Jungkook szemszögéből:
Nagyon örültem, hogy unokatesóm meglátogatott. De nem értem Tae miért rontott csak így rám.
-Taehyung. Kérdeztem valamit. Mi a baj? Mi történt, hogy így berontottál? -kérdezem komolyan.
-Csak azt hittem baj van. -Szólal meg. -Ne haragudj.
-Tae az igazat. -sóhajtom.
-Anya azt mondta, hogy egy nővel vagy. Őszintén megijedtem. Bocsánat, hülye vagyok, jobb ha most visszamegyek a szobába.
-Nem kell félned attól amire gondolsz. Betartom a szavam. -simít végig a derekamon. -Viszont késő van. Feküdj le aludni jó? Ki kell pihenned magad.
-Aludj jól Kookie. -Mosolyog rám, majd elmegy.
-Te is. -suttogom és vissza megyek uncsimhoz. -Na hol is hagytuk abba?
-Nem is csináltunk nagyon semmit. -Nevet. -Mi haja volt?
-Azt hitte, hogy valami idegen csaj jött be. -kuncogok.
-Mond csak, milyen kapcsolat van köztetek?
-Mondom akkor az elejétől. Ugye buli volt a fake love után és ott egy kicsit rohadtul berúgtam. De ő is. És a mosdóban dugtunk. Tegnap pedig megkérdeztem, hogy lenne-e a szexpartnerem amire igent mondott.
-Ó wow. Azt hittem rajongóval sosem fogsz. -Jegyzi meg.
-Ő a sminkesem. -sóhajtom.
-Ó tényleg. Na és jó az ágyban? -Kuncog.
-Rohadt jó. Örültem, hogy a buliban senki nem ment mosdóba ugyanis nem vonultunk be a fülkébe. -nézek rá perverzen.
-Te kis huncut. -Mosolyog.
-Ha tudnád, hogy szop. Na meg olyan jó feneke van. Formás és feszes. A legjobb. Nem kicsi de nem is nagy. Pont csak akkora, hogy el tudja rejteni egy nadrággal, de csupaszon pedig rohadt jól néz ki. -vigyorgok.
-Valakinek nagyon bejön. -Vigyorog. -És jó dugni is?
-Rohadt jó. Azért is kérdeztem meg, hogy lenne-e a szexpartnerem. Megmondtam neki, hogy nemmel is válaszolhat. Nem erőszak.
-Neked senki nem tud nemet mondani.
-Akkor majd beszélnél vele? Nem akarom, hogy erőltetésnek érezze.
-Nekem nem úgy tűnt, hogy erőlteted. De szívesen beszélek vele.
-Köszi. -nevetek.
-Szerintem amúgy nagyon cuki.
-Nem rossz. -mondom komolyan.
-Miért nem jössz össze vele?
-Mert nem akarok kapcsolatot. Nem szeretnék párkapcsolatban élni. Na meg nem is vagyok szerelmes és nem hiányzik a sok bonyodalom is vele együtt. Szexre meg szükségem van. Tudod milyen gáz álló fasszal kimenni a színpadra? -kérdezem komolyan
-Nem tudom, mert nincs faszom. -Nevet.
-Így is kellemetlen, hogy fehérneműket kapok ajándékba.
-Ne már, hogy olyanokat is adnak. -Néz rám meglepetten.
-De. Sajnos -sóhajtom.
-Fúj, én mindet kidobnám. -Fintorog.
-Ellenőrzik a csomagokat és az ilyen tartalnakat kidobják. -mondom könnyen.
-Akkor jó. Nem értem miért adnak fehérneműt. -Nevet.
-Én se de nem nagyon érdekel. -rántok vállat.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sztárom a párom (Taekook)
FanficMilyen az élet megszállott rajongóként? Amikor az egész életedet a sztárok hajkurászása, és az utánuk való keresgélés tölti ki? Mikor már megbolondulsz a leghíresebb énekesért. Kim Taehyung fiatal gimnazista, aki egész tini korát azzal tölti, hogy...