18

1.1K 71 22
                                    

"Siktir- imdat!"

Bağırarak arabanın camına vurmaya başladım. Bu, o çantamı çalan katildi. Keşke sadece hırsız olarak kalsaydı.

Yakaladığım zaman, neden saf rolü yaptığını düşünmeye başladım. Ben üstüne atladığım da isteseydi beni öldürebilirdi.

"Ya.. imdat! Yardım edin, adam kaçırılıyor şurada, nasıl bu kadar şerefsiz oluyorsunuz!"

Bağırmaya devam ederken birden bire durdurdu arabayı. Yani taksiyi.

Katil "Sessiz olucak mısın?"

"Hayır?"

Katil "Bağırmaya devam edicek misin?"

"Evet?"

Katil "Altımda da bağırabilirsin"

Gözlerimi koskocaman açarken, o arabayı tekrardan çalıştırdı ve hızlı bir şekilde sürmeye başladı.

Kapıyı açmaya çalışıyordum. Asla açılmazdı.

"Abi ben sana naptım ya? Neydi benim günahım!"

Katil "Aşk?"

"Siktir lan, yaşından başından utan"

Katil "Bence çok konuşuyorsun"

"Nolm-"

~~

Gözlerimi bir yatakta açtım. Ellerim kelepçeliydi, ayaklarımı ise yatağa bağlamıştı ve ayrıca üstümde sadece atlet ile minik bir şort vardı.

Atlet, yok denilecek kadar ince iken, şort da yok denilecek kadar kısaydı.

"Hayır, hayır.."

Zorlada olsa saatime baktım. Gece üç gibi bir şeydi. Her yer zifiri karanlıktı ve hiç bir şey görünmüyordu.

Arabadayken ağzıma tuttuğu o bezin bayıltıcı etkisi olduğunu tahmin etmeliydim.

Hareket etmeye çalıştım. Hareket edemiyordum.

"Ulan.. vicdansız! Bari üstüme bir şey örtseydin, donuyorum!"

Gözlerimi kısıp etrafa baktım. O kesinlikle şu anda burada. Altıncı hissim çok iyi.

Hayır aslında altıncı hissim iyi değil. Karşımda ki koltukta oturduğunu, geçen arabanın yaktığı ışık, pencereden içeriye vurunca gördüm.

Ayağa kalktı.

"Yaklaşma bana! Piç kurusu!"

Bir adım daha attı. Adam, otuzlu yaşlarındaydı. Ama benden genç görünüyordu. Maşallah.

Katil "Bu gece eğleneceğiz, üzülme. Sonra da senden kurtulucağım. Anlarsın ya."

İyi bari, bana sahip olursa kendimi öldürecektim zaten. Ben öldüremeden, o öldürecek.

Ne saçmalıyorum yine.

"Ya siktir be, yaklaşma bana!"

Göz kırptı ve üstümü işaret etti. Siktir.. Kim bilir üzerimi indirir iken, naptı bana.

Katil "Çok güzelsin.. ayrıca seksi. Ha birde göğüslerini ağzıma almamak için zor duruyorum. Dudakların.. ve o öpülesi kalçaların. Ha, seksi olduğunu söylemişmiydim?"

"Pis sapık!"

Burada kimse beni bulamaz. Ölsem haberleri olmaz. Eh, malum. Bir ailem olmayınca, merak edenimde olmuyor.

Hepsi pislik insanlar. Kim bilir şuan neredeler.

Yatağın üzerine çıktı.. ne? Ellerim ve ayaklarımı kullanabilseydim, ona haddini bildirirdim.

İstenmeyen Üye 3 || MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin