+GEMPA POVS+
Aku membuka mata ku untuk memandangnya...
Kelihatan dia sedang tenung mata ku, sayu. Tangan yg mahu dihayun tu, terus singgah ke atas kepala ku. Dia mengusap perlahan kepala ku sebelum berkata "maaf".
Aku menggelengkan kepala laju sebelum mengakat tangan macam ni 🙋🏻.
"Hmm! So..solar tak salah. Gemgem yg salah! Gemgem ku..kurang ajar dengan solar tad-"
Dia menarik dagu ku.
"Shhhh... Jangan salahkan diri sendiri, ni bukan salah gemgem. Ni jadi, disebabkan aku dengan pelajar2 perempuan tu... Sorry gem"
Dia memeluk pinggang ku erat. Aku yg tak tahu nak cakap apa dah terus membalas pelukannya.
'Sian suami aku' kata hati gempa sambil tersenyum kecil.
2 minit kemudian...
Aku melepaskan pelukannya, panas! Dahlah kipas tak buka=_= boleh jadi daging masak nanti aku.
"Gempa"
Aku memandang ke arahnya dan....
Chup!
Mata aku terus terbutang luas.
"Mnn! Te..tepi!" Aku menolaknya kuat. Bibir yg dicium oleh benatang tu aku lap lap pakai baju. Bluekkk.....
Tengah aku lap mulut pakai lengan baju, dia dengan tiba2 nya mengelock kedua2 lengan ku. Waaaa ni bikin aku makin seram ni..
"Gempa~"
( ≧Д≦) Tolonggg!!! Gue gak mahu dimakan oleh raksasa gatal yini!
Aku menoleh ke arah lain, tak. Aku tidak mahu dicium oleh benatang ni! No! Oh god, pls help me. I don't want to kiss him. Neverrrrre!
"Pandang aku atau butang baju ni aku buka satu persatu, hmm~ macam ni" satu tangan nya membuka butang baju ku. Muka aku mula memerah..
Pandangan ku masih ditempat lain.
"Hmm~ masih tak mahu ya... Hmm apa kata, aku buka semua ni~" Dia tak bagi masa, dia dengan cepat terus membuka satu persatu. Aku apa lagi, nak nanya dah ni.
"Haha tinggal satu butang lag-"
Chup!
End POV's.
Gempa dengan cepatnya mencium tepat ke bibir solar. Solar terdiam seketika memandang gempa tapi dalam masa yg sama dia menikmati sentuhan lembut dari bibir gempa ke bibirnya.
"Hmnn so.. solar, ba..balas lah. Jangan lah pandang gem..gem begitu, maluu- Mnp!"
Baru je beberapa detik dileraikan oleh gempa tadi, solar sudah mencium nya rakus dan ianya membuatkan gempa susah bernafas, tapi apa boleh buat kalau benatang ni sudah lapar🤔.
Kak lahe be like: 🍿😌 akak nak tengok sorang diri MUAHAHAHAH. (Tekan butang skip) Muahahah !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Skip
"Ayanggg~ Bangun lehhhh~ hehehe" solar mengkuis kuis katil dengan senyuman yg penuh gatal di mukanya.Dia memandang gempa, yg menutup mukanya sendiri dengan bantal. Malu maybe.
"Alaaaaa jangan lah malu2~ Titee pun malu lah tengok badan gebu gem tad-"
"GATAL PUNYA LAKI!"
Buk!!
Akhirnya bantal yg diterbangkan oleh gempa telah terhempas kuat di permukaan muka solar dan itu membuatkannya terjatuh dari katil.
Solar terus bangun dan....
"Kyaaa~ my wife titee marah~ Ni makin sayang ni~" tersengih2 solar memandang gempa, yg tak berbaju tu.
Hanya selimut sahaja yg menutup badannya.
"Haihhh malam semalam tu sungguh indah ya~ Dimana seorang lelaki telah meng"ngap isteri nya dengan 5 Round kyaaaaa~ Hehehe tapi tulah, Sian readers tak dapat baca 18+ disebabkan kak lahe skip tadi" solar duduk bersila di sebelah gempa.
"Te..tepi lah, gemgem nak man-"
"Biar solar tema-
Kringgg~ kringgg~ kringgg
"Uish jam berapa sudah gemgem?! Aku lupa, aku cikgu Wargghhh habis lah pengetua dah call!! Noooooi"
Bersambung....
+++++++++++++++++++++++++++++
Gempa: Aowww. Sakit sakit belakang 😭.Kak lahe: (sedut air) biasa ja tu.
Gempa: Hotak kau, biasa🙃
Kak lahe: Hahahah gurau2, oklah. Readers sila voted dan komen ya. And jumpa lagi di bab or part yg akan datang. Bye bye.
YOU ARE READING
MATH •ˢᵒˡᵍᵉᵐ√
Fantasi➪{ᴡᵃʳⁿⁱⁿᵍ ʏᵃᵒⁱ}☘︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎ "50×16?" "Ummm 71" 'Chup' "Salah, kalau kau salah lagi. Aku akan cium kau. No bantah!!" ➪✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎☕︎ 🅐︎pa lah nasib gempa kali ni, dapat cikgu yg lagi nya prevent (🅔︎ntah betul ke salah tu aku e...