Taehyung szemszögéből:
Még mindig külföldön vagyunk. A legtöbb időt sajnos egyedül töltöm, mert Jungkook előadásokon vesz részt. Olyan híres. De hiányzik. Szeretnék vele lenni.
Késő este van már, amikor haza esik. -Szia Szívem. -Bújok hozzá, de olyan furcsa. Érzelemmentes az arca.
-Szia. -mondja kábán. Biztos megint gyógyszert vett be. Nyugtató vagy antidepresszáns.
-Kookie. -Ölelem szorosan, majd segítek neki lefeküdni az ágyba. Töltök egy pohár vizet, majd a kezébe is adom. -Igyál.
Meg is issza, majd el fekszik. Viszont mikor mennék ki, hogy ki vigyem a poharat megszólal.
-Gyere ide. -emeli meg a takarót.
Az éjjeli szekrényre helyezem a poharat, és be is mászok mellé a paplan alá, szorosan hozzábújva. -Hosszú napod volt, én meg egész nap csak itt döglöttem. Kicsit szégyellem magamat. -Motyogom a nyakhajlatába. -Mesélj mi volt? Valahogy ellazítsalak? Masszázs?
-Mh. Csak aludjunk. -ölel magához kábán.
Puszit nyomok a homlokára, majd végül elalszunk.
Másnap reggel furcsa érzésre kelek. Valami a fenekemet ingerli. Hosszú sóhajt hallatok. -Mhm mi ezh?
-Mh aludj. -dünnyögi. Szóval reggeli merevedése van.
-Mh. -markol a derekamra. -Nem fogadsz szót? -löki előre a csípőjét.
-Ah. Kookieh. -Nyomom jobban neki. -De..de hát merevedésed van, és én igazán jó fiú vagyok.
-Nekem nem úgy tűnik. -kezdi a nyakam csókolgatni.
Felsóhajtok, és előhalászom a farkát, amit lassan verni kezdek.
Erre szembe fordít magával és szenvedélyesen kezd csókolni.
-Olyan gyönyörű a szemed. -suttogja ajkamat simogatva ujjával.
-Te beszélsz? -Túrok a hajába. -Mit álmodtál? -Simogatom tovább a farkát.
-Tényleg tudni akarod? -simogatja a hajam.
-Mindent tudni akarok rólad.
-Azt álmodtam, hogy összeházasodunk és elvonultunk a nászéjszakánál. -mondja komolyan.
Erre érzem, hogy elpirulok, és én is eljátszadozom a gondolattal, és kicsit erősebben markolom meg a hosszát. -Zuhanyzunk együtt?
-És ha mást csinálnánk? -csókol meg és fenekemet kezdi markolászni.
-Mhm. -Nyögök fel. -Mire gondolsz? -Nézek rá ártatlanul.
-Tudod te azt. -csókol meg ölét nekem nyomva.
-69? -Mosolyodom el.
-Nem. -húz magára hevesen csókolva míg fenekemet simogatja és a bejáratomat. -Hoztál síkosítót?
-A fiókba találsz. -Sóhajtok. Itt fekszik alattam izmos testével. És azok a szemek, ahogy rám néz, menten megdobban a szívem. Érzem, hogy megfeszülnek a heréim, és a mellkasára spriccelek. Basszus, csak a látványától? El is szégyellem magamat.
-N..ne haragudj.
-Ennyitől? -kuncog és kezére nyomva síkosítót kezdi fenekem bejáratát simogatni. -Olyan édes vagy.
-Nem ish. -Bújtatom a fejemet a nyakhajlatába.
-De igen. -dugja be az ujját.
-Mhm. -Remegek meg. Már most tiszta nedvesek vagyunk. Mi lesz később? Egyáltalán miért reagálok most ilyen érzékenyen.
ESTÁS LEYENDO
Sztárom a párom (Taekook)
FanficMilyen az élet megszállott rajongóként? Amikor az egész életedet a sztárok hajkurászása, és az utánuk való keresgélés tölti ki? Mikor már megbolondulsz a leghíresebb énekesért. Kim Taehyung fiatal gimnazista, aki egész tini korát azzal tölti, hogy...