❤️ Your beloved dream❤️ Part 8

37 9 0
                                    

ජිමින් ගේ car එක වේගෙන් ගියා.....

අපි බලමු මේ තරම් කල් ඔයා ට මොකද වුණේ කියලා....🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦

මතකද??? එදා beach එකෙදී බොරුවට තරහ වෙලා ඔයා දිව්වා... ඒන් ඒ වෙලාවෙ Eya ගෙ මැර පිරිස ඔයාව අල්ල ගත්තා...
"ජිමින්.....😮"
සද්දෙ පිට වෙන්න නොදී ඔයා ගෙ කට තද කරපු ඒ අය ඔයා ව eya ළඟට එක්ක ගියා....

❤‍🔥❤‍🔥❤‍🔥❤‍🔥❤‍🔥❤‍🔥

Eya : උඹ නේද මහලොකු සක්කරවට්ටම 🤬🤬
(Y/N) : අනේ මම කාටවත් වැරැද්දක් කරෙ නෑ...🥺
Eya : කට වහපන් .. 🤬
(Y/N) : ඔයා කවුද.... ඇයි මාව මෙතන්ට ගෙනාවෙ...
Eya : මං උඹට ආයි කියන්නෑ.... 🤬 මං කියන දේ අහගනින්..🤬
(Y/N) : ඒත්....
Eya : roun!!!!!!!!

Roun ඇවිත් ඔයා ගෙ කට රෙදි පටියකින් ගැට ගැහුවා...

Eya : අන්න හරි...
මේකිගෙ කට හොඳටම වැඩී.... මේ කටින් තමයි ජිමන් ව අල්ල ගන්න ඇත්තෙ...

ඔයා ට එකපාරටම ජිමින මතක් වුණෙ මේ වෙලාවෙ... නිකං හදවතට විදුලියක් කෙටුව වගෙ දැනුනෙ එයාට.. eya දිගටම කියවනව....

Eya : උඹ හිතුවද මගෙ ජිමින් ව උඹේ කරගන්න... දැන ගනිං ජිමින අයිති මට.....
මං උඹව ඉවරයක් කරල දාල ජිමින්ව මගේම කර ගන්නව....

මේ ආඩම්බර කතාවට නම් ඔයා ට උහුලන්න බැරි කේන්තියක් ආවෙ... කියාගන්න බැරි කමට එයාගෙ ඇස් වලින් හෝ.. හෝ... ගාල කඳුළු ගඟක් ගලනවා...
Eya තවත් කියාගෙන යනවා....

Eya : මං දන්නවා ජිමින් දැං ඉන්න තැන..  මං දන්නව කරන්න ඕන දේ...

කියාගෙන eya යනකොට  ඔයා පුළුවන් වීරිය දාල Eya ට පයින් ගැහුවා....
ඒකට හැපින්නක් වගෙ ඇවිස්සුන Eya,ඔයා ගෙ කකුලට ළඟ තිබුන පොල්ලකින් ගැහුවා... ඔයා ව පුටුවක බැඳල තිබුණෙ එයාට කරගන්න දෙයක් නෑ.. එයා හයියෙන් කෑගැහුවා... ඒ වෙලාවෙ තමයි ජිමිනගෙ කකුල දොරෙ වැදුනෙ...

ඔයා මොනව කරන්නද.. Eya දැං ගියා... ගියෙ ඔයා ගෙ ජිමිනව ඔයා ගෙන් උදුරා ගන්න... ඔයා ජිමින්ට හිතෙන් මෙහෙම කියනවා... "🥺🥺🥺ජිමින් මට ඕන නෑ ඔයාව රිද්දන්න.. ඒත ජිමින් මට කරදරයක් , මට ඔයාව ඕනෑ....😖😖😣😣😫😫😫😫😫"

ඔයා කියන කිසි දෙයක් ජිමින්ට ඇහෙන්නෙ නැහැ.... ජිමින් ඉන්නෙ ඔයා ගෙන් ගොඩක් දුර.... Jm ට ඇහෙන්නෑ කියල හිතුවට  ඒක jimin ඇහනා..... මතකද මුහුදු වෙරළෙදී ජිමන් ට ඇහුණු කටහඬ.... මේ දෙන්නා කොච්චර ආධ්‍යාත්මික ව සම්බන්ධ ද කියන එක මේකෙන් ම හොඳට පේනවා.... 🥺🥺🥺🥺🥺❤️❤️❤️❤️💔💔💔💔💔💔🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺💔💔💔💔💔💔💔❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Eya , jimin ව හොයං යන වෙලෙ තමයි ජිමින් හෝටලේට ගියෙ..... Eya දැක්ක jimin එක table එකක drink ගන්නවා..... කුරිරුසතුටක හිනාවකුත් මූණෙ ඇඳගත්තු  Eya ජිමින් ළඟට ගියා....

-✍️hansi

🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦

❤️Your beloved dream ❤️ [COMPLETED]Where stories live. Discover now