1.2

204 29 17
                                    

Geleli birkaç saat olmuş ve konser başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geleli birkaç saat olmuş ve konser başlamıştı. Sana sevgilisi için tezahürat yapıyor, Nayeon Momo'yu izliyordu. Bizden bir yaş küçük Tzuyu diye bir kız da vardı. Hem çok güzel hem de sesi çok güzeldi. Mina ise provalardaki utangaçlığını kaybetmiş çok iddialı bir şekilde dans ediyordu. Evet, gizlice konser öncesi provasını izlediğim için provada nasıl olduğunu biliyordum.

İtiraf etmeliyim ki, dans ederken vücudunu oynatışı lezbiyen kişiliğimi ortaya çıkarıyordu. Fakat bu ayran gönüllülüğümden başka bir şey değildi. Evet çok güzeldi fakat o kadar da abartmaya gerek yoktu. Konserin başından beri onu izlemiyordum, neden izleyeyim ki? Hah...

Kızlar dans etmeyi bırakıp başka bir şarkı söylemeye başlamıştı. Bu konser için 4 şarkı yazmış, bestelemişlerdi. Diğer söyledikleri başkalarının şarkılarıydı. Sakin bir şarkı söylemeye başladıklarında seyircilerin yanına gelmişlerdi. Şuan tam üstümde bir Mina vardı. Herkes elini uzatınca ben de uzattım. Mina kimsenin eline çakmamıştı. Elini geri çekip bileğinden bir bileklik çıkarmıştı. Yaptığını garipseyerek izliyorduk. Bileğinden çıkardığı bilekliği bileğime takmasıyla şaşkınca ona bakmıştım. Hızlıca geri gidip şarkı söylemeye devam etmişti. Nayeon yanıma gelmiş ve bana imalı bakışlar atmaya başlamıştı.

"Çok yakıştınız sanki. "

"Ne alakası var, sadece heyecanlandığı için ne yapıcağını şaşırdı. Belli değil mi? Ya da seyircisine bi hediye vermek istedi. Sus yani. "

Üzerimdeki gerginliği anlamasın diye garip bir kahkaha atmıştım ama bu üzerime daha çok şüphe çekmişti.

"Hadi ama Chae, çok güzel kız Mina. "

Buna vericek bir cevabım yoktu. Ne desem yalan olucaktı çünkü o gerçekten çok güzeldi ama ona böyle bakmamıştım hiç, Nayeon'un dediği gibi. Yani umarım bakmamışımdır...

Başından beri susan Sana konuya girmişti.

"Evet çok güzel ama sadece arkadaş da olabilirler Nayeon, böyle diyerek Chae'yi sıkıştırmasak mı? "

Sana tatlıca gülümsemiş ve Nayeon'a bakmıştı. Nayeon haklısın gibi bir şeyler gevelemiş ve tekrar Momo'yu izlemeye başlamıştı. Momo gerçekten aşık olunacak bir kadındı. Siyah kahkülleri alnına yapışmış ve yorulmuştu. Jihyo sesini gerçekten çok güzel kullanıyordu. Sana'nın ona hayranlığı hak verilecek bir şeydi. Tzuyu ise güzelliği ile dünyadaki çoğu insanla kapışabilirdi. Ve Mina sarı saçlarıyla oradaki herkesten güzeldi o an. Mina ile görüşmeyi aklımın kenarına not etmiştim, onu kaçıramazdım.

 Mina ile görüşmeyi aklımın kenarına not etmiştim, onu kaçıramazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bracelet - MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin