Úgy tartja a mondás, hogy ,,ami nem öl meg, az megerősít". Nos ez totális hazugság. Legalábbis, ha a sulit veszem alapul.
Jenna már egy teljes hete matekozik velem esténként. Az őrület határán van. A tegnapi napon például olyan beleéléssel adta elő a legújabb tananyagomat, hogy közbem odakozmált a vacsora. Végül rá jöttünk, hogy amilyen későre jár, jobban járunk, ha inkább lefekszünk. Nem mertem bevallani neki, hogy semmit sem értettem a magyarázatából.
Egész nap anyára gondoltam. Tegnap nem engedtek be hozzá, azt mondták nem rég kapta meg a kemot és alszik. Mondjuk sose szól hozzám, álltalában rám sem néz. Szerintem tisztában sincs vele, hogy mi történik körülötte.– Ha ide-oda tologatod a reggelid, még nem fog kevesebbnek tűnni. – szólt rám Jenna és bele harapott a piritósába.
– Nem vagyok éhes.
– Nem is vacsoráztunk.
Még is, hogy magyarázzam ki magam? Mondjam, hogy rosszul vagyok? Vagy ismerjem be, hogy tegnap a suliban végig néztek rajtam és összesúgtak? Direkt nem eszek sokat, hogy el ne hízzak. De így is ducinak látnak. A tesitanárom pedig azt mondta, egyek picit többet, bert bot vékony vagyok. Kedves, nem? Miért hazudik nekem?
– Csak nem érzem jól magam – füllentettem. Bizonyos mértékben tényleg rosszul éreztem magam. Lelkileg.
– Fáj valamid?
Csak az élet.
Ahogy a reggelimről az arcára néztem, megláttam rajta az aggodalmat. Pedig ő nem az az aggódó fajta.
– Csak a hasam. Lehet meg fog jönni.
Hazudok mint a vízfolyás. Már egy jó ideje csúszkál a menstruációm, fogalmam sincsen mikor kellene megjönnie. Semmi kedvem számon tartani, úgy is mindig váratlanul kopogtat.
– Hm – morfondírozott Jenna és egy újabbat harapott. – Be jön valaki?
– Mi? – kiejtettem a villát az újjaim közül. – Dehogy!
– Attól is fájhat a hasad.
– Nem attól fáj.
– Persze.
– Tényleg! – kezdtem kicsit mérges lenni. – Nem vagyok szerelmes és fúj, nem is akarok az lenni!
– Akkor csak a mai órát akarod megúszni, Dr. Greyel?
Témánál vagyunk.
– Nem – hazudok. Jaj Istenem, ha kell esküszöm még sírni is fogok. – Tényleg nem érzem jól magam. Nem írnál ki a mai napra?
– Ja, hogy már suliba se akarsz menni. – bólogatott a reggelijén csámcsogva. – Mert fáj a hasad.
– Jó, akkor ne írj ki, de akkor az utcán fogok kószálni! – hátra dőltem a széken és keresztbe fontam a karomat. Meglepődve nézett rám. – Komolyan mondom!
– Jó. Ki írlak a suliból, de a négy órási időpontra elmész.
– Jó. – dúzzogtam.
– Menj, pihenj le. Próbáld meg elhitetni velem legalább, hogy beteg vagy.
******
Amikor beléptem Dr. Grey irodájába, nagy erővel csaptam be magam után az ajtót. Levágtam magamat a fotelbe és előkaptam a telefonomat. Megnyitottam a képernyőt és mást sem csináltam, csak jobbra-balra húzogattam az oldalakat. Rákattintottam egy alkalmazásra, aztán kiléptem, aminek valjuk be semmi értelme nem volt. Remegtem az idegtől és hiába próbáltam kontrolálni, eléggé feltűnő volt.
YOU ARE READING
A Pszichiáter
RandomViolet mindenkit ellök magától, aki bármilyen formában az élete része szeretne lenni. Nem hajlandó segítséget kérni és eljárni a pszichiáterhez, akit Jenna - a nevelőanyja - választott neki. Dr. Grey egy fiatal és eltökélt férfi, aki bár nem rég ót...