Jungkook szemszögéből:
Fáradtan nyitom ki a szemeim. Mellettem fekszik egy aranyos fiú. Új szexpartnerem lett.
-Kérsz egy kávét? -simítok ki egy tincset a szeméből. Ő is most ébredhetett.
-Igen, kérek. -Néz rám boci szemekkel.
-Majd gyere le. -mosolygok végig simítva csupasz fenekén és felkapva egy alsót megyek a konyhába ahol neki is állok kávét főzni. Ekkor pedig meg is érzem Woojin kezét a hátamon. -Megérezted az illatot? -mosolygok.
-Igen.- Simít végig a a hátamon, és úgy ölelve bújik hozzám. -Ma este is jöjjek?
-Még szép. De én foglak elhozni. -simítok a fenekére és kezébe is adom a kész kávét.
-Köszönöm. Akarod a fenekem most is? -Vigyorog.
-Meglehet. Idd meg a kávéd. -dugom be két ujjam a fenekébe míg inni kezdem a kávém.
-Mhm. -Issza ő is, és az ujjaimra szorít.
-Tetszik? -vigyorgok és mozgatni is kezdem.
-Mhm igen. Dugj meg gyorsan.
-Legyen. -kapom fel az ölembe és a nappaliba viszem ahol a kanapéra ülök. -Ülj bele baby.
Bele is ül, és rögtön mozogni kezd.
-Mh istenem. Olyan szexi vagy. -markolok a fenekébe és a mellkasát kezdem harapdálni és a mellbimbóját nyalogatni.
-Mhm de csak utánad. -Mozog egyre gyorsabban. -Sietnünk kell, mert elkések a munkából.
-Nem fogsz. -dugom gyorsan nyomokat hagyva rajta.
-Ah Jungkook, te szexisten. -Markolgatja a hátamat.
-Mh olyan rohadt jó segged van. -markolgatom. -Mh baby. Mindjárt.
-Én is ah! -Remeg meg és el is élvez
Nekem se kell több egyből belé élvezek. Olyan szűk és nedves.
-Rohadt jó vagy. Öltözzünk fel és beviszlek munkába.
Bólint és felöltözik. Ő tényleg úgy viselkedik mint egy szexpartner. Nem ragaszkodik hozzám.
Én is felöltözöm majd be is szállunk a kocsiba.
-Mikor fogsz végezni? A lakásodhoz menjek vagy a munkahelyedre? -kérdezem bekötve magam és el is indulunk.
-Késő este. Majd írok, hogy mikor jöhetsz. Inkább a lakásomra. -Mosolyog. -Köszi, hogy eldobsz.
-Rendben és szívesen. Ez az alap. -mosolygok majd le is parkolok. -Kitartást és bármi van nyugodtan hívj.
Csak biccent, és be is siet.
Én is bemegyek a munkába és össze is futok Jiminnel.
-Szia Jiminah. -mosolygok.
-Szia Jungkookie. Hogy vagy? -Ölel magához szorosan.
-Jól na és te? -mosolygok.
-Én is jól. Holnap jön haza Taehyung. Esetleg lenne kedved összeülni így négyen?
-Mármint hogy négyen? Én nem akarok találkozni azzal a féreg Jaekhyunggal.
-Nem úgy. Hanem, te, én, Tae és Yoongi.
-Oké. Úgy jobb. -mondom komolyan. -Jobban van?
-Beállították neki a gyógyszert. Most jobban van. -Mosolyog.
YOU ARE READING
Sztárom a párom (Taekook)
FanfictionMilyen az élet megszállott rajongóként? Amikor az egész életedet a sztárok hajkurászása, és az utánuk való keresgélés tölti ki? Mikor már megbolondulsz a leghíresebb énekesért. Kim Taehyung fiatal gimnazista, aki egész tini korát azzal tölti, hogy...