♧ Bölüm 9: Mutluluğun Anahtarı🍭

660 45 385
                                    

Helü Lotus çiçeklerim. 🌸💜
Evet artık size böyle seslenicem çünkü neden olmasın değil mi ?✌
Keyifler yerindedir diye umuyorum .(sorsam söyler misiniz bilmem gerçi SKDKDKD .)
Bu bölümde de oy ,yorum ve takip edenlere teşekkür etmek istedim. Ve tahmin edersiniz ki altıncı bölümdeki çiçeklerime zaten belirtdiğim için yeni olanları baz aldım ehe.👀(sıra randomdur unutmayın .)
Dikkatimden kaçan kişiler lütfen buraya 'Lan ben neredeyim?'diyerek isyan etsinler.

Keyifli okumalar diliyorum ve o minik parmakcıklarınızla oy verip,yorum yaparsanız çok mutlu olurum .💕

Dedikodu köşesi :İlk ve son shipiniz kapışırsa kim alır ?(artık kaynaşalım YETO YANİ DJDKFJ )

mari_vmin🖤, akalerd🤎, Newrookiel💜,minik__peri💙,sujim21💚,sfsfsfe💛,dxrkfilws🧡,hermionegranger_11❤,Aleynazmzmz❣,harlena1999💟,ZuggZwangg💕,rrazziel💞,youlikemomsspaghetti💓,acitasyoon💗,btswlyy💖,damienrrice💝,HaticePamuk1💘,kwadedimsana💌,ppkritt0😽,yetersizkalp😻,Blacrety🥰,yarennileimanadogru😍,04StrawberryMilk😘,Aleynazmzmz😚,trapnestwish😇,swrlqtez🤭,mileapofan567🐱,mlknrvrl🐣,loeybaekkk🦭Oryujbyb🐰 hepinizi öpüyorum 💜🌸

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Mucizevi bir şekilde kendimi fazlasıyla neşeli hissediyordum. Hatta hayatımda hiç böylesine yaşam dolu olduğumu hatırlamıyorum. Üstelik tüm endişelerime rağmen bir yıldır en ufak sorunla dahi karşılaşmamıştım. Mutluluğumun sebebini kime borçluyum zaten belli bence.

Teklifini kabul ettiğimden bu yana Mile beni pamuklara sarmış, sevgisini her fırsatta göstermişti. Onun tatlı davranışlarına gün geçtikçe daha çok aşık olmuştum resmen. Gerçi ne kadar çok seversem seveyim yetmiyordu işte. Sığdıramıyordum kalbime bir türlü.

O sırada benim aptal aşık hâllerimi bizimkiler direkt farketmiş, kısacık zaman diliminde tüm casta duyurmuştular. Pek şaşırdıklarını söyleyemezdim. Arm bile geç kaldığımızı ima ederek beni azarlamıştı. Build ve Tong'un shipper çığlıkları hakkında konuşmama gerek olmadığını düşünüyorum.

Tek sürpriz ailelerimizin dünürlük sevdası idi. Şakasız hâlâ nasıl kırk yıllık dost gibi takıldıklarını kavrayamıyordum. Babam yeni balık arkadaşı bulmuşken, annem dramalarını bölüşecek doğru kişiye kavuşmuştu. Durumun gözüme şirin geldiğini inkar etmiyorum, yanlış anlaşılmasın. Onun dışında ilişkimizi medyaya duyurmamıştık. Gerekli olmadığı sürece özelimizi paylaşmak bizlik değildi. Build'le eniştem de yıllardır kendilerini böyle korumuştular zaten.

▪︎How l meet your father▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin