21

1K 63 41
                                    

Yoongi, öylece şaşırıp, daha sonra ağlamaya başladığım için şok olmuştu.

Yoongi "İseul. Ne oldu, sorun ne?"

"Hayır yah.. inanamıyorum.. öldür beni Yoongi. Öldür "

Ben ağlayıp, bir yandan da telefona bakarken o anlamaz bakışlarını yolluyordu.

Yoongi "Sorunu söyle ki yardım edeyim"

"SUS! KAPA ÇENENİ GEREKSİZ"

Yoongi gözlerini koskocaman açıp bana baktı.

Yoongi "Sinirlisin...anlıyorum. Söyle, ne oldu?"

"Bang.. Chan'ımın.. sevgilisi.. varmış.. KABUL ETMİYORUM BUNU. YOLUCAM O OĞLANI"

Yoongi "Bir dakika ne? Bütün gruplara anti olan kız, Stray Kids'e anti değil mi? Şaka mısın? Birde Chan oppacısı? O senden küçük? Ayrıca oğlan yolmak?'

Rapçi olduğunu belli etmese olmazdı zaten. Teşekkürler Min Yoongi.

"Sanane amına koyim. Stray Kids'in şarkıları daha güzel tamam mı! Siz bebeler.. Ayrıca küçükse ne olmuş..? Aşkın yaşımı olur lan! Ve evet! Sevgilisi bir erkek.. aaaa! GİDİYORUM BEN, AÇIN ŞU KAPIYI! Kendimi öldürmem gerek!"

Taksici bir bana, bir Yoongi'ye bakarken en sonunda durdu.

Ben bu geceyi bitiremeyecektim anlaşılan. Arabadan inerken, aklımda ki tek şey, Chan'dı.

Sinirle yürüdüm. Arkamdan Yoongi'nin geldiğini biliyordum. O yüzden o sinirle arkamı döndüm ama kimse yoktu.

"Ha? Oha.. rahatlıkla İn guk'un evine gidebilirim desene sen şuna. Onda rahat rahat ağlarım"

Biraz daha yürümek için çabaladığımda, Yoongi saçımdan tutup çekmişti.

"OHA AYI! SEN KİMSİN LAN KÖPEK"

Yoongi "Ayı mı, köpek mi, karar ver"

Gözlerimi devirdim. Ardından, oradan geçen polis arabasının plakasına baktım.

Benim karakolun kullandığı bir arabaydı bu.

Hemen gülerek yola yaklaştım ve el salladım. El sallamamla durmuştu.

İçinden çıkana baktım.

"Vay.. siz göreve çıkarmıydınız Sungwoon bey. Eliniz de iyileşmiş!"

Böyle saygılı konuşup, dalga geçmek bizde adet haline gelmişti.

Sungwoon "Asıl siz gecenin bu saati dışarı çıkarmıydınız İseul hanım!"

Biz gülerken, yanıma gelip, kolunu omzuma atan Yoongi'ye ters bakış attım.

Sungwoon "Neden böyle dışarıdasın? Eve atayım mı?"

"Oha e-"

Yoongi "Eve atmak?"

"Kapa çeneni."

Sungwoon "Arkadaş yanlış anladı galiba"

Yoongi "Aynen kardeşim"

Sungwoon "Binin hadi "

"Başka kimse var mı arabada?"

Sungwoon "Haru var"

"CİDDİ MİSİN"

Haru, benim kardeşim gibiydi. Onunla her zaman, abla kardeş ilişkisi yaşamıştık. O, özel bir görev için bir aylığına Busan'a gitmişti.

Sevinerek, arabaya girmiştim ve Haru'ya yumruk atmıştım.

Haru "Noona.."

"Şşhh, şikayet yok!"

İstenmeyen Üye 3 || MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin