6.fejezet (16+)

362 31 1
                                    

Jungkook

Nem tudom mi van velem. De azt hiszem kedvelem. Meg akarok felelni neki. Vele akarok lógni. Jó vele beszélni. Kedves. Vele lehet normális dolgokról is. De a csókja. Az valami hihetetlen. Még sosem csókolt meg senki. Ő az első és a legjobb. Olyan jó most is magamhoz ölelni és édes ajkait csókolni.

-Mindjárt itt a kaja. -mondom két csók közt. Az ajkai lettek a drogom.

-Szuper. Ma még csak egy forró csokit ittam. - Bújtatja arcát a nyakhajlatomba. - Hogy lehetsz ilyen helyes?

-Na és te? Gyönyörű és nagyon helyes arcod van. -mosolygok.

-Most azt akarod, hogy zavarba legyek? - Motyogja.

-Csak az igazságot közlöm. Nem gondolkodtál a modelkedésen? -kérdezem arcát cirógatva.

-Én modellnek? Szerintem nem lennék jó model. - Kuncog. - De a te modelled szívesen lennék. - Suttogja a fülembe.

-És ha velem modellkednél? -harapom meg gyengén a fülét.

-Hogy érted? - Pillant rám kíváncsian.

-Ki kéne próbálnod. Nagyon jó modell lennél.

-Ha te mondod. De milyen modell?

-Divat vagy arcmodell. -csókolom meg ekkor pedig kopognak. -Maradj itt. -simítok az arcára és ajtót is nyitok. -Jó napot.

-Jó napot. Meghoztam az ételt. - Mosolyog és a kezembe is adja. - Tudom nem illik ilyet kérni, de egy autogramot kaphatnék?

-Hát tényleg nem illik. Ne haragudjon, de pihenni szeretnék. -adom át a pénzt és elvéve a kaját becsukom az ajtót amit be is zárok. -Ki éhes? -nézek be a nappaliba.

Erre Bam rögtön is szaladni kezd. - Hé Bamie nekem is hagyj. - Kuncog Taehyung.

-Na gyere Tae. -mosolygok és a konyhában kezdek kipakolni.

-Jövök. - Jön ki vigyorogva, és hátulról átölel.

-Édes vagy. -szedek ki neki egy adagot. -Tessék enni.

-Köszönöm. - Puszil arcon, és rögtön habzsolni kezd.

-Fájni fog a hasad. -nevetem el magam.

-Nem fog. - Kuncog. - Te nem eszel?

-De eszem. -szedek ki magamnak is és enni kezdek.

-És ezután, fürödhetünk együtt? - Néz rám piros arccal.

-Biztos, hogy rögtön közösen akarsz fürödni? Szerintem ma még külön fürödjünk. -simítok végig a karján.

-Csak kérdeztem. - Motyogja piros arccal.

-Neked már min jár az eszed? -kezdem húzni az agyát.

-S..semmi! - Fordítja el a fejét, és a nappaliba is siet.

-Mondták, hogy aranyosan viselkedsz ha zavarban vagy? -ülök le mellé.

-Nem vagyok zavarban. - Válaszolja, durcásan.

-Inkább gyere ide és ölelj meg.

Le is teszem a kajámat és egyből átölelem. Olyan kis aranyos.

-Olyan jó hozzád bújni. - Puszil a számra. - Jó étvágyat.

-Jó étvágyat. -puszilok én is az ajkaira.

Végül ezzel el is telt az idő.

-Menj fürdeni. A szekrényemben találsz ruhát. -kezdem karját simogatni.

Sztárom a párom (Taekook)Where stories live. Discover now