Kanı kaynayan Taehyung gözlerini onda fazla tutamayan Jungkook'un yanına ilerledi hipnotize olmuş gibi. Jimin tam ona engel olacakken Jungkook'un da ona yaklaşmaya çalıştığını fark edince durdu.
Kendine inanamıyordu. Onlar bilmeden ne olmuştu da bu hale gelmişlerdi?
"Taehyung, bir şey mi oldu?" dediğinde onun bu narin çıkan sesinin Taehyung'u nasıl etkilediğinden bir haberdi.
"Olmadı.." başını iki yana salladı.
"..olmadı ama şu sarı kafa burdan çıkmazsa olacak!" dedi az önceki sakinliğinden eser kalmayarak. Jimin hayret içinde Jungkook'a baktığında onun mahçum bir biçimde kendinisine gülümsediğinde gitmesi gerektiğini anlayarak homurdana homurdana banyodan çıktı.
Jungkook'un, Taehyung'a bağırıp kovacağını sanıyordu ancak böyle bir şeyi hiç beklememişti. Bir şeyler değişmişti. Ve bu değişim iyi mi yoksa kötü mü bundan endişe duyuyordu.
Banyoda sadece ikisi kaldıklarında banyonun atmosferi değişmişti sanki. Jungkook utançla ona çaktırmadan bakarken Taehyung derin bir yutkunuş ardından amaçsızca öksürüyordu.
Bu sessizliğe dayanamayan Taehyung'un "İşin bitti mi?" demesiyle başını iki yana salladı.
"Henüz bitmedi. Yeni girmiştim." dediğinde o da başını salladı anladığını belirterek.
"Gir o zaman. Ben bekleyeceğim burda seni."
Kendisine bakmıyordu. Başını banyonun sol tarafına doğru çevirdiğinden eşsiz yan profili Jungkook'un gözünden kaçmıyordu.
"Gerek yoktu as-"
"Gir hadi."
Büyüğünün itiraz istemeyen sesini duymasıyla, baş sallayıp dikkatlice içeriye girip kapıyı kapattı. Taehyung adeta bir koruma gibi kapının önünde dikilip kollarını göğsünün üstünde birbirine doladı.
Her an tetikte bekliyordu.
Jungkook onun kapının önüne geçtiğini adım sesleriyle anlayınca tabureye oturmuş put gibi dikiliyordu.
İçeriden bir ses gelmeyince Taehyung kaşlarını çatarak "Bir sorun mu var?" diye sordu merakını gizlemeye çalışarak.
"Y-yok merak etme."
"Etmedim ki zaten." deyip ellerini gri hırkasının cebine koyarak sahte, gergin bir gülüş attı. Bu birkaç günde küçüğüne olan davranışları değişmişti oldukça.
Yanında hiç gerilmez, rahat olurdu ama son yaşananlardan dolayı ona karşı hisleri oldukça değişmişti. Bu Jungkook içinde geçerliydi.
Tek sorun ikisinin de bu hislere adını koyamamasıydı.
Jungkook uzanarak kaptığı life çilekli duş jelini sıkarken arada bir kapının üstünden Taehyung'un bakıp bakmadığını kontrol ediyordu.
"Bakmıyorsun bana değil mi?"
"Sapık mıyım ben ne bakayım sana?"
"Bilmem..tanımıyorum ya seni." Taehyung gözlerini devirerek "Bakacak olsam bile sana bakmam." dedi.
"Ayrıca neden sana bakacağımı düşünüyorsun ki okuldaki kızlar kadar da güzel değilsin sonuçta."
Jungkook avucundaki lifi sertçe sıktı. Nedendir bilmez kızlardan bahsettiği an içi öfkeyle dolup taşmıştı.
"Gitsene sen! Ne diye dikiliyorsun orda?"
"Banyo senin mi? İstediğim yerde dikilirim."
"Dikilemezsin. Git burdan!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy Roommates | Taekook
Fiksi PenggemarJeon Jungkook yeni geldiği yatılı okulda Kim Taehyung gibi bir belaya bulaşacağından habersizdi. 📍Bolca küfür içerir