Aras "ben o zaman kahvaltıyı hazırlayayım" Bulut "yardım edeyim sana ne yiyoruz şefim" "omlet en kolayından" "tamam ben yemek yiyip çıkacağım" "nereye gideceksin" dedi Aras "napıcaksın benim nereye gideceğimi?" "Başını belaya sokmada ne yaparsan yap" "sen merak etme abisi" Bulut kahvaltısını yaptıktan sonra hazırlanıp evden çıktı eşyalarını almaya gitti arkadaş grubunun evi vardı ama Arasın kardeşi olduğunu öğrendikten sonra birazda Arasla kalıp kardeş sevgisini tatmak istiyordu "Alo" "efendim Bulut" "bana bi araba göndersene konum atıyorum eve gelip eşyalarımı alıcam" "kanka noldu ya bilmediğimiz bir şey mi var"
"Var kanka sorgulama araba gönder" dedi Bulut arkadaşı "tamam gönderdim bile yolda" "tamam sağol evde görüşürüz"grupta herkes en çok Bulutu seviyordu hem sevgi olarak korumacı hemde iş olarak zeka olarak hepsinden öndeydi."merhaba Bulut abi arabanın anahtarını vereyim" "sen nasıl gidicen geldiğin yere?" dedi Bulut "ben taksiye binerim abi" "ben bırakayım seni gitceğin yere" "yok sağol abi" "vallamı dedi Bulut gülerek çocuk gülerek "valla" dedi.Bulut arabaya binip arabayı çalıştırdıktan sonra yola koyuldu Arasla birlikte İstanbula taşınmışlardı daha doğrusu Aras Bulutu istanbul'da bir evine götürmüştü babasından dolayı Bulutta şimdi İzmire gidiyordu.
:))
Uzun yolculuk sonrası grubun evine gelmişti.Kapıyı tıkladıktan sonra Uraz açmıştı kapıyı "ooo kanka hoşgeldin ya görmeyeli uzun zaman oldu" "valla be kardeşim hoşbulduk" dedi Bulut. İçeri geçtikten sonra Doruk,Görkem,Alara,Beril içerde bir şeylerle uğraşıyolardı "arkadaşlar ben geldim bi bakın ya"
" oo hoşgeldin" dediler hep bir ağızdan Bulutun bıçaklandığını bilmiyolardı tabi "ben şimdi eşyalarımı toplayayım konuşuruz" Alara "ne eşya toplaması nereye?" "Konuşcaz hepsini" Bulut eşyalarını aldıktan sonra söze başladı "şimdi size bir şey diyeceğim ama sakin olacaksınız"diyerek devam etti "ben bıçaklandım şu Arhanın adamlarından Beril "nerden buldu lan bu adam seni?" "Annemle görüştüğümü bana para gönderdiğini öğrenmiş,asıl olay şuki kardeşim varmış" grubun hepsi aynanda anlık şok yaşadılar "bende kardeşimle İstanbulda kalmaya gidiyorum" "tamam kardeşim karışamayız biz bu duruma" dedi Görkem.Bulut sözüne devam etti "hiç kan bağı olarak kardeş sevgisi tatmadım,ama siz varsınız siz bağda olmadan kardeşimsiniz, ama Arasta kardeşim artık onun abisiyim.. şimdi ben gidiyorum uğrucam zaten düzenli çok yol yok "özletme kendini" dedi Alara Bulut hepsine sarıldı ve yine yola çıktı
:))
İstanbula gelmişti ama evi karıştırmıştı bir mahalleye girdiğinde şaşırmış ve sinirlenmişti Açelyanın bugün okul olmadığı haldede gittiği haftasonları olan kursu vardı çok saçma olduğunu düşünüyordu çünkü kursta onların adı ve soyadı yazılan kıyafetlerine taktıkları bir kart vardı kapıdan çıktığında çantasında telefonunu ararken bir anda karşısına araba hızlıca durdu Açelya neye uğradığını şaşırdı "oha yavaş be ne yapıyorsun?" "Kızım asıl sen napıyorsun yolun ortasında" "ay tamam anlamadık be Bulut kızda Açelya Akgül yazısını gördüğünde Arasın arkadaşı olabileceğini düüşündü ama bir şey demedi "bir şey soracağım sana" dedi Bulut Açelya'ya "dinliyorum" Dedi Açelya "ben şu gösterdiğim sokağı arıyorum biliyormusun?" "Bilmiyorum benim acalem var gidiyim" Bulut "bırakayım mı seni?" "Kafayı mı yedin arkadaş?" "Adım Bulut Açelya" Açelya anlık şokla "adımı nerden biliyorsun?" "Üstünde yazıyor ya" Açelya kendi kendine of kızım nasıl unutursun rezil oldun çocuğa dedi ve sonra Buluta "doğru ya unuttum kursun saçma şeylerinden ama yinede sağol Bulut yeni tanıştığım birinin arabasına binemem" Bulut "arabayı parkedeyim buraya iniyim beraber yürüyerek gidelim sen bana istediğim sokağı gösterirsin bende seni kursuna bırakırım he ne dersin?" "Baya ısrarcısın ya tamam hadi gidelim yoksa hoca beni" derken Bulut sözünü kesti "hoca seni ne?" "Hoca beni Azarlar işte"
:))
Yolda Bulut ile Açelya yürüyorlardı Bulut "bak Açelya yanlış anlamanı istemem ama seni tanımak isterim yani arkadaş olarak bak yanlış anlama" Açelya "yani bilmiyorum seni tanımıyorum bile"
"Ben Bulut dedim ya " Bulut Açelyanın karşısında resmen bir çocuğa dönüşmüş yaptığı şakaların farkında değildi "onu biliyorum yani o manada değil ama sana bir şans veririm" "nasıl konuşacağız peki?" Dedi Bulut "ben sana instagram hesabımı vereyim" Bulut "dur yazıyım telefona söyle" "AçelyaAkgl" hesap bu" "istek attım" "Havadaki Bulut senmisin bu? İsmini güzel yapmışsın" "evet benim sağol" Açelya kursunun önüne gelmişti bile Buluta gülümseyip "bıraktığın için sağol Hoşçakal" Bulut "rica ederim görüşürüz" Bulut dönerken yüzünde bir tebessüm oluşmuştu ama artık sinirlenmişti evi bulamıyordu en sonunda Aras'ı arayıp "Aras ben evi bulamadım ya" "tamam abi nerdesin alayım seni"
"Dur konum atıyorum" "çok yakınsın geldim hemen"
Aras geldiğinde Bulutun arabada sırıtarak güldüğünü gördü kendi arabasından inip Bulutun arabasına doğru yürüdüğünde "noldu niye sırıtıyorsun abi?" "Boşver ya" "bu araba nerden çıktı"
"Bizim grubun" "ne grubu" "eve geçince anlatırım uzun hikaye" "tamam hadi gidelim."
:))
Eve geldiklerinde Bulut eşyalarını yerleştirdi.Aras "abi gelde artık şu uzuun hikaye dediklerini anlat bir anlat demesek anlatmıcan" "tamam geldim" derken kapı çaldı gelen Arasın babası yani Arhan'dı "baba ne işin bar burada? Arhan "o Bulut denen çocuk burda dimi nerde" arkada silahlı adamları vardı..
^^Merhabalarr umarım bölümü beğenmişsinizdirr sizce bir dahaki bölümde Arhan çocuklara bir şey yapacakmı??^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇELYA
Jugendliteraturİki sanal arkadaş,Açelya ve Aras,Açelya her şeyi kafasına takan,her şeyi düşünen bir kızdır.Aras ise kendi halinde sadece sevdiklerini kafaya takan biridir.İkisinin hikayesi internette tanışarak başlıyor. Bu zıt ilişkileri, birbirlerini çekiyor Aras...