"Chae, nerdeydin dün gece? Aklım çıktı!"
Eve geldiğim andan itibaren on kişi tarafından teker teker sorguya çekilmiştim. Bir tek Tzuyu bir şey dememiş, sadece yanıma gelip endişelendiğini söylemişti. Bir de sarılmıştı. Aramızda en küçük o olduğu için duygulanmıştım açıkçası. Yanaklarını ısırmış ve öpmüştüm. Ağlicaktım yani nerdeyse. Sonuçta bu kadar tatlı bir şekilde kimse karşılamamıştı eve girdiğimden beri. Herkesten azar yemiştim.
"Mina'nın evindeydim Nayeon."
Şimdi kaçmam gerekiyor yoksa özel hayatımla ilgili binlerce soru sorucaktı. Ve evet, Sana şuan beni kurtaramazdı çünkü bilin bakalım kiminle beraberdi? Tabii ki de Jihyo'yla. Tanrım bu kadar zor soruları nasıl cevaplayabiliyorum. Ayrıca Jihyo da iki dakika bekleyemiyor Sana'm olmadan. Sana sadece onun mu yani???
"Chae, nereye kaçıyorsun? Iki arkadaş olarak sobbet edelim gelsene! "
"Yorgunum Nayeon!"
Odamın kapısını kitleyip bağırdım. Sesimi duyduğunu ümit ediyordum fakat duymasa da yapabileceğim bir şey yok yani. Şuan uyuyup Mina'yı rüyamda görmem lazımdı.
《》
"Bu kadar hazırlanmış nereye gidiyorsun Chae? "
Sevgilimle buluşmaya demek istiyordum ama diyemezdim tabii ki. Önce Mina'mdan izin almam gerekirdi. Ne kadar da düşünceliyim aman ya rabbim. Herneyse yani Nayeon'a arkadaşımla buluşucam desem de yalan olmazdı değil mi? Sonuçta Mina benim kız arkadaşım ve içinde arkadaş kelimesi de var.
"Arkadaşımla buluşucam Nayeon."
Yüz ifadesine bakılırsa ikna olmuştu ama bir şeyler isteyeceği kesindi. Eğer beni bir saat kapıda tutmayacaksa istediklerini almaya razıydım. Çünkü bilirsiniz bazen Nayeon asla ikna olmuyor ve onla uğraşırsam Mina'mı bekletebilirdim.
"Bana çikolatalı, çilekli ve vanilyalı dondurma alır mısın çilek prenses?"
Aman tanrım, şunun tatlılığına bakın. Ayrıca çilek prenses dedi. Şuan onu yiyebilirim yani. Koşarak yanına gittim ve yanaklarını ısırdım. Bundan rahatsız olmuş olabilirdi ama bu kadar tatlı olmasa bunlar yaşanmazdı. Hepsi onun suçu kısaca.
"Alırım tavşanım benim. Bir kere daha öpersem alırım. "
"Cıvıtma hadi ya. "
Pekala sanırım Nayeon sıkılmıştı. Ama umrumda olmadığı için yine de öptüm ve ayakkabılarımı alıp kaçtım. Dayak yememek için ayakkabılarımı da dışarda giydikten sonra bisikletimi alıp Mina'yla buluşucağımız kafeye gitmek için heyecanla pedal çevirmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bracelet - Michaeng
Fanfiction"Hala saklıyor musun? " "Seni unutana kadar saklayacağım. "