▪Bölüm 16▪

106 15 22
                                    


Birkaç uzun saat sonra kilit açıldığında Tony sert görünümüyle, eli hala kulpta hazırmış gibi ve Loki'nin tekrar sert ve kötü bir şey yapması ihtimaline karşı kapıyı kapatmaya hazır bir şekilde kapıda dikilerek ortaya çıktı. .

Ama yapmadı. Loki sadece yatağında oturmaya devam etti bacaklarını yukarı kaldırmış ve kollarını dizlerinin etrafında kavuşturmuş, Tony kapı direğine yaslanırken zar zor yukarı bakıyordu ve sessiz bir değerlendirmeyle Loki'ye bakarken kimin ne bildiğini düşünüyordu. Belki de zihin okuyamadığına sevinmeliydi; Şu anda adamın kafasından neler geçtiğini bilmek isteyip istemediğinden emin değildi.

Görünüşe göre, değerlendirme onun yeterince zararsız olduğu şeklinde olmalıydı ki, kapıyı sonuna kadar açtı ve Tony kollarını göğsünün önünde kavuşturarak odaya birkaç adım attı. Loki'ye bir süre böyle baktı, sonra kollarını açtı ve başını iki yana sallayarak onu takip etmesi için işaret etti ve homurdanarak, "Hadi," diye mırıldandı. Loki itaat etti.

Yavaşça, isteksizce, Loki kendini yataktan aşağı itti, vücudu saatlerce hareketsiz kaldıktan sonra ani hareketleri protesto ediyordu. Ve aklı da protesto ediyordu, Tony'yi onu bekleyen her şeyle yüzleşmek için götürdüğü yere kadar takip etmek yerine, odasının göreceli güvenliğinde kalması için ona bağırıyordu.

Ama elbette, emre itaat etmemesi gerektiğini daha iyi biliyordu. Zaten olduğu durumda yeterince derin bir beladaydı ve işleri kendisi için daha da kötüleştirmeyi göze alamazdı. Yine de bir parçası, her şeyden sonra gerçekten bu kadar büyük bir fark yaratıp yaratmayacağından ya da sadece cehennemde dereceler olup olmayacağından şüphe ediyordu. Yine de onu takip etti uzuvları ağırlaşıyordy ve midesine soğuk bir yumru yerleşiyordu.

Gidecekleri yer, görünüşe göre, Tony'nin kaotik, çöplerle dolu manzaranın, kirin ve ayakkabı tabanlarının altında çatırdayan kırıkların ortasında durduğu oturma odasıydı.

"Pekala, Rudolph, işe koyul. Bu kahrolası pisliği temizle," diye emretti adam sabırsızca, elini tamamen gereksiz bir hareketle salonun genişliğini göstererek.

Böylece ona ulaştı. Başka seçeneği yok gibiydi. Yere çömelerek, etrafa dağılmış kırık kırıkları toplamaya, ellerini keskin kenarlarından kesmemek için iki parmağının arasında dikkatlice kaldırmaya ve iş için ayrılmış büyük çöp torbasına koymaya başladı. Porselen parçaları üst üste atılırken hüzünlü bir şekilde çınlıyordu, kimsesiz sesler, sırf onun acıklı kaderiyle alay etmek için yaratılmış tuhaf, melankolik bir melodiyi andırıyordu.

Tony bir süre durduğu yerde kaldı ve sonra bir bacağını kayıtsızca kol dayanağının üzerine uzatarak kendini kanepeye bıraktı. Loki, adamın kendisini dikkatle izlediğini hissedebiliyordu ama vücudunda dumanlar tüten delikler açıyormuş gibi hisseden bakışı görmezden gelmeye çalışıyordu. Yalnızca eldeki işe odaklanmasına, kırık kalıntıları toplamasına ve zemini süpürmesine rağmen, Tony'nin orada birkaç metre ötede oturduğunun, her hareketini büyük bir dikkatle takip ettiğinin kesinlikle farkındaydı.

Ve Tony'nin ne düşündüğünü bilmek istemiyordu, ancak şüphesiz oturma odası tekrar tatmin edici bir şekilde bozulmamış durumda olduğunda bekleyen ceza etrafında dönüyordu.

Kaçınılmazı geciktirmek için beyhude bir çabayla, yavaş ve dikkatli bir şekilde çalıştı, titiz bir özenle temizlik yaptı, karışıklık çözüldükten sonra ne olacağını çok iyi biliyordu ve artık olduğu durumda kalmasına gerek yoktu. dağınık zeminlerin üstesinden gelebilirdi.

Bir süre sonra, siyah plastik torbaya bir yığın daha pislik boşaltırken, Tony davaya olan ilgisini yitirmiş gibi görünüyordu ve onun yerine küçük, rengarenk bir küp çıkarıp kurcalamaya başladı. Onu ileri geri çevirirken tıkırdayıp takırdayarak küçük küplerin birbirleriyle yer değiştirmesini sağlıyordu. Belli ki bir tür bilmeceydi ve nedense bu sadece onu daha da gerginleştirmeye hizmet ediyordu. Sanki küçük tıkırtılar, korkunç ve korkunç bir şey için tuhaf bir geri sayıma dönüşmüş gibiydi.

Şiirsel Adalet | ❝IronFrost❞  Where stories live. Discover now