0.2

2.8K 105 59
                                    

Taylan ile sahile geldiğimizde Nil ve Çağlar'ın yüzdüğünü gördük.

Taylan onların bu haline güldü ve koşarak denize girdi, ben ise oturmayı tercih etmiştim.

Kısa bir süre sonra Nil denizden çıktı ve yanıma doğru adımladı, o gerçekten çok güzeldi.

Gülümseyerek onu izlediğimi fark ettiğimde kendimi toparladım ve Nil'in yanıma ulaşmasını bekledim.

"Tatlım, selam!"

Islak vücudunu üzerime bıraktığında gülmeye başladım.

Beni daha çok ıslatmak için ellerini ensemde birleştiği ve kafasını göğsüme gömdü.

Şu an ıslanmış olmam umrumda değildi, içimden umarım kalp atışımı duymuyordur diye geçirdim.

Dengesini kaybettiğinde onu tutmam ile ikimizde yeri boylamıştık, ıslak olan vücudumuza değen kum üzerimize yapışmıştı. Söylenerek ayağa kalktım ve Nil'e kalkması için elimi uzattım.

Gözünü devirip elimi tutmadan ayağa kalktı ve gülmeye devam etti.

Onu kucağıma almadığım için gözlerini devirmişti, taklidini yaptığım zaman koluma hafif bir yumruk savurdu.

Bizi gören Çağlar'ın konuşmaya başlaması ile onu dinlemeyip denize girdim.

Sudan çıktığımda ise Nil ve Çağlar'ın öpüştüğünü gördüm, kalbim kırılmıştı.

Uzun süredir çıkıyorlardı, her kavgalarında Nil soluğu benim yanımda alıyordu. Beni en yakın arkadaşı olarak görmesi canımı yakıyordu.

Ben ise onu hiçbir zaman arkadaş olarak görmemiştim.

Denizden çıkıp Taylan'ın yanına oturdum ve o sırada elindeki bira şişeleri ile yanımıza gelen Çağlar'ı gördüm.

Nil bira şişelerini görünce yüzünü ekşitti, biradan nefret ederdi.

Çağlar şişeyi Nil'e uzattığında konuşmaya başladım.

"Nil sevmez, ben ona başka bir şey alayım."

Nil minnettar bakışlarla beni karşılaştığında içtenlikle gülümsedim, bu hareketim oldukça hoşuna gitmişti.

Geri döndüğümde ise Nil, Çağlar'ın omzuna yaslanmış sessizce şarkı söylüyordu.

Sanırım bu hayatta kaybeden taraf hep ben olacaktım.

ꕤꕤꕤ

kerwmim ya kiyamam

ama caglar da caglar yani...

right here, kerem aktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin