Bighitmusic@****** size bir mail gönderdi.
Sıçış..
Kesin bana dava açacaklar. Benim avukat tutacak param bile yok. Aferin Iseul, aferin..
Maili açmaya bile korkuyordum.
Ne diye sözde ünlü olan Bts grubuna antiysem. Gerçi.. yine olsa yine anti olurdum. Pişman değilim.
Hana "Açsana, neyi bekliyorsun?" kulağımın dibinde bağıran baby Army'i umursamadan başka uygulamalara girdim.
Sonra da neden antisiniz diyorlar?
Hah. Şuna bak. Zırlıyor şuan zırlıyor.
Bts ise, kendilerini beğenmiş bir piçten farkları yok zaten. Para insanı değiştirir derler, doğruymuş.
Ben kendi odama giderken, o arkamdan bağırıyordu.
Hemen anti fan club'ına girdim ve neler oluyor bitiyor öğrenmeye başladım. Bts'in, kimsenin bilmediği bir projesi varmış.
Baskaniseul: Jimin'in +18 fotolarını yaymaya hazır olun aşkolar!
x: emredersin İseul!
w: fotolar hazır, merak etme
s: o bir an önce bu dünyadan gitmeli
y: midem bulanıyor, bir an önce halletmeliyiz
Yaptığım duyuru üzerine, antiler coşmuştu bile. Ve evet. Ben anti fan club'ının kurucusuyum.
Ben ne dersem, onu yapıyorlardı zaten. Hâla pişman değilim.
Gelen başka bir bildirim sesi ile tekrar mail kısmına girdim. Bu ne ya? Banka hesabım mı tehlikede.. ah İnanamıyorum.
Yardım etmek için istedikleri bilgileri verdikten sonra, sözde ünlü olan Bts grubunun şirketinin gönderdiği maile girdim.
Bighit Music;
Merhaba, biz Bighit Music. Yapacağımız bir proje hakkında, sizinle iletişime geçmeye karar verdik. Proje sadece bir yıl sürmektedir.
Yapacağınız takdirde, sözleşme imzalamak için şirketimize gelebilirsiniz.
Bu proje karşılığı, her ay düzenli olarak, bir yıl boyunca belli miktarda para vermeyi unutmayacağız.
Lütfen, bunu dikkate alın.
İyi günler.
İseul;
Yapacağınız proje ile
asla ama asla
ilgilenmiyorumBighit Music;
Teklifimiz hâla geçerli İseul Hanım
Şaka mı bu? Ben ne alaka ise.. yapacakları proje beni ne ilgilendiriyorsa.
Her ne ise. Kabul etmedim zaten, bundan sonrası önemli değil.
Yarın, işe gideceğim.. ardından eve döneceğim.. sonra yine iş.. yine ev. Off!
Saçlarımı ördükten hemen sonra kendimi yatağa fırlattım ve gözlerimi kapadım.
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye 3 || MYG
FanfictionIseul, dünyanın en iyi grubun, en iyi antisiydi. Anti fan club'ını yöneten kişi ise kendisiydi. Bighit Music'den gelen mesaj bildirimi ile hayatı değişti.