▪Bölüm 14▪

107 16 6
                                    


Loki uyandığında, düzensiz bir uykudan uyandı, vücudundan dolayı daha da kırışmış çarşaflar gece boyunca kavrulmuş ve dağılmıştı. Rüya görmüştü, ama gözlerini açtığında onunla ilgili net bir anısı yoktu ve geriye yalnızca kalıcı bir tatsızlık hissi kalıyordu.

Etrafındakilerin farkına varması birkaç saniyesini aldı ve sonra gözlerini tekrar kapatmayı, belki yorgun olmasa da tekrar uyumayı düşündü. En ufak bir önemi bile yokken ayağa kalkmanın ne anlamı vardı ki?

Ama yatakta uzanıp tavana bakamayacak kadar huzursuzdu. Bu yüzden örtüyü kenara itti ve çıplak ayaklarını yere koydu, midesi tatsız bir şekilde bulanırken birkaç saniye yatağın kenarında kalarak ayağa kalkıp banyoya yürüdü.

Yüzüne çarpan soğuk su canlandırıcı olmalıydı, ama öyle değil. Sadece soğuk geliyordu.

Orada kamburlasti ve başı lavabonun üzerine eğdi, yüzünden su damlarken iki eliyle lavabonun kenarlarını tuttu. Önceki tatsızlık hissi yerini daha güçlü bir mide bulantısı dalgasına bıraktı ve ağzı kuru ve boğazı tahriş olmuş olsa da yutkundu. Bu yüzden orada öylece durup, tertemiz beyaz porselen kaseye bakarak, zihnini odaklayacak bir şey bulmaya çalıştı.

Bir süre sonra en kötüsü geçti ve aynada kendine bakmak için başını kaldırdı. Geriye bakan yüz solgun, bitkin ve boştu. Yumruğunu aynaya çarpmak ve onu binlerce pürüzlü küçük parçaya bölmek için ani bir arzuya kapıldı , ama bunun daha iyi olacağını düşündü ve darbeye hazırlanırken zaten yarı havaya kaldırdığı eli indirdirirdi. Sonuçta Tony Stark, Jarvis'in kölesinin banyo armatürlerini parçaladığını bildirmesinden memnun olmayacaktı.

Tony Stark.

Bu isim, geçen akşamın anılarını tüm gücüyle geri getirdi ve neredeyse tekrar hasta hissetmeye başlamıştı.

Bu yüzden efendisi ayak masajı talep etmişti. Aşağılayıcıydı, evet, ama şu anki konumu göz önüne alındığında, katlanmak zorunda kaldığı bir başka alçaltma ve rezillik katmanından başka bir şey değildi. Reddetmekten iyi bir şey çıkmayacağını biliyordu, bu yüzden gururunun yıpranmış kalıntılarını parçaladığı kadar bu alçaltmaya da boyun eğdi. Hayatta kalmak ve nefes almak istiyorsa, oynamaktan başka seçeneği olmadığı rolün bir parçasıydı.

İlk başta, hepsi bu kadardı. Yerde oturuyordu, tüm dikkatini saf mekanik yönlere odaklamak için elinden gelenin en iyisini yapıyordu - basınç uygulamak, ovmak, yoğurmak - gerçekte ne yaptığına dair baskıcı farkındalığı uzak tutmak için -efendisinin çıplak ayaklarına masaj yapıyordu. , tıpkı onun indirgendiği aşağılık, basit köle gibi.- Ama bunu düşünmemeyi tercih etti, bunun yerine sadece kendi ellerinin hareketlerine konsantre oldu, zihninin yaptığı şeyi küçük düşürücü bağlamından uzaklaştırmasına izin verdi, sanki sadece bir nesneye dokunuyormuş gibi davrandı.

Ama kölesi ona bakarken kanepede rahat bir şekilde uzanan adama dikkatsiz bir bakış, onu duraklatmıştı. Yine de, onu duraklatmak, bunu söylemenin yumuşak bir yoluydu. Aksine boğazını sıkmıştı. Yalnızca nefret edilen bir düşmana boyun eğdirmenin getireceği kendini beğenmiş, kendinden memnun bir ifadeyle karşılanmayı ummuştu, ama gördüğü bu değildi. Hayır, adamın göz kapakları kapalıydı ve başı geriye atılmıştı, ama asıl dikkatini çeken, Tony'nin pantolonunun önündeki büyük, çok belirgin şişkinlikti, bu onun bariz uyarılmışlığının bir işaretiydi.

Bir an için dünya dönmeyi bıraktı. Elbette Tony yapamazdı...

Ama kanıt oradaydı ve kendi yüzünden sadece birkaç metre uzaktaydı, ne kadar ilk başta inanamasa da - inanmak istemiyordu.

Öyle miydi, o zaman bir yatak kölesine mi dönüştürülecekti?

Bunu hiç beklemiyordu, gerçekten değil. Tony'den değil. Adam ondan bunun için ondan fazla nefret ediyordu.

Şiirsel Adalet | ❝IronFrost❞  Where stories live. Discover now