Sana ve Jihyo'nun üniversiteden sonra açtığı kafedeydim. Ben, Tzuyu, Sana ve Jihyo oturmuş Nayeon ve Momo'yu bekliyorduk. Nayeon ve Momo o günden beri bir köpek sahiplenmişlerdi ve adı da Dobby'di. Nayeon beni bırakıp Momo'nun evine taşınmıştı. Momo bizim evimize gelsin demiştim ama kabul etmemişti. Daha sonra okuldan Dahyun adında bir kız benimle yaşamaya başlamıştı ve daha sonra Tzuyu ile çıkmaya başlamışlardı. Sana ve Jihyo ise evlenmişti, bir kafe açmışlardı.
Asıl merak ettiğiniz kısma gelirsek, Mina'yı 3 yıldır görmemiştim. Numarasını değiştirmiş ve beni bir daha aramamıştı. Açıkçası onu özlüyordum. İtiraf etmeliyim ki 1 yıl önce onu aramak için Japonya'ya bile gitmiştim. Her yeri aramama rağmen bulamamıştım. Ve pes etmiştim. Şuana kadar asla tekrar buluşabileceğimize inanmıyordum. Ama tam şuanda kafenin dışından içeri bakan bir Mina vardı. Sana'yı görmesiyle gülümsemiş ve içeri girmişti. Sana ona sarılmış ve Jihyo'yu çağırmıştı. Ben ve Tzuyu arkalarda oturduğumuz için bizi daha görmemişti. Bu kaçmam için bir fırsattı yani. Neden kaçmak istediğimi bilmiyordum ama öyle hissetmiştim. Hızlıca kalkıp lavaboya gittim. Yüzüme su çarpıp biraz bekledikten sonra gittiğini düşünmüştüm çünkü sesler kesilmişti. Dışarı çıktığımda Tzuyu'nin yanında oturan Mina, Sana ve Jihyo görmek beni gerçekten şaşırtmış ve korkmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bracelet - Michaeng
Fanfiction"Hala saklıyor musun? " "Seni unutana kadar saklayacağım. "