Ehm merhabalar . Giriş kısımlarını yazmayı asla beceremem o yüzden buraya düştüyseniz eğer umarım okurken çok eğlenirsiniz sayın tatlı okurlar💓
Apo Nattawin Wattanagitiphat
💛Yaş:32
Meslek:Oyuncu,model,fotoğrafçıEtrafındaki insanları tatlılığı ve güneş gibi parlak enerjisiyle kendine hayran bırakır.Tam bir kedi aşığıdır.Hayatında vazgeçemeyeceği tek şey kaos dolu çekirdek ailesidir.
•••
Mile Phakphum Romsaithong
💚Yaş:34
Meslek:Oyuncu,model,müzisyen
Arkadaşları ve ailesi tarafından babacan tavrıyla tanınır.Müzik ve içki kokteylleri en büyük tutkusudur.Zaafı ise Apo ve çoçuklarıdır.
•••
Green Phakphum Nattawin🧸Yaş:7
Babalarının yakışıklısı olup ailenin en kıskanç üyesidir.Üç yaşında evlat edinilmiştir.Peluş oyuncakları konusunda çok hassastır.
•••
Rose Phakphum Nattawin 🍭Yaş:2
İki babasının da göz bebeğidir.
Abisinin yanaklarını ısırmasına asla katlanamaz . Ailenin kedileri ve şekerler en yakın arkadaşlarıdır.
•••
Build Jakapan Puttha 👼Yaş:32
Meslek:Grafik tasarımcı,oyuncu
Apo'nun en yakın arkadaşı , sevgilisi Bible'ın birtanesidir.Tatlı diliyle yılanı deliğinden çıkartır.Masum yüzüne rağmen sinsidir.
•••Bible Wichapas Sumettikul🙇
Yaş:28
Meslek:Mühendis,oyuncu
İnsanlara karşı soğuk ve umursamaz tavrıyla dikkat çeker . Asla aşık olmam diyerek Mecnun olma yolunda gayretle devam ediyor .
•••
Jeff Worakamon Satur🎸Yaş:31
Meslek:Grafik tasarımcı,söz
yazarı,oyuncu
Arkadaş grupunun en çapkını ve serserisi olarak bilinir. Build ve Apo ile birlikte mühteşem üçlüdürler .
•••
Barcode Tinnasit Isarapongporn
🧚♂️Yaş:21
Meslek:Oyuncu
Dobra oluşu yüzünden tatlı görünüşüne zıt karaktere sahiptir. Bu hayatta katlanamadığı tek şey Jeff'in ona her fırsatta yürümesidir.
•••
Tong Thanayut Thakoonauttaya
🦄Yaş:34
Meslek:Reklamcı,oyuncu
Mile'ın en yakın dostu olup renkli kişiliğiyle etrafına ışık saçar . Bu hayata her şeyi ve herkesi shiplemek için gönderildiğini düşünüyor .
○○○○○○○○
Yakında sizlerle...