Oha iki gün üst üste bölüm atmak?
bu benlik bir sey degil
bunu görmeniz nadir anlardan.
"Siktir" deyip kahkaha attım.
Yoongi, beni yavaşça yere bırakırken, kulağıma fısıldıyordu.
Yoongi "Sen ayakkabını çıkarıp, ona doğru at, dikkati dağılacak, daha sonra ben onu etkisiz hâle getiricem"
"Kral.. tamam hadi"
İkimizde çeken kişiye döndüğümüzde, yüzünde hırsızların taktığı gibi bir maske takmıştı.
"Gel sen buraya gel.." diye fısıldadım adama ve ayağımda ki ayakkabıyı çıkarıp, hiç düşünmeden adama attım.
Ahağ.
Kafasına geldi.
Adam neye uğradığına şaşırmış iken, Yoongi hemen onun yanına koşup, elinden telefonu aldı ve fotoyu sildi.
Ardından, telefonu kırdı.
Yoongi "Sikik herif.. al şu kartı. Menajerimle iletişime geç. Telefon tamiri için"
Yoongi bana doğru gelirken, ben adamdan hırsımı alamadığım için, onun yanına doğru koştum ve üzerine atladım.
"Oha. Kasların mı var lan senin?! Aç bakim"
Ben daha da konuşacekken, Yoongi omzumdan tutup havaya kaldırmıştı.
"Hani kiloluydum lan"
Yoongi "Şaka"
"Şakanı yesinler"
Dediğim şeyin farkına vardıktan hemen sonra, adama tekrar döndüm ve ayağım ile yüzüne tekme attım.
"Burnundan kan mı akıyor.. aman banane ya" diyerek arkamı döndüm ve Yoongi'ye çarptım.
"Tüm enerjim yerine geldi. Hadi gidelim"
Yoongi "Senden mi emir alıcam?"
"Tabi ki benden alıcaksın"
Yoongi "Neden?"
"Kaplumbağa ded- neyse. Susucaksın İseul. Aferin.."
Kendi kendime söylenip dururken, yurdun kapısına geldim. Kapıyı açmadan, açılmıştı.
"Aha. Kesin bu sefer cinler" diyerek, geçtim.
Daha sonra, Yoongi'ye bakmak amaçlı arkama döndüğümde, Jimin'i gördüm.
"OHA ŞEREFSİZ"
Jimin "İseul.. ayıp ediyorsun ama.."
Jungkook "Sana dedim kapının arkasına saklanma diye"
Yoongi "Neden korkutuyorsunuz yani?" diye sorarken, eli ile beni arkasına alıyordu.
Jimin "İseul. Babam hamileymiş. Senden yardım istiyorum. Konuşabilir miyiz?"
"Ha olur olu- bir dakika.. Haa tamam"
Jimin'i onaylerken, Yoongi ve Jungkook bize tuhaf bakışlarını atıyordu.
"Babana yardım etmemiz gerek. Hadi Jimin hadi"
•••
Jimin "Öpüştünüz.. ve ben, bunu görmedim. ÖYLE Mİ İSEUL?"
"Şşhh.. sakin. Beni öptü ama bir çıkma teklifi etmedi bile şerefsiz. Heveslenme hemen"
Jimin kaşları çatık bir halde, civcivli pijamasını giyerken, ben yüzüme krem sürüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye 3 || MYG
FanficIseul, dünyanın en iyi grubun, en iyi antisiydi. Anti fan club'ını yöneten kişi ise kendisiydi. Bighit Music'den gelen mesaj bildirimi ile hayatı değişti.