Jungkook szemszögéből:
Újra ebben az istenverte kórházban vagyok. A szervezetem túl van terhelve. Már másnap haza vittek. Unokatesóm foglalkozik velem és így minden nyugodt.
-Noona mit főzöl? -megyek oda nehezen.
-A kedvencedet. -Mosolyog. -Hogy vagy? Valamennyivel jobban?
-Igen. Bekapcsolom a híradót. Majd csatlakozol? -kérdezem kíváncsian.
-Persze, mindjárt végzek és megyek. -Mondja.
Be is megyek a nappaliba és ahogy bekapcsolom sokkot kapok.
-Tegnap és a mai nap folyamán Jaekhyung idolt látták egy idegen sráccal sétálni. Sőt a mai nap azt is látni lehetett, hogy fogták egymást kezét. Még nem tudunk erről információkat. Akinek ötlete van kérjük küldje üzenetben.
-Hiszen ez Tae. -mondom sokkosan.
-Mi történt? -Ül le mellém Noona , majd ahogy látja a híreket, nyel egyet. -Jungkook, van egy aprócska dolog amit nem mondtam el, mert úgy gondoltam, neked úgy se számít. -Szólal meg.
-Mi? -nézek rá meglepetten.
-Tegnap mielőtt jöttem hozzád, Taet láttam bemenni egy kocsmába. Eléggé maga alatt volt, aztán nem sokkal később Jaekhyung húzta ki onnan, de Taehyung olyan volt mint aki ellenkezik, majd elvitte a drága negyed felé. Gondolom a lakására. Ennyit láttam. Nem mentem utánuk, mert hozzád kellett jönnöm.
-Figyelj engem nem érdekel. Ahogy láttam kézen fogva sétálgattak ma. Leszarom. De Jaekhyungról semmit sem akarok hallani. -mondom idegesen.
-Néha nem tudok kiigazodni rajtad. Eddig teljesen meg voltam róla győzödve arról, hogy te kedveled Taet. De ezek szerint nem az eseted. Te tudtad, hogy ő szerelmes beléd? Nem rajongóilag. Hanem rendesen.
-Figyelj. Én elmondtam. Nem vagyok szerelmes. Nem akarok semmi többet senkitől. Vele is tisztáztam a legelején. De nem fogta fel. -sóhajtom.
-Mindegy hagyjuk. Látom ideges leszel a témától. -Mondja Ő is, majd kikapcsolja a tévét. -Lassan megyek majd, mert ma is randim lesz. Ugye megleszel egyedül?
-Persze. Vigyázz magadra. -mondom aggódva.
-Vigyázok. Kaja a hűtőben. Pusszants. -Mosolyog, majd el is megy.
Unatkozni kezdek ezért indítok egy élő adást.
-Sziasztok. -köszönök és egyből több ezren lesznek. -Ne haragudjatok, hogy eltűntem, de most már vagyok.
Jungkook oppa jól vagy? Hiányoztál
Írja egy rajongó. Rengeteg szívecske érkezik.
-Igen jobban vagyok már. Két hétig lesz a lábam gipszben. Utána gyógytornára kell járnom majd. Az izom nagyon el lesz gyengülve.
Pihenj sokat oppa!
Jobbulást oppa!
Gyógyulj meg gyorsan!
Jönnek folyamatosan a kommentek.
-Remélem ti is jól vagytok és hasznosan töltitek az időtöket. -mosolygok majd egy pár óráig liveolok.
Aztán be is fejezem majd enni kezdek mikor Jimin és Yoongi jön be.
-Sziasztok. -mosolygok.
-Szia Jungkook. Lábad? Jobban vagy már? Hoztunk pizzát. -Rakja le a Jimin az asztalra.
-Kajával el vagyok halmozva. -nevetek. -Köszi srácok. Már nincsenek erős fájdalmaim. Veletek mizu?
-Velünk minden rendben. Most pihi van, szóval tudunk együtt kettesben lenni. -Bújik Jimin vidáman Yoongihoz. Olyan aranyosak együtt.
YOU ARE READING
Sztárom a párom (Taekook)
FanfictionMilyen az élet megszállott rajongóként? Amikor az egész életedet a sztárok hajkurászása, és az utánuk való keresgélés tölti ki? Mikor már megbolondulsz a leghíresebb énekesért. Kim Taehyung fiatal gimnazista, aki egész tini korát azzal tölti, hogy...