2. kısım 1. bölüm

137 27 4
                                    

"Uykun mu geldi? "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Uykun mu geldi? "

Şuan Mina dizlerimde uzanıyor, ben de saçlarıyla oynuyordum. O kadar güzel bir histi ki... malesef asla anlayamazsınız çünkü sizin Mina gibi bir sevgiliniz yok. Sevgili dedim... SEVGILI DEDIM! Tamam daha sevgili miyiz bilmiyorum ama bence öyleyiz. Yoksa neden böyle bir şekilde film izleyelim ki? Ayrıca ben erotik bir film izlemeyi tercih ederdim ama Mina romantik film seçince hayır diyemedim tabii. Istedigi filmi bulunca gözleri parıldamıştı. Öyle bakınca nasıl hayır diyebilirdim ki?

"Birazcık uykum geldi evet."

Bana doğru kafasını çevirmiş ve gülümsemişti. Şuan dizlerimde yatarak bana bakan bir Mina vardı ve ben her an bayılabilirdim.

"Yatağına geç istersen. Burda uyursan rahat edemeyebilirsin."

Mina bir süre yüzüme bakmış sonra yaklaşıp beni öpmüştü... Beni öpmüştü! Ve şuan da öpüyor! Hayır felç geçirdim galiba... hareket edemiyorum. Şuan sırası mıydı yani? Kız istemediğimi falan sanıcak yani. Al işte geri çekildi, bana bakıyor. Bir şeyler anlatıyor sanki ama duyamıyorum ki. Kollarımdan mı tuttu o... bayılcam şimdi.

"Chae... Chaeyoung! Iyi misin?"

"Ha?"

Sonunda duyabiliyorum o mükemmel sesini... Ben bu kadar muhteşem bir ses duymamıştım daha önce. Mina'nınki hariç.

"Chae çok korktum, bir şey oldu sandım."

Dediği şeye ne tepki vereceğimi bilemeyip gülümsedim. Ama bu gülümsemekten çok sırıtmak gibiydi. Yaptığım şeyi garipsemiş olmalıydı ama beyin fonksiyonlarımın çalıştığını sanmıyordum. Sarhoş gibiydim.

"Chae, uyumak ister misin? Uykun var gibi. "

"Nerede uyuyacağım ki? "

Yanımda yatabilirsin demesini bekliyordum açıkçası. Bugün hatta bir kaç saat önce çıkmaya başlasak da istediğim şey buydu. Ayrıca ben kaç kere Nayeon ve Jihyo ile uyumuştum. Jihyo ile uyumak tam bir kabustu açıkçası. Her seferinde ya o ya da ben yatakta değil de yerde uyanıyorduk. Her neyse Mina ile de uyumalıydım işte.

"Sen yatakta uyursun, ben burada uyurum. Misafirimsin sonuçta. "

Gülümsemişti... Tanrım sadece Mina'ya mı özendin yaratırken? Aksi halde sadece onun bu kadar güzel olması adil değil.

"Senin burda yatmana gönlüm razı gelmez... beraber mi uyusak?"

Son dediğimi mırıldanarak söylemiştim ama yine de anlamasını bekliyordum çünkü bir daha söyleyemezdim.

"Çok istiyorsan olur, neden olmasın? "

(Bölümlerin gelmesi biraz yavaşlayacak, bu yüzden özür dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bölümlerin gelmesi biraz yavaşlayacak, bu yüzden özür dilerim. ♡)

Bracelet - MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin