Sukuna sana yiyecek bir şeyler getireceğini söyleyerek odadan çıkmıştı. Yataktan kalkarak etrafa bakındın. Kapın kilitliydi ve odada hiç cam yoktu. Kulağını duvara dayadın ve dinledin. Sadece kuş cıvıltısı vardı. Ne bir araba ne de bir insan vardı.
Sukuna:Ne yapıyorsun?
Hemen kulağının dibinde duyduğun sesle hızla döndün refleks olarak yüzüne bir yumruk denedin. Sukuna yumruğunu tuttu ve seni kendine çekerek sordu.
Sukuna:Ne zaman bana vurmaya son vereceksin tatlım~
Ondan kurtulmaya çalışırken Sukuna güldü.
Sukuna:Boşa denediğini biliyorsun değil mi?
İç çektin ve debenmeyi kestin.
Yuki:Evet.
Sukuna güldü.
Sukuna:En azından gerçekçi bir insansın.
Sukuna seni prenses misali kucakladığında karşı koymadın. Mutfağa indiniz. Seni sandalye'ye oturttuktan sonra tezgahta hazır bekleyen yemekleri masaya yerleştirdi.
Sukuna:Başka bir şey ister misin?
Başını olumsuz anlamda salladın.
Sukuna:Tamamdır, bir şey istersen söyle.
Yemeye başladın. Bir yandan da olabildiğinca sakin bir şekilde sordun.
Yuki:İnsanlar yokluğumu fark ettiğinde ne yapacaksın.
Sukuna:Hm? Etmeyecekler.
Yuki:?
Sukuna:Snein yokluğunu fark edecek tek kişi menajerin. Bu yüzden onu öldüreceğim.
Yuki:N-Ne!
Sukuna:Bu kadar şaşırdığın şey ne?
Yuki:Onu ö-öldüremezsin.
Alaycı bir biçimde gülümsedi.
Sukuna:Neden olmasın?
Yuki:O-O benim arkadaşım. L-Lütfen!
Sukuna:Sana yakın biri olmasi onu öldürme arzumu tetikliyor.
Panikledin. Tüm vücudun titrerken ellerin deli gibi terlemişti. Sukuna sana yaklaştı ve yüzünü avuçladı.
Sukuna:Bu kadar korkma miniğim.
Sukuna tüm yüzüne minik minik öpücükler bırakırken aklına bir ihtimal geldi. Senin için işler zorlaşacak olsada arkadaşının ölmesinden iyiydi.
Yuki:Onu ö-öldürmek yerine...
Sukuna:Evet~?
Yuki:O-Onu arasam ve seninle tatile çıktığımı söylesem.
Sukuna:Ohh? Kendi kurtuluşundan vazgeçecek kadar mı önemsiyorsun onu.
Sukuna hafifçe gülümsedi ama sinirden sıktığı yumruklarında eklemleri bem beyaz olmuştu. Umutla yalvardın.
Yuki:L-Lütfen! G-Gerçekten ne istersen yaparım. S-Sana aşık olmamı istedin değil mi! Denerim! Yemin ederim denerim! Beraber yatarız, sana sarılırım, öpüşürüz, eve geldiğinde seni karşılarım, ne istersen yaparsın benimle!
Gözlerinden yaşlar aktığını hissettin. Başını eğdin.
Yuki:L-Lütfen...
Sukuna:...Pekala.
Başını kaldırdın.
Sukuna:Bu güzel bir anlaşma.
Zorla gülümsedin ve Sukuna'ya sarıldın.
Yuki:Teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUKUNA X OKUYUCU (BİTTİ)
FanfictionCinsellik var Kan vs var Angst değil Yandere Sukuna Sağlıksız ilişki