Jungkook
A Taehyunggal kapcsolatos hír után rendesen le lettem cseszve de engem csak egy dolog érdekelt. Tae otthon van? Nem kapták el? Nagyon szeretem ezért is féltem. Most itt vagyok a koncertemen míg Tae a backstageben ül és vár. Kivéve mikor a színpadon vagyok. Vagyis csak most van kivétel. Ott bujkál ahol nem látják ugyanis most búcsúztam el szeretett rajongóimtól.
-Mielőtt még mindenki haza menne szeretnék mondani valamit. Biztos vagyok benne, hogy mindenki hallotta a híreket ami miatt ki is kaptam rendesen. -nevetem el magam. -Szóval úgy érzem, hogy nektek nem hazudhatok. Őszinte leszek. Az a srác a párom. Nem olyan régen toppant az életembe és úgy rántott magával. Szinte szerelem volt első látásra. Remélem el fogadjátok. Kim Taehyung gyere ide. -nézek a színfal mögé.
Sokkosan néz rám, és csak megrázza a fejét. Nem mer oda jönni.
Oda megyek és meg fogva a kezét húzom ki.
-Szeretlek Taehyung. És ezt nem akarom titkolni. -mondom komolyan. -Eltudjátok fogadni a kapcsolatom vele? -kérdezem rajongóimat Tae derekát magamhoz ölelve.
Erre a közönség nagy része rögtön ujjongani kezd.
-Szeretlek. -mosolygok és hirtelen csókolom meg.
-Én is szeretlek. -Pirul el, a tömeg pedig még jobban visítozni kezd.
-Na menjünk baba. -mosolygok és kezét meg fogva megyünk ki a backstagebe ahol a rengeteg kaja vár. -Éhen halok. -mondom és le ülve egyből a kimchit kezdem falni.
-Biztos, hogy nem lesz most baj, hogy ezt nyilvánosságra hozzád?
-Hallottad őket. Nyugi baba. -mosolygok gyorsan falva.
-Szeretlek. -Bújik hozzám. -Bezzeg amit én csinálok, azt nem falod így.
-Nem is főztél még szóval csend legyen. -csapok a fenekére és neki látok a hotdogomnak.
-Ne csináld ezt mert felizgulok. -Pirul el.
-Jól van. -puszilok az arcára és felé is tartok egy falatot. -Te is egyél.
-Nem vagyok éhes. Vagyis inkább másra vagyok éhes. -Kuncog.
-Azt majd otthon baba, de most egyél.
-Elmegyek mosdóba, addig egyél. -Puszil az arcomra és el is megy.
Csak sóhajtva folytatom az egész ekkor pedig Jimin jelen meg mire felpattanok.
-Szia Jimin hyung. -mosolygok.
-Szia Jungkookie. Most hogy bejelentetted, ugye tudod, hogy vigyáznod kell Taehyungra? Alapból cuki fiú, így tuti sokan ráfognak menni.
-Eddig is vigyáztam rá. Taehyung csakis az enyém. Eszel velem? -kérdezem míg falatozni kezdek ahogy leülök.
-Sajnos nem tudok, mert mennem kell Yoongi hyunghoz. Majd máskor eszünk együtt. -Mondja és ekkor meg is jelenik Tae, de ahogy meglát minket, elmszomorodik.
-Rendben. Üdvözlöm Yoongit. Egyszer majd összeülhetnénk majd dumálni. -mondom és Taehyunghoz lépve ölelem magamhoz. -Mi is megyünk szerintem. Vigyázz magadra hyung.
-Vigyázok, ti is. -Mondja majd el is megy, Taehyung pedig durcásan méreget.
-Mi a baj kicsim? -nézek rá aggódva.
-Nem akarom, hogy hozzád érjen. Te az enyém vagy. -Bújik hozzám. -Alszol ma te nálam?
-Ezt meg hogy érted baba? -nevetem el magam. Hogy lehet ennyire aranyos?
ESTÁS LEYENDO
Sztárom a párom (Taekook)
FanficMilyen az élet megszállott rajongóként? Amikor az egész életedet a sztárok hajkurászása, és az utánuk való keresgélés tölti ki? Mikor már megbolondulsz a leghíresebb énekesért. Kim Taehyung fiatal gimnazista, aki egész tini korát azzal tölti, hogy...