SPICY YENİ BÖLÜM ATTİM NASİLİM :))
Önceki bölümü atlamış olabilirsiniz, bakmayı unutmayın.
Keyifli okumalarr
*
"Doğru söyle lan paran var mı?" Sarışın genç, kardeşini ilgiyle incelerken sordu tekrardan. "Bak oralarda parasız kalıp da beni ararsan günahımı vermem sana."
Baran valizini hazırlarken bir yandan da abisine laf yetiştirmeye çalışıyordu. Kamp günü gelip çatmıştı. Normal bir tatilde kıyafetlerle dolu olacak olan koca bavulun içi neredeyse tamamen kitaplarla doluydu. Zorlanarak da olsa fermuarı çekti ve başında dikilen abisine cevap verdi.
"Off Deniz. Anladık ağır abisin. Senin parana kalmadık çok şükür."
"Senin o Deniz diyen dilini koparırım it oğlu it." Büyük oğlan elindeki tesbihini bırakmadan kasıla kasıla tekrar konuştu. "Abi diyeceksin."
Hemen ardından sahici olmayan bir sinirle kardeşine doğru bir hamle yaptı ve onu kolları arasına sıkıştırdı. Baran 1.84 boyuyla kısa bir bey sayılmazdı ama Deniz ile yan yana geldiğinde küçük bile kalıyor denilebilirdi."Baraaaan~"
İkilinin boğuşmalarını bozan şey neşeli kızın odaya dalması oldu. Beline kadar uzanan renkten yoksun saçları, gökten daha mavi gözleriyle Sedef dünyalar güzeli bir kızdı. Ailenin en küçüğü olarak iki abisinin de göz bebeğiydi. "Baran hazırlandın mı?"
"Abi diyeceksin kızım, bir öğretemedim siz iki andavala şunları." Deniz'in irite olmuş sesi odada yükseldi.
Sedef gözlerini devirdi saklamaya gerek duymadan. "Abimm, sen iste sana Reisim diyeyim de şuna ne abi diyeceğim." İnce parmaklarıyla Baran'ın alnını dürttü genç kız. Arkadından ise diğer abisine çaktırmadan ellerini birleştirip yaptığı kurt sembolünü havaya kaldırdı ve sarışının kafasının üstüne tutarak yüksek sesle uluma sesleri çıkarmaya başladı. İki kardeş buna seslice gülerken Deniz ufaktan sinirlenmeye başlamıştı.
"Ulan." Parmaklarını tehditkar bir edayla salladı büyük oğlan. "Seni kocaya, seni de üniversiteye yollayayım da rahatlayacağım. Beraber hiç çekilmiyorsunuz."
Sedef sanki hayatının en büyük hakaretini yemiş gibi yüzünü buruşturdu ve uzaklaştı hafifçe. "Ben niye kocaya gidiyorum abi, okumaya hakkım yok herhalde." Upuzun beyaz saçlarını eliyle yokluyordu genç kız bir yandan da.
Sarışın genç konuşmaya başlamaya fırsat bulmadan Baran atıldı söze. "Öyle deme Sedef'im. Abin bilgili bu işlerde. Baktı üniverisiteye gider gitmez koca bulabilmiş kendisi, sana da tavsiye veriyor işte." Sözlerini muzip bir sırıtış ile tamamladığında artık Deniz iyiden iyiye sinirlenmişti. Malum olayları yaşadığı Çınar'ın lafı açılınca her zaman geriliyordu zaten. Elini Baranın koluna atıp sıkmaya çalıştığında küçük olan çevik bir hareketle kaçtı.
"Yemin ediyorum gerizekalısınız. Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş." Bakışlarını kahkahalarla gülen kıza çevirdi ve kafasına yavaşça vurup devam etti sözlerine. "Sen daha gül. Bu boş kafanla üniverisiteye girebil de sonrası sonraya kalsın."
Sedef birden bire yalancı bir tavırla ciddileşti ve sert bakışlarını abisine çevirdi. Onunla göz temasını bozmadan ağzını araladı ve tüm gücüyle bağırmaya başladı.
"ANNE! DENİZ ABİM BANA GERİZEKALI DEDİ!"
Deniz bu lafların üstüne gözlerini panikle araladığında Sedef tekrar bıyık altından sırıtmaya başladı. Deniz Reisin de korktuğu birileri vardı elbet bu koca evde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zırdeli//bxb
Teen FictionBak ben zırdeliyim, Ya benimsin ya da ölüsün! Budur tek söylediğim. * 27.03.22 bxb texting - düzyazı Bolca küfür ve hakaret barındırır Lovers to enemies to lovers