"Chae, kahve yaptım, iyi gelir diye düşündüm. "
"Teşekkür ederim Mina. "
Mina beni öyle bulduktan sonra evine götürmüş ve soğuk bir duş almamı sağlamıştı. Tabii benimle beraber duşa girse daha çok mutlu olurdum ama şuan bunun için doğru zaman değildi. Ve şuan da oturmuş kahvelerimizi yudumluyorduk. Mina güzel elleriyle bana kahve yapmıştı.
Mina'ya baktıkça dolabın içinde yaşananlar geliyordu aklıma. Bu konu hakkında düşünmüştüm ve Mina'ya haksızlık yaptığımın farkına varmıştım. Olayları çok büyütmüştüm. Kullanılmak kelimesi fazlaydı bu olay için. Mina'dan özür dilemek istiyordum ama bu konuyu tekrar açmaktan korkuyordum da. Ona olan hislerimin farkındaydım ve bu yüzden bu cümle beni kırmıştı. Bu yüzden bu kadar büyütmüştüm.
"Özür dilerim Chae... Seni kıracağımı düşünmemiştim. "
Bu şaheser ben suçluyken benden özür mü diliyordu şimdi? Hadi ama ben suçluyum bu kadar masum olmana gerek yok.
"Benim hatamdı Mina. Çok büyüttüm. Bu kadar büyütmemeliydim. Asıl ben özür dilerim. "
"Chae sana bir şey söylemem gerek gibi hissediyorum. "
Pekala bu biraz korkutucu oldu. Söyleyeceği şey hakkında tek bir bilgim olmaması bu işi daha korkunç yapıyordu. Lütfen konuşmaktan vazgeç, lütfen.
"Ben o videoyu denerken gerçek olduğunu düşünmemiştim. Bu yüzden denemiştim. Ve o bilekliği verirken kime verdiğimi bilmiyordum. O an seni görmemiştim. Ayrıca Nayeon ve Sana hep yanımıza gelirdi ya da Momo ve Jihyo onlardan bahsederdi. Yani hepsinin ismi geçiyordu ama senin ismin geçmiyordu. Seni sadece yüz ve kişilik olarak biliyordum. Seni hep tek başına ya da okul çıkışında kızları beklerken görüyordum, senden hoşlanıyordum. Bazen eve gitmeyip seninle birlikte kızları bekliyordum. Sen gidince ben de evime gidiyordum. Kütüphaneye gittiğin günler seninle konuşmak için seninle geliyordum ama sapık gibi hissedip asla seninle konuşamıyordum. Kantinde sıra bekleme diye senden önce gelip ikimiz için de yemek alıyordum ama sen asla tek gelmiyordun. Hep yanında farklı kızlar oluyordu. Bazen de erkekler ama çoğunlukla kızlarla geziyordun. Ben de bazen yemeğini hep oturduğun masaya bırakıp gidiyordum. Yanındaki kızları asla tanımıyordum. Onları araştırıyordum bazen. Hep güzel kızlarla geziyordun. Onlar cidden güzeldi..."
Mina'nın duraksamasıyla bi saattir açık olan ağzımı kapattım. Bu konuda haksızdı. Beraber gezdiğim hiçbir kız ondan güzel değildi... pekala sanırım daha fazla dayanamayacağım. Ona şuan sarılmazsam asla sarılamam. Çünkü gözünden akan yaşların hepsi inci tanelerinden daha değerliydi. Sarıldım ona, bir daha kimsenin ona sarılamayacağı gibi sarıldım. Göz yaşları omzumu ıslatırken kulağına onun ne kadar güzel olduğunu, diğer kızların hiçbir şey olduğunu ve onu çok sevdiğimi fisıldıyordum.
"Sana gerçekten aşık oldum Myoui Mina. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bracelet - Michaeng
Fanfiction"Hala saklıyor musun? " "Seni unutana kadar saklayacağım. "