2.4

118 26 3
                                    

"Çok bekledin mi?"

Bisikletle gittiğim için biraz geç gelmiş olabilirdim açıkçası. Bu sıcakta hangi akılla bisikletle geldiğimi bilmiyorum ama gelmiştim işte. Mina benden önce gelmiş bekliyordu. Sarı saçlarını yukarıdan bir at kuyruğu yapmıştı. Üstüne mavi düz bir elbise giymişti. Çok basit ama çok güzeldi.

"Biraz bekledim ama seni beklemek bile zevkliydi. "

Hadi ama şuan ağlayabilirim yani. Neden böyle şeyler söylüyorsun ki Mina'm?

"Özür dilerim. Bisikletle gelmenin bu kadar zor olacağını düşünmemiştim. "

Beni dinledikten sonra sorun olmadığını söylemiş ve sipariş vermişti. Daha sonra havadan sudan sohbet etmiştik. Açıkçası Mina ile geçen dakikaları böyle anlatmak hoşuma gitmiyor çünkü çok basitmiş gibi duruyor fakat muhteşem geçen o dakikalar benim için hayatımdaki en önemli şey.

"Nereye gidelim burdan?"

İlk defa ben böyle bir şey soruyordum. Artık evlerimize dağılsak iyi olur falan derse intihar ederim. Sinemaya falan gidebiliriz mesela ya da bir parka gidip çocukları izleyebiliriz. Çocukları sevmem ama Mina seviyorsa sorun yok, o zmana ben de severim.

"Bana gitsek? "

Bu bir teklif mi yoksa emir mi? Size teklif gibi gelmiş olabilir ama söyleyişi tam bir emirdi. Hayır dersem beni şurada öldürebilirdi. Ama bunu söylerken yüzü çok çekiciydi. Tanrım çıldırtmak mı istiyorsun? Bu gidişle çok yakın çünkü.

"Olur gidelim. "

"Bisikletini arabama koyalım hadi gel. "

Cevabımdan mutlu olmuş gibiydi. Gülümseyerek kurduğu cümlesinde gerçekten güldüğü belli oluyordu.

Bisikleti arabaya koyduktan sonra sürücü koltuğunun yanındaki koltuğa oturdum. Mina'nın araba sürmesi hoşuma gidiyordu, hayır kesinlikle üşendiğim için değil.

Mina da arabaya binip arabayı çalıştırmıştı, böylece eve doğru gitmeye başlamıştık. Mina şarkı açmamı istemişti ve ben ne açacağımı bilmiyordum. Açıkçası bir çok şarkı açabilirdim ama bunların hepsi çok güzel olduğu için seçemiyordum. En sonunda Demon Fire açmaya karar vermiştim. Bu aralar sürekli bu şarkıyı dinliyordum ve aşırı hoşuma gidiyordu. Açıkçası bu şarkı benim için çoğu şarkıdan daha keyif vericiydi. Mina'nın da bu mükemmel şarkıyı dinlemesini istemiştim.

Şarkıyı açtıktan bir süre sonra Mina'nın şarkıyı söylediğini fark etmiştim. Büyük ihtimalle başından beri söylüyordu ama ben şarkıyı bağırarak söylediğim için onu fark etmemiştim. Yine de önemli olan bu konu değil, önemli olan şarkıyı bilmesi. Tanrım gerçekten ruh eşimi buldum sanırım. O bana göre daha sakin söylüyor olsa da yine de biliyordu. Ve şarkının hepsini biliyordu. Pekala, anlamışsınızdır ki şarkı zevki gelecekteki eşimi seçmem için çok önemli bir kriter.  Herneyse, şarkıyı yirmi kere falan dinledikten sonra başka bir şarkı açayım demiştim ama eve gelmiştik bile.

Mina ile araban inmiş ve eve doğru ilerlemiştik, kapıya yaklaştığımızda anahtarı bana vermiş ve arabada bir şey unuttuğunu söylemişti. O gittikten sonra ben de eve girmiş ve çok aç olduğum için mutfağa ilerlemiştim. Açıkçası çok yemek yapacak halim yoktu bu yüzden ramen yiyecektim yoksa da hazır söyleyecektim.

Çekmeceleri karıştırdıktan sonra bir kaç paket ramen bulmuştum. Onları pişirmeye çalışırken Mina gelmiş olmalıydı ama ben bunu fark etmemiştim. Bunu arkamdan sarılan birine az kalsın bıçaklayacakken son anda fark etmiştim. Mina çok korkmuş bir şekilde bana bakıyordu fakat ben o an ne yapacağımı bilememiştim çünkü çok korkmuştum. Pekala kızın niyeti iyi olabilirdi ama beni bu kadar korkutmak zorunda değildi. Sonuçta kalp krizi geçirebilirdim ya da onu çoktan bıçaklamış da olabilirdim. Neyse ki hiçbir şey olmamıştı. Şuan da Mina şaşkınlığı geçmiş olsa gerek gülüyordu. Evet, yaşadığımız olay korkunçluğu kadar komikti. Mina'nın gülmesi bitene kadar beklemiştim ve bu süreçte sınırlı sinirli bakmakla yetinmiştim. Gülmesi bitince kızmayı planlıyordum ama gülmesi biter bitmez bana sarılmasıyla bu planım yok olmuştu.

"Hadi ama bana kızabilecek misin gerçekten?"

"Evet kızabilirim. "

Hayır, kızamam ve bunun farkında mı gerçekten? Bunu fark etmemesi gerekiyordu???

"Hadi gel, yemek için bir şeyler hazırlayalım."

♡♡♡

Benim yazabilecegim max uzun bölüm sanirim-

Bracelet - MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin