15.BÖLÜM (SMUT)

2.6K 79 86
                                    

Sukuna seni yatağa bırakır bırakmaz üstüne geçti ve seni öpmeye başladı. Bir eli belinde gezerken diğer eli ensendeydi.

Sukuna:Ahh sonunda~

Sukuna dudaklarından boynuna kaydı. Boynuna bir iki gün kalacak izler yaparken ellerini saçlarına koydun ve kavradın.

Yuki:G-Giyinik mi kalacaksın?

Sukuna:Hmm~ soyunmamı çok mu istiyorsun?

Yuki:Ben ç-çıplağım ve sen- Ah!

Sukuna boynunu ısırmıştı.

Sukuna:O zaman beni soymaya ne dersin.

Sukuna sırıttı. Utamdığını biliyordu ve bu yüzden seninle daha çok uğraşıyordu. Yutkundun. Sukuna üstünden çekildi ve kolunu geriye yaslandı.

Sen kucağına geçip onun düğmelerini çözerken o seni belinden tutuyordu. Gömleğini çıkarttıktan sonra heyecandan titreyen ellerini kemerine götürdün.

Kemeri açtıktan sonra fermuarı'da açtın ve pantolonu biraz indirdin. Sen sertçe yutkunduğunda Sukuna güldü.

Sukuna:Gerildin mi?

Yuki:Ç-Çok acır mı?

Sukuna:Bilmem. Kendini kasmazsan daha az acır.

Sukuna seni öptü.

Sukuna:İlk seferin değil mi?

Yuki:Hm hm.

Sukuna seni yatağa geri yatırdı. Tüm vücudunu yavaş yavaş öpüyordu. Her seferinde biraz daha aşağı inerken nefes nefese olan sana baktı.

Yuki:N-Ne old- Ah! Ne y-yapıyorsun!

Sukuna:Hm?

Sukuna vajinanı tekrar yaladı ve sırıttı.

Sukuna:Seni yalıyorum.

Sukuna vajinanı yalayıp emerken bavaklarını kapatmaya çalıştın.

Sukuna:Tch ne yapıyorsun Yuki~

Sukuna bacaklarını tutup ayırdığında inledin. Fazla orgazm'dan gözlerin yaşarırken nefesin kesilecek gibiydi.

Sukuna:Zevk alıyormuşsun gibi görünüyor.

İçine giren parmakla kasıldın.

Yuki:S-Sukuna.

Sukuna içindeki parmağını döndürüyor, ittiriyor ve duvarlarına bastırıyordu. Ona eşlik eden diliyle birlikte nefessiz kaldın.

Sukuna:İkincisi geliyor.

Yuki:Y-Yapma.

Sukuna:Neyi?

Yuki:D-Dur.

Sukuna:Neyi yapmayayım?

Gözlerinden akan yaşlar çoğaldı. Bacakların tir tir titrerken kıvrandın.

Yuki:A-Ağızın oradayken konusma!

Sukuna:Hmm? Neden beğenmedin mi?

Sukuna dilini vajinana sokarken zirveye az kalmıştı. İkinci parmağıda girdiğinde içinde makas hareketleri yapıyordu.

Yuki:AHH! D-Dur oraya d-dokunma.

Sukuna:Burası?

Sukuna aynı yere hem diliyle hem de parmaklarıyla baskı yaptığında titredin.

Yuki:B-Ben boşalacağım!

Sukuna'yı ittirmeye çalıştın.

Sukuna:Hadi güzelim~ boşal.

Boşalmak istiyordun ama Sukuna seni yalarken sularının onun ağzına girmesi oldukça utanç vericiydi.

Sukuna:Kendini mi kasıyorsun?

Yuki:Ç-Çekilmelisin.

Sukuna:Ohh utandın mı?

Sukuna hassas noktana tırnaklarıyla bastırdığında odayı senin çığlığın doldurdu.

Sukuna:Hadi güzelimm boşal!

Son bir çabayla Sukuna'yı ittirdin ama boşuna. Suyun Sukuna'nın ağzına aktı. Sukuna geri çekildi ve dudaklarını yalayarak önündeki manzaraya baktı.

Sukuna:Nasıl da nefes nefesesin. Hemde daha başlamadık bile.

Sukuna yan taraftan bir kondom aldı ve aletine taktı. Senin üstüne geçti.

Sukuna:B-Bacaklarını sar.

Yuki:Hm hm.

Sen bacaklarını sardığında Sukuna yavaşça içine girmeye başladı. Tırnaklarını sırtına geçirdin.

Yuki:A-Acıyor.

Sukuna:Mh! Kendini kasma güzelim.

Yuki:A-Ama-

Sukuna kafanı dağıtmak için seni öpmeye başladığında karşılık verdin. Yavaş yavaş içine giriyordu. Hepsi girdiğinde geri çekildi.

Sukuna:İyi misin?

Yuki:Hm hm d-devam edelim.

Sukuna içinde hareket etmeye başladığında dudaklarını ısırdın.

Sukuna:Yapma şunu.

Sukuna üstüne biraz daha eğildi ve omzunu işaret etti.

Sukuna:Burayı ısır.

Dişlerini Sukuna'nın omzuna geçirdin. Bir iki dakika sonra alışmıştın.

Yuki:H-Hızlanabiliriz.

Sukuna:Pekala~

Sukuna seni yan çevirdi ve bir bacağını omzuna çıkarttı. İçinden tamamen çıkıp tekrar içine gömüldüğünde az öncekinden çok daha farklı hissettin. Sukuna içinde hızlıca git gel yaparken çarşafı kavradın.

Yuki:Sukuna! Sukuna!

Sukuna:Evet~♡

Yuki:Seni seviyorum!

Içindeki aletin daha da büyüdüğünü hissettin. Sukuna durdu ve saçlarını geriye atarak iç çekti.

Sukuna:Nazik olmaya çalışıyorum ama işimi zorlaştırıyorsun.

Sukuna içinden çıkıp seni kucakladı ve yataktan kalktı. Sırtını duvara dayadı ve tekrar içine girdi.

Yuki:B-Böyle mi yapacağız.

Sukuna:İstemiyor musun?

Sukuna daha derinlerine gömüldü.

Yuki:Ahh~ b-ben istiyorum ama ç-çok derine giriyor.

Sukuna:Ve?

Sukuna geri çekilip tekrar derinlerine
vurdu.

Sukuna:Sevmedin mi?

Sukuna cevap vermeni beklemeden içinde hareket etmeye başladı. Vuruşları o kadar sertti ki her seferinde göğüslerinde sekiyordu. Sıkıca boynuna sarıldın.

Yuki:S-Sukuna!

Sukuna:Evet güzelim?

Yuki:B-Ben boşalacağım!

Sukuna:O zaman biraz hızlanmalıyım değil mi.

Sukuna daha fazla hızlandığında konuşamayavak duruma geldin. Tek yapabildiğin inlemek ve onun adını sayıklamaktı.

Yuki:Y-Yavaşla! Lütfen! S-Sukuna! Sukuna!

Sukuna dudaklarına kapandığında önce sen sonra o boşaldı. Yavaşça içinden çıktı ve seni yatğa bıraktım kondomu bağlayıp çöpe attı ve yanına uzandı.

Sukuna:Duşa girelim mi?

Sukuna'ya yaklaştın ve başını boynunun altına sokarak sarıldın.

Yuki:Sabah yıkanalım.

Sukuna:Pekala nasıl istersen.

SUKUNA X OKUYUCU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin