Okulumuzdan çıkan yeni bir grup vardı. Nayeon ilk konserlerine gitmek için çok heyecanlıydı. Hoşlandığı kız, Momo da gruptaydı üstelik. Hızlıca üzerime bir elbise atıp kendi hazırlanmaya gitmişti.
"Çok güzel olmalısın Chaeyoung! Momo ev arkadaşımın çöpçü gibi giyindiğini bilmesin lütfen."
Ben de severdim böyle konserleri ama bu kadar da abartmaya gerek yoktu sanki. Ayrıca çöpçü gibi giyinmiyordum, sadece bir kaç aydır yorgun hissettiğim için kendime dikkat etmiyordum.
Nayeon'u beklerken biraz kitap okumuş ve hazırlanmıştım. Daha sonra geç kaldık diye ağlayacaktı fakat bir saat hazırlanamıyordu.
"Chaeyoung hazırım ben, hadi çıkalım. "
Önce saate baktı daha sonra iki saniye olduğu yerde durdu ve düşündü. Daha sonra çığlık atarak arabaya koştu.
"Daha diğerlerini alacağız! "
Arkasından sakin ama hızlı adımlarla ilerledim. Ehliyeti olmadığı için beni beklemek zorundaydı.
"Hadi ama Chae! İnadına mı yavaş geliyorsun? "
Geç kalmak istemiyor olmalıydı, konserde en öne oturmak istiyormuş. İlerde grup çok ünlü olursa bizim elimize bile vurdular deyip hava atacakmış. Bir de Momo ona bakabilirmiş önde oturursa.
Gülerek arabaya bindim. Bi yandan Momo hakkında konuşup bi yandan çok heyecanlı olduğunu söylüyordu. Momo, çokça söylediğim gibi, hoşlandığı kızdı. Momo japondu ve Sana ile aynı sınıftaydılar. İkisi de Japonya'dan geldiği için birbirlerine çok yardımcı oluyorlardı. Sana Momo'ya göre daha uzun süredir Kore'deydi. Momo bu sene gelmiş ve Sana ile aynı sınıfa düşmüştü.
"Geldik geldik! "
Nayeon'un bağırmasıyla arabayı durdurup etrafa baktığımda Jihyo'nun evinde olduğumuzu görmemle göz devirdim. Yine tüm kızları toplayacaktık. Geç kalmasaydık bari. Hiç değilse Jihyo dakik biriydi ve hemen gelebildi. Jihyo, Sana'nın 3 yıllık sevgilisi. Lise son sınıftan beri sevgililer yani.
"Geç kaldınız? "
Grubumuzun annesi olduğunu söylemeyi unutmuşum. Bi anne kadar sahiplenici fakat annemden daha çok azarlar beni.
"Chae bir saat çıkamadı Jihyo! "
Nayeon grubumuzun en büyüğüydü fakat benden daha çocuk gibiydi. Jihyo'dan en çok korkan kişi Nayeon'du hatta! Fakat Jihyo sinirlendiği zaman Sana'dan başkası pek sakinleştiremiyordu. Yani korkmakta pek haksız değildi.
Arabayı kullanırken beni Jihyo'ya şikayet eden Nayeon'a güldüm. Bana ters ters baktığında gülmemiş gibi yapmaya çalıştım fakat göz ucuyla bakabildiğim yüzü çok komikti. Biraz dalga geçsem sıkıntı olmayacağını düşünerek konuşmaya başladım.
"Momo ne giyeceğini sana sordu mu bari? "
Nayeon konu Momo'ya gelince biraz heyecanlanmış fakat belli etmemeye çalışmıştı.
"Hayır ama hepsinin kıyafetini Sana seçmiş. Ben de ona yardım ettim. Ha bi de bi kız varmış grupta, Mina diye. Çok güzelmiş diye duydum ve sevgilisi de yokmuş. "
Sırıtmaya başladığında konunun nereye gittiğini anladım. Chaeyoung ile, biz ona benimle aynı ada sahip olduğu için Rose diyorduk, ayrılalı 2 ay olmuştu ve onu yeni yeni unutmamın ardından tekrar birileriyle flörtleşmemi istiyorlardı. Şimdi yeni kurban Mina denen kız mıydı yani? Ayrıca seçtikleri çoğu kız güzel bile olmuyordu. Bunun da öyle olduğuna emindim.
"Jihyo, senin kaçta orda olman gerekiyor? "
Arabayı durdurup Sana'yı beklerken konuyu değiştirdim. Jihyo Sana'nın evini izlerken bana döndü.
"15 dakika var. "
"Pekala, rahat yetişiriz."
Sana şarkı söylerek gelmişti ve hepimiz aynı anda ona dönmüştük. Jihyo sinirle konuşmaya başlamıştı.
"Grubun ilk şarkısını niye bağırarak söylüyorsun Sana!? "
"Sevgilim şarkı yazmış söylemiyim mi ya? "
Sana Jihyo'nun yanına oturmuş, Jihyo konuşmadan öpmüş ve benim koltuğuma vurmuştu.
"Gidelim kaptan. "
Sana'nın Japon aksanıyla konuştuğu Korecesi çok tatlıydı. Dediğine gülmekle yetinip arabayı kullanmaya başladım. Nayeon yeniden Momo hakkında konuşmaya başlamıştı.
"Nayeon, Momo seçtiğin elbiseyi çok beğendi, ben de senin seçtiğini söyledim. O da senin çok zevkli olduğunu söyledi. "
Nayeon tekrar çığlık atıp, zevkli olduğu için Momo'dan hoşlandığı hakkında bir konuşma yaparken konser alanına gelmiştik. Konser alanı ise okulumuzun bahçesiydi. Küçük bir sahne hazırlanmış, şeritler çekilmişti; insanların sahneye atlamaması için.
Herkes arabadan indikten sonra arabayı kilitleyip okula doğru yürüdüm. Jihyo koşarak gitmiş, Nayeon Sana'yı Momo hakkında soru yağmuruna tutuyordu.
Gözüm sahnede dans eden sarışın kıza takılmıştı. Hayatımda gördüğüm en güzel kadın olabilirdi. Sarışın dalgalı saçları dans ettikçe savruluyor ve yüzüne yapışan saçlarını çekmeye çalışıyordu. Vücudu dans için yaratılmış gibi dans ediyordu.
O, cidden çok güzeldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bracelet - Michaeng
Fiksi Penggemar"Hala saklıyor musun? " "Seni unutana kadar saklayacağım. "