♧ Bölüm 5: Kader Oyunu

928 50 325
                                    

Öhm öhm finalleriyle cebelleşen ben geldim turtalarım🥳
Bu bölümü kim sınav verecekse onların stresini alayım ,vermiş olanlarında kalbini azacık ferahlatayım diye atıyorum.
Nasıl unuturum ayol .🤓Birde bölümü izleyip hâlâ sinir hastası olmayan bordo bereliler var.👺
(Kinn'e sövmeyin bebeklerim eminim hepsi bir plan . Demedi demeyin.😌)

Kendinize iyi bakın ve değerli olduğunuzu unutmayın lütfen.💜

Her yorum ve oy Tawan için birer küfürdür.🥸

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

"Haysiyetsiz herif seni!"

Oturduğum koltuktan sinirle kalkınca evime tıkınmak için uğrayan ikilinin bakışları bana dönmüş ,elimdeki senaryonu masaya fırlatışımı izlemişlerdi.

"Nolyo yo?" diye büyük parça pizzayı yutmaya çalışan Build'le Bible sırtını sıvazlayarak,

"Bebeğim önce ağzındakini yut." demişti. Onu düşünmesine rağmen Build'ten karşılık olarak dirsek yiyen enişteme anlık üzülmedim değil hani. Ve evet, kavgalılardı.

"SONO MO SORO-"

"Dedim ama ben sana." diyerek Bible boğulan aptal arkadaşıma su içirmiş, olası kritik durumdan anında kurtarmıştı.

Build'in çoçukluktan beri alıştığım boğulma serüvenini boş bakışlarla izledikten sonra sinirlerimi bozan olayları düşünmeye geri dönmüştüm.

Çekim bittiğinde Hani'nin elime tutuşturduğu senaryonu okumuş, Kinn karakterine tabiri caize pata küte düşmüştüm. Hikayenin kısaltılmış versiyonunda bu kadar heyecanlandıysam o rolu kaptığımda neler hissederdim bilemiyorum. Kendimi günlük ruh hâlim ve davranışlarım olarak Porsche'a daha yakın görsemde kesinlikle Kinn'i oynamakta kararlıydım.

Novelin geriye kalanını eve geldiğimde hatta Build ve Bible başıma üşüştüğünde bile okumaya devam etmiş, şu an ikinci ailenin yaptığı şerefsizliklere sövmekle meşguldum. O adam nasıl bir kansızdı öyle ya.

"Bay Kan mıdır Kun mudur nedir valla okurken insanlığımı kaybettim ha!" diyerek koltuğun kenarına yaslanmış kollarımı kenetlemiştim.

"Vegas'ı çıkalım lütfen ama." Diyen Build'le Bible ona 'yine mi bu şerefsiz' bakışı atmış, sinirle iç çekmişti. Kavga nedenlerinin kurgusal bir karakter olduğuna bende hâlâ inanamıyorum.

"Ben yapacağımı bilirim." diye homurdanan Bible'la ilk başta Build'e bir başkasıyla partner olmasına izin verdiğini düşünsemde, o kadar kolay olmayacağını biliyordum. Kesin bir şeyler karıştırıyordu. Eh, yakında çıkar kokusu.

"Pete rolünü kimseye kaptırmam tamam mı? Ortadan ikiye ayrılsanda o seçmelere katılacağım! Bitti!" diye çemkiren Build'le derin nefes almış çıkacak kaosu bekliyordum.

"Aşağıda olacağım. Yemeğini bitirmeden gelme." diyip evden çıkmak için ayaklanan eniştemle benimkine dönmüş,

"Beğendin mi yaptığını?"diyerek kısık sesle azarlamıştım.

Bana aldırmayıp kapıdan çıkana kadar Bible'ı izleyen arkadaşıma göz devirdim. Al işte, asık suratıyla pizzaya dadanmaya başlamıştı bile.

Kavga nedenleri Build'in seçmelere deli gibi katılmak istemesi değil rolü aldığı taktirde başkasıyla gireceği ekstra yakın sahnelerin oluşuydu. Zira Bible her zaman sevgilisini destekleyen biriyken böyle durumlarda zorlanmaya devam ediyordu. Benimkinin bu işe nasıl bulaştığına gelirsek, Build üniversitenin son yılından beridir seriyi çekecek olan şirketin editörlüğünü yapıyordu. Sonradan oyunculuk eğitimi almasıyla oyuncu kontenjanınıda doldurmaya başlamıştı.İşi nedeniylede iki yıl önce buraya tanışma kararı almışlardı. Sadece reklamlarda kendini denemiş Build için ilk defa bir dizide rol almak o yüzden bu kadar önemliydi.

▪︎How l meet your father▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin