekiyordu.
▪▪▪
Bütün gün yerde sürünmekten dizleri ağrıyor ve parmaklarına fena halde kramp giriyordu. Fırçayı zaten birçok kez değiştirmişti, ama değişmeye çalışmak ona pek iyi gelmiyor gibi görünüyordy. Şu anda parmaklarında pek bir şey hissetmiyor, ki bu belki de aynı derecede iyiydi. Bir ara vermeyi gerçekten çok isterdi, ama Tony'nin 'gevşemesen iyi olur' ve adamın 'eve döndüğünde - ne zaman olursa olsun - işinin bitmesi beklendiği' şeklindeki zımni tehdidi, onu vazgeçirmek için yeterliydi.
Yine de bu korkunç görevi ondan önce bitiremeyeceğinden değildu. Bunu fark etmesi uzun sürmedi ve şüphesiz Tony'nin baştan beri planı buydu - Loki'yi yapması imkansız bir görev olarak bul ve ardından kendisine emredilen şeyi yapmadığı için kölesini cezalandırmanın keyfini çıkar.
Harika. Gercekten Harika.
Fırçanın ucunu tekrar bulanık suya daldırdı. Kıllar şimdiye kadar kırılmış ve kirlenmişti, ancak kendisine başka bir temizlik ekipmanı verilmemişti, bu yüzden üzgün şeyi tekrar yer karolarına yerleştirip ve ovalamaya başladı.
Belki de Tony, Loki'ye tüm kulenin zeminini temizletecek kadar harika bir fikir olduğunu düşünüyordu. Durumun böyle olmamasını umuyordu çünkü dizlerinin bu tacizi daha fazla kaldırabileceğinden emin degildi. Islak zeminde kaymaktan pantolonu da ıslaktı ama bu onun sorunlarının en küçüğüydü.
YOU ARE READING
Şiirsel Adalet | ❝IronFrost❞
أدب الهواةYenilmezler'deki olayların ardından Loki'ye ceza verme zamanı geldiğinde, Odin cezası için şiirsel adalet açısına yönelmeye karar verir. İnsanlığı köleleştirme girişimi için Loki'nin büyüsü ve güçleri bağlı ve Midgard'a geri gönderilir ve kölesi olm...