Taehyung szemszögéből:
Olyan gyorsan történt minden. Eltelt pár hét, már arra lettem figyelmes, hogy Jaekhyung nekem udvarol. Tudja jól, hogy még mindig Jungkookot szeretem, de így is engem akar.
Aztán egyre gyakoribbak lettek az ájulások, és a rosszullétek. Így elmentem orvoshoz. Kiderült, hogy valami nem stimmel az idegrendszeremmel. De nem tudták megállapítani az orvosok, hogy micsoda. Tehát Amerikába kell majd utaznom, ahol újra megvizsgálnak, és meggyógyítanak.
Miért pont akkor kellett találkoznom Jungkookkal, amikor Jaekhyung megcsókolt? Miért nem tudtam élvezni azt a csókot? Miért nem tudom inkább Jaekhyungot szeretni?
-Kérlek vigyél haza. -Nézek Jaekhyungra.
-Először pihenj egy kicsit. -fektet le a stúdiójában a kanapéra. -Ha jobban leszel haza viszlek. -puszil a számra.
-Hozol nekem kérlek egy kis vizet? -Kérdezem.
-Persze. -mondja és hoz is egy flakon vizet. -Tessék. -ül le mellém.
-Köszönöm. Jaek. Még mindig szeretsz?
-Mindennél jobban. -simít az arcomra.
-Miért? Nem is csináltam semmit.
-Ide figyelj. Te egy csodálatos srác vagy és ennyi pont elég. Különleges vagy a szememben. Kitűnsz az emberek közül. -mondja szerelmesen. -Meg akarlak csókolni. -figyeli az ajkaimat.
-Miért tűnök ki? Nem értem. -Motyogom. Mit tegyek? Engedjem, hogy megcsókoljon? Ám ekkor kopognak.
Csak felkel és ki is nyitja az ajtót.
-Jaekhyung holnapra lenne egy kis munkád. -Mondja az egyik staff.
-Mi az? -kérdezi kíváncsian.
-Holnap lenne egy fotózásod délelőtt. -Mondja, én pedig magamra húzom a pokrócot. Olyan fáradt vagyok.
-Rendben. -mondja majd be is csukja az ajtót és mellém ülve ölel magához. -Kim Taehyung. Én tényleg nagyon szeretlek.
-Nem értem miért pont engem. Nézd meg milyen béna vagyok. Valószínűleg Jungkook is csak nevet rajtam jelenleg, hogy milyen szánalmas vagyok. -Motyogom.
-Ilyet ne mondj. Nem vagy se béna se szánalmas. Gyönyörű vagy, csodálatos a személyiséged és a legkedvesebb srác vagy akit ismerek. Imádom a bolondos viselkedésed is. Úgy szeretlek amilyen csak vagy. Jungkook pedig egy barom.
Ha ilyeneket mond, csak furcsán érzem magamat. Közel engedjem magamhoz? Tényleg túl kéne lépnem Jungkookon?
-Sajnálom. -húzódik el.
Egy ideig gondolkozom. -Bújj ide hozzám. -Motyogom.
-Nem akarom erőltetni a dolgokat. -mondja komolyan. Miért ennyire gondoskodó?
-Inkább te vagy a tökéletes férfi. Olyan gondoskodó vagy. -Suttogom, és végig simítok az arcán.
-Megengedem. Megengedem, hogy megcsókolj hyung.
-Biztos? -simít az arcomra.
Bólintok egyet. Ekkor fölém is mászik.
Lassan meg is csókol lágyan ízlelve ajkaimat.
Át is karolom a nyakát, viszonozva a csókot.
Derekamra simít és nyelvével végig simít ajkamon engedélyt kérve a bejutáshoz.
Meg is adom neki, és hajába túrok, lábaimat derekára fonva.
Nyelvét át is dugja a számba testével hozzám simulva.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sztárom a párom (Taekook)
Fiksi PenggemarMilyen az élet megszállott rajongóként? Amikor az egész életedet a sztárok hajkurászása, és az utánuk való keresgélés tölti ki? Mikor már megbolondulsz a leghíresebb énekesért. Kim Taehyung fiatal gimnazista, aki egész tini korát azzal tölti, hogy...