Geçen iki günün ardından, yine Run Bts için çekimlere gidiyorduk.
"Nereye gidiyoruz?" Diye soru sordum. Bu iki gün boyunca herkese -eşim Jimin hariç- kötü davrandığım için, benimle konuşmak bile istemiyorlardı.
Jimin "Bilmiyoruz, bizde şimdi göreceğiz" dediğinde tamam deyip geçiştirdim.
Arabada; Yoongi, Hoseok, Namjoon ve Seokjin ön kısımda oturuyordu. Ben, Jimin, Jungkook ve Taehyung arka tarafta oturuyorduk.
Jimin, Jungkook'a öldürücü bakışlar atarken, ne olduğunu anlamak için telefonumu çıkardım ve Jimin'e mesaj attım.
-Ne oldu Jimin? Neden öyle bakıyorsun?
Jimin- Jungkook'a trip atıyorum İseul
-Neden ki
Jimin- Bir kız ile sürekli konuşuyor, kız makyajını yapma bahanesi ile ona elliyo
- Vay puşt.. şerefsize bak. Boşver trip atmaya devam et Jimin
Jimin- Öyle yapacağım
- Yardım istersen buradayım ;))
Jimin- Senden korkulur İseul :')) teşekkür ederim, kesinlikle yardımını alacağım
Telefonu ikimizde aynı anda bıraktığımız da tüm dikkatler bize çekilmişti.
Ne var dermiş gibi Taehyung'a baktım, bana mal mal bakıyordu.
Jungkook "Geldik" diye dişlerini sıkarak konuştu. Hah. Çok korktum.
Arabadan indik. Ekipmanlar çoktan gelmişti, etrafı incelemeye başladım. Burası aynı..
Acunun Survivor çektiği yere benziyor amına koyayım. Acun kimdi lan.
Bana kadın halimle parkur yaptırırlarsa.. ağızlarıne sıçacağım. Bundan emin olsunlar.
Arkamı döndüğüm an, Yoongi'ye çarptım. Ben onunla nasıl aynı boyda olabilirim, hâla aklım almıyor.
"Kafam kırıldı lan! Öküz müsün?! Yavaş olsana"
Ona çıkıştığımda, kendisi de bana baktı.
Yoongi "Bana çarpan sensin İseul"
Harbi ya. Kendim çarptım ben. Ama bu beni ilgilendirmez. Sonuç olarak, arkamdaydı.
Diğer üyelerde bizim bu halimizi komik bulurken, Jimin beni çağırdı.
Jimin "Güzelim hadi gidelim"
Güzelim mi?
Yoongi "Güzelim mi?"
Jungkook "Güzelim mi?"
Ulan ne oluyor. Bu Jimin de az değilmiş ha, söz konusu sevgilisi olunca gözü açık oluyor. Aşkın gücü~
Yine ne saçmalıyorsam.
Jimin'in ağzına edeceğim. Antisine güzelim diyor, anti olduğum grubun üyesi bana güzelim diyor.
Nerede görülmüş bu?
"Geliyorum Jimin-ah"
Şeytan bana dedi ki "Jimin'e siktir git demelisin"
Gönlüm el vermedi, malum.. piç Jungkook'u kıskandıracak, yardım edeyim dedim.
Jimin ile parkurları incelerken, bir yandan da yapmaya çalışıyordum. Sorun bu işte, çalışıyordum.
Jimin "Sana güzelim dedim, üzgünüm"
Ah.. ne üzgünü be, ağzına sıçacaktımda vazgeçtim..
"Sorun değil. Jimin bak şimdi. Büyük ihtimalle bu gün bu parkurları yapacağız, sakın düşeyim deme"
Zaten dikkatler onun üzerindeydi. Kimse Taehyung'dan şüphelenmiyordu. Ama ben dikkati, nasıl Taehyung'a çevireceğimi iyi biliyorum.
O uzaylı yüzünden Jimin suçlanıyor.
Biz incelerken Yoongi'nin bize bağırmasını duyduk.
Yoongi "Çekimler başlayacak! İseul, Jimin! Yönetmen sizi çağırıyor"
•••
Parkurları sırası ile yapmaya başlamıştık. Jungkook parkuru tamamladığı an, Yoongi de başlamıştı.
İkisi de en sona geldi. Üstünde Run Bts yazan puzzle'ı da yaptıktan sonra oyunları bitmişti.
Sıra.. Taehyung ve Namjoon'daydı.
Namjoon başarı ile tamamlamıştı, o tamamladığı an sıra Taehyung'a geçmişti.
Parkuru yapmaya devam ederken, birden bire duraksadı. Durdu öylece.
Aha! Planım işe yaramış, şükürler olsun.
O öylece durup, içinden geçmesi gereken tünele bakıyordu. Yazık~
Namjoon "Taehyung hadi! Zamanımız tükeniyor!"
Ben gülmemek için zor dururken, Yoongi'nin gözlerini üzerimde hissettim. Ona döndüm.
"Ne var?" Diye fısıldadım.
Cevap vermedi. Şerefsiz.
Taehyung yavaş bir şekilde içeri girdi, ama ışık hızı ile de çıktı.
Onlarda parkuru tamamladı.
Jimin "Sen bir şey yaptın değil mi?" Dediğinde kıkırdadım ve Jimin'in kulağına yaklaştım.
"Dikkati onun üzerine çektim sadece"
Jimin de güldü. Benim kulağıma yaklaştı. "Nasıl yaptın?"
Dudaklarımı ısırdım. Gülmemek için gerçekten zor duruyordum.
"Taehyung'un en çok korktuğu hayvan kertenkele, orada kertenkele olduğunu söyledim. O da korkup giremedi"
Jimin şaşkınlık ile gözlerini açıp, eli ile ağzını kapadı.
Jimin "Bunu ben hariç kimse bilmez ki" diye fısıldadı.
Hah, ciddi mi bu?
"Sen beni hafife mi alıyorsun Jimin?" Dediğimde anlamış bir şekilde sesler çıkarıp başını salladı.
Yönetmen "Sıra, Jimin ve İseul da"
Sıçış.
Son oynayanlar bizdik. Ve ilk gidecek olan da bendim.
Çizgiye geçtim. Başlamak için yönetmen komut verdiği an koşmaya başladım.
Tünelden geçtim. Daha sonra bir yere tırmandım.
Fakat, bir çubuğun üzerinden atlayacak iken, takılıp düşmem ile kendimi rezil ettim.
Ahh, ayağım kırılmış ben burada rezil olup olmadığımı düşünüyorum.
Yoongi "İyi misin?!"
Soruma cevap vermeden, belimden kavrayıp, kucağına almıştı.
Lan.
Noluyor a-
..
Ne yazıyorum abi ndmvmsmf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye 3 || MYG
FanficIseul, dünyanın en iyi grubun, en iyi antisiydi. Anti fan club'ını yöneten kişi ise kendisiydi. Bighit Music'den gelen mesaj bildirimi ile hayatı değişti.