Jungkook szemszögéből:
A repülőn ülünk már Taehyunggal. Majd veszek neki néhány ruhát, mert miért ne.
-Fáradt vagy? -kezdem arcát cirógatni. Az egyik fotelféleségben ül kábán míg ijedten pillantgat kifelé.
-Félek. -szólal meg halkan.
-Nem kell. Én már sokszor repültem. Nagyon ügyelnek, hogy minden rendben legyen a gépen. -ülök le mellé.
-Biztos? -Kérdezi aggódva. Hogy lehet ilyen aranyos? -Ugye azért lesz szabadidőd is majd?
-Biztos. -puszilok az arcára. -Lesz majd egy kicsi. De az is csak este. -sóhajtom.
-Akkor minden este majd ellazítalak. -Kuncog.
-Benne vagyok. Lehet felszállásnál és leszállásnál be fog dugulni a füled. Nem kell megijedni majd ez normális. -kulcsolom össze ujjainkat.
Bólint egyet, és fejét a vállamra hajtja. -Szeretlek.
-Én is téged cica. -mosolygok.
-Végre. -dőlök el az ágyon ahogy a szállásra értünk. -Gyere ide cica.
Oda is mászik hozzám, és az ölembe ülve, átölel. -Most már cica lettem? -Nevet, és nyávogni kezd a fülembe.
-Igen. - mosolygok. -Éhes vagy? Rendeljek valamit?
-Most nem vagyok éhes. Csak veled szeretnék lenni, ha már holnap dolgoznod kell. -Motyogja. -Ha lesz szabadidőd, eltudunk menni várost nézni, vagy túl veszélyes?
-El tudunk menni. Csak lesz velünk biztonsági őr. -mondom komolyan. -Meg néha kamerás is.
-Akkor nem lehetünk egyáltalán kettesben. -Konyul le az ajka.
-Lefekvéskor lehetünk. -csókolom meg.
-De az olyan kevés. -Durcáskodik. -Elmegyek lezuhanyozni. Addig keresel valami filmet? -Kérdezi.
-Persze. Felöltözve gyere csak vissza. -kuncogok.
-Miért nem tetszik a testem? -Néz rám szomorkásan.
-De igen. Csak nem akarom, hogy pont akkor legyek live-ban vagy éppen akkor jöjjön valaki. -ölelem magamhoz. -Meg szeretem én levenni rólad a ruhát.
-Most liveozni fogsz? -Kérdezi kíváncsian.
-Nem tudom. Attól függ, hogy fognak-e írni, hogy indítsak élő adást.
-Neked mindig írnak. Túl híres vagy. -Mosolyog. -Na megyek tényleg. -Mondja és a fürdőbe siet.
Elmosolyodom majd a főnök tényleg ír is. Szóval indítok is egy élő közvetítést.
-Sziasztok! Épségben megérkeztem. Már a szálláson vagyok. Remélem ti is jól vagytok. -mosolygok.
Rögtön jön a sok szívecske.
Egyedül vagy?
Írja az egyik rajongó.
-Nem. Nagyon ritka mikor egyedül vagyok. -nevetem el magam.
Jungkook oppa mutasd a felsőtested
Írja egy másik.
-Majd a koncerten. -nevetek ekkor pedig nyílik is a fürdőszoba ajtaja amire rögtön fel kapom a fejem.
Egy meztelen Taehyung jön ki szégyenlősen, és gyorsan magához kap egy törülközőt. Látom, hogy merevedése van. Mit csinált ő a fürdőben.
Jungkook oppa mit nézel ennyire?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sztárom a párom (Taekook)
FanficMilyen az élet megszállott rajongóként? Amikor az egész életedet a sztárok hajkurászása, és az utánuk való keresgélés tölti ki? Mikor már megbolondulsz a leghíresebb énekesért. Kim Taehyung fiatal gimnazista, aki egész tini korát azzal tölti, hogy...